Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Wysokie umiejętności analityczne
Angielski
Pakiet MS Offiece
Znajomość procesów windykacyjnych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider ds. telewindykacji zaawansowanej.
Realizowanie stawianych celów ilościowych i jakościowych.
Monitorowanie i kontrola pracy podległego zespołu. Motywowanie, rozliczanie wyników w ramach prowadzonych coaching-ów. Ocena pracowników pod względem posiadanych kompetencji. Sporządzanie wniosków premiowych.
Minimalizowane ryzyka utraty reputacji banku.
Przeprowadzanie ocen rocznych podległych pracowników.
Monitorowanie, kontrola i analiza ruchu na kampaniach przychodzących i wychodzących, w celu zwiększenia efektywności pracy.
Wsparcie merytoryczne pracowników przy rozwiązywaniu problemów. Tworzenie instrukcji, regulaminów oraz skryptów szkoleniowych.
Kompleksowa obsługa reklamacji dotyczących jakości obsługi pracowników działu telewindykacji. Tworzenie testów sprawdzających posiadaną wiedzę merytoryczną w dziale telewindykacji.
Bieżąca obsługa spraw windykacyjnych na poszczególnych etapach: umowy o statusach egzekucyjnych, obsługa spraw spadkowych, windykacja zaawansowana, monitoring oraz obsługa spraw posprzedażowych.
Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i opracowywanie ich zakresu.
Rekrutacja pracowników. Kompleksowe wdrożenie, szkolenie.
Tworzenie planów urlopowych i grafików pracy działu w celu zapewnienia ciągłości obsługi.
Współpraca z innymi jednostkami banku, w ramach procesów posprzedażowych.
Inicjowanie zmian usprawniających pracę telewindykacji i zwiększających efektywność procesów windykacyjnych.
Monitorowanie i kontrola pracy podległego zespołu. Motywowanie, rozliczanie wyników w ramach prowadzonych coaching-ów. Ocena pracowników pod względem posiadanych kompetencji. Sporządzanie wniosków premiowych.
Minimalizowane ryzyka utraty reputacji banku.
Przeprowadzanie ocen rocznych podległych pracowników.
Monitorowanie, kontrola i analiza ruchu na kampaniach przychodzących i wychodzących, w celu zwiększenia efektywności pracy.
Wsparcie merytoryczne pracowników przy rozwiązywaniu problemów. Tworzenie instrukcji, regulaminów oraz skryptów szkoleniowych.
Kompleksowa obsługa reklamacji dotyczących jakości obsługi pracowników działu telewindykacji. Tworzenie testów sprawdzających posiadaną wiedzę merytoryczną w dziale telewindykacji.
Bieżąca obsługa spraw windykacyjnych na poszczególnych etapach: umowy o statusach egzekucyjnych, obsługa spraw spadkowych, windykacja zaawansowana, monitoring oraz obsługa spraw posprzedażowych.
Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i opracowywanie ich zakresu.
Rekrutacja pracowników. Kompleksowe wdrożenie, szkolenie.
Tworzenie planów urlopowych i grafików pracy działu w celu zapewnienia ciągłości obsługi.
Współpraca z innymi jednostkami banku, w ramach procesów posprzedażowych.
Inicjowanie zmian usprawniających pracę telewindykacji i zwiększających efektywność procesów windykacyjnych.
Projekty
Szkolenia i kursy
Obsługa pakietu MS Office – poziom zaawansowany ( Outdoor).
Windykacja należności na poziomie zaawansowanym ( Gekko Solution).
Pakiet szkoleń menadżerskich w ramach programu Advanced Manager Training, między innymi: „Zarządzanie zmianą z wykorzystaniem MBTI”, „Lider i menadżer”, „Szef to zawód” ( Kontrakt OSH, Nowe motywacje).
Wewnętrzny pakiet szkoleń menadżerskich Credit Agricole Bank Polska S.A. w ramach programu Basic Manager Training,
Windykacja należności na poziomie zaawansowanym ( Gekko Solution).
Pakiet szkoleń menadżerskich w ramach programu Advanced Manager Training, między innymi: „Zarządzanie zmianą z wykorzystaniem MBTI”, „Lider i menadżer”, „Szef to zawód” ( Kontrakt OSH, Nowe motywacje).
Wewnętrzny pakiet szkoleń menadżerskich Credit Agricole Bank Polska S.A. w ramach programu Basic Manager Training,
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Piłka nożna. Kolarstwo szosowe. Narciarstwo biegowe.
Inne
Wolontariat ( od 2014r.,) w kampanii społecznej przygotowanej przez Credit Agricole Bank Polska: "Bank z klasą. CAła wiedza o bankowości". Wspiera ona szkoły podstawowe w edukacji najmłodszych uczniów z wiedzy finansowej, bankowości i przedsiębiorczości.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Windykacja wierzytelności
Dla ludzi poszukujących najlepszych rozwiązań finansowych i prawnych w zakresie windykacji.