Joanna Morga

Pracownik działu reklamacji, Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
Błonie, mazowieckie

Umiejętności

Wyjaśnanie reklamacji, obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Iron Mountain Polska Sp. z o. o.
Pracownik działu reklamacji
*rozpatrywanie reklamacji klientów *obsługa klientów * weryfikacja dokumentów *przygotowywanie dokumentów do procesu skanowania
Logo
Właściciel/Sprzedawca
Salonik Prasowy
* zarządzanie finansami *zarządzanie asortymentem *obsługa klientów * sprzedaż produktów *obsługa totalizatora
Polskie Centrum Marketingowe
Telemarketer
* telefoniczna sprzedaż produktów *obsługa klienta

Szkolenia i kursy

• Certyfikat z zakresu zasad bezpieczeństwa informacji,
• Znajomość programu do zarządzania stanami magazynowymi O’Neil

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

• Fotografia
• Podróżowanie

Inne

• Prawo jazdy kat.B od 2012 roku

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.