Doświadczenie zawodowe
Account Manager
- Realizacja strategii handlowej poprzez realizowanie założonych planów sprzedaży
- Maksymalizacja sprzedaży do grupy klientów kluczowych MSHP
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Negocjowanie warunków współpracy
- Ustalanie indywidualnych akcji promocyjnych
- Zarządzanie praca promotorów,
- Analiza rynku, trendów sprzedaży oraz działań konkurencji,
- Planowanie, kontrola i efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego,
- Maksymalizacja sprzedaży do grupy klientów kluczowych MSHP
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Negocjowanie warunków współpracy
- Ustalanie indywidualnych akcji promocyjnych
- Zarządzanie praca promotorów,
- Analiza rynku, trendów sprzedaży oraz działań konkurencji,
- Planowanie, kontrola i efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego,
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
- Merchandising sztuka aranżacji wnętrza sklepowego i odpowiedniej ekspozycji produktów ( Sedlak & Sedlak )
- Skuteczne negocjcje ( Training & Consulting )
- Merchandising sztuka aranżacji wnętrza sklepowego i odpowiedniej ekspozycji produktów ( Sedlak & Sedlak )
- Skuteczne negocjcje ( Training & Consulting )
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Klub DEKADA
Miejsce "pięknych trzydziestoletnich", miejsce fanów Madonny, Jacksona, Kylie Minoque czy Georga Michaela, nasze miejsce (-;
PROW PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Grupa obejmuje pracowników zajmujących się na co dzień kwestią dofinansowania PROW 2007-2013 i 2014-2020 oraz sympatyków tegoż programu. PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH 2007-20