Artur Wojciechowski
Dyrektor Regionu ds.Małych i Średnich Korporacji, RAIFFEISEN BANK POLSKA S.S.
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionu ds.Małych i Średnich Korporacji
•Zarządzanie Regionem w ramach ustalonych kompetencji ze szczególnym naciskiem na rozwój nowego biznesu
•Ustalanie planów sprzedażowych i finansowych podległym Oddziałom i pracownikom w Regionie
•Bieżące monitorowanie poziomu realizacji założonych zadań sprzedażowych i finansowych
•Motywowanie i ocena pracowników poprzez regularny coaching
•Koordynowanie działań i współpracy ze wszystkim jednostkami w Regionie ( Departament Rynków Finansowych, Departament Bankowości Transakcyjnej, Departament Faktoringu i Finansowania Strukturyzowanego, Leasing )
•Stałe budowanie dobrych relacji z przedstawicielami ww. Departamentów
•Zapewnienie właściwego przepływu informacji wszystkim pracownikom w Regionie
•Wspomaganie i przygotowywanie największych / najważniejszych transakcji – udział w Komitetach Kredytowych
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami Banku w ramach obsługiwanego segmentu firm
•Szkolenie pracowników i dzielenie się zdobytymi doświadczeniami w zakresie organizacji procesu sprzedaży
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
•Ustalanie planów sprzedażowych i finansowych podległym Oddziałom i pracownikom w Regionie
•Bieżące monitorowanie poziomu realizacji założonych zadań sprzedażowych i finansowych
•Motywowanie i ocena pracowników poprzez regularny coaching
•Koordynowanie działań i współpracy ze wszystkim jednostkami w Regionie ( Departament Rynków Finansowych, Departament Bankowości Transakcyjnej, Departament Faktoringu i Finansowania Strukturyzowanego, Leasing )
•Stałe budowanie dobrych relacji z przedstawicielami ww. Departamentów
•Zapewnienie właściwego przepływu informacji wszystkim pracownikom w Regionie
•Wspomaganie i przygotowywanie największych / najważniejszych transakcji – udział w Komitetach Kredytowych
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami Banku w ramach obsługiwanego segmentu firm
•Szkolenie pracowników i dzielenie się zdobytymi doświadczeniami w zakresie organizacji procesu sprzedaży
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
Makroregionalny Menedżer ds. Zarządzania Sprzedaż
• Wsparcie realizacji celów sprzedażowych ramach Makroregionu Warszawa ( Region Pomorsko – Mazurski, Region Łódzki , Region Warszawa )
• Tworzenie i zapewnienie realizacji kwartalnych planów sprzedażowych dla Makroregionu, Regionów i Oddziałów
• Kreowanie i realizacja inicjatyw sprzedażowych pozwalających na realizację założonych planów sprzedażowych
•Nadzór nad procesem budowania trwałych relacji ze wszystkimi jednostkami w Grupie BZ WBK S.A.
•Inicjowanie i wspieranie tworzenia regionalnych strategii biznesowych zmierzających do pozyskania nowego biznesu
•Zwiększenie spójności w wynikach sprzedażowych Makroregionu poprzez zapewnienie wymiany najlepszych praktyk pomiędzy Regionami i Oddziałami
•Zarządzanie budżetem w Makroregionie dotyczącym działań sprzedażowych i wizerunkowych Banku
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
• Tworzenie i zapewnienie realizacji kwartalnych planów sprzedażowych dla Makroregionu, Regionów i Oddziałów
• Kreowanie i realizacja inicjatyw sprzedażowych pozwalających na realizację założonych planów sprzedażowych
•Nadzór nad procesem budowania trwałych relacji ze wszystkimi jednostkami w Grupie BZ WBK S.A.
•Inicjowanie i wspieranie tworzenia regionalnych strategii biznesowych zmierzających do pozyskania nowego biznesu
•Zwiększenie spójności w wynikach sprzedażowych Makroregionu poprzez zapewnienie wymiany najlepszych praktyk pomiędzy Regionami i Oddziałami
•Zarządzanie budżetem w Makroregionie dotyczącym działań sprzedażowych i wizerunkowych Banku
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
Dyrektor Sprzedaży Region Pomorsko - Mazurski
•Kierowanie Zespołem sprzedaży ze szczególnym naciskiem na generowanie nowych klientów i zarządzanie sprzedażą
•Ustalanie planów sprzedażowych dla poszczególnych członków Zespołu.
•Monitorowanie wykonywania planów sprzedażowych pracowników Zespołu
•Motywowanie i ocena pracowników Zespołu w odniesieniu do realizacji założonych planów biznesowych
•Szkolenie pracowników Zespołu i dzielenie się zdobytymi doświadczeniami w zakresie praktyk i organizacji sprzedaży
•Administrowanie bazami danych klientów
•Monitorowanie bazy klientów przekazanych do oddziałów
•Identyfikowanie problemów w zakresie aktywnej sprzedaży oraz ścisła współpraca z Oddziałami
•Koordynowanie działań i współpracy ze wszystkim jednostkami w Regionie ( CBK, DUS, Faktoring, Leasing )
•Bieżąca komunikacja z Dyrektorami Oddziałów w zakresie pozyskiwanych klientów
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
•Ustalanie planów sprzedażowych dla poszczególnych członków Zespołu.
•Monitorowanie wykonywania planów sprzedażowych pracowników Zespołu
•Motywowanie i ocena pracowników Zespołu w odniesieniu do realizacji założonych planów biznesowych
•Szkolenie pracowników Zespołu i dzielenie się zdobytymi doświadczeniami w zakresie praktyk i organizacji sprzedaży
•Administrowanie bazami danych klientów
•Monitorowanie bazy klientów przekazanych do oddziałów
•Identyfikowanie problemów w zakresie aktywnej sprzedaży oraz ścisła współpraca z Oddziałami
•Koordynowanie działań i współpracy ze wszystkim jednostkami w Regionie ( CBK, DUS, Faktoring, Leasing )
•Bieżąca komunikacja z Dyrektorami Oddziałów w zakresie pozyskiwanych klientów
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
Sales Manager
•Zarządzanie i organizacja Biura Regionalnego
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
•Realizacja planów sprzedaży
•Ustalanie i kontrola planów sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych
•Ścisła współpraca z Oddziałami BZ WBK S.A.
•Koordynowanie współpracy Przedstawicieli Handlowych CardPoint S. A. z pracownikami Banku i podmiotów zależnych Grupy BZ WBK S.A.
•Pozyskiwanie nowych firm do współpracy w zakresie Terminali elektronicznych POS i produktów finansowych Banku
•Monitorowanie firm ( klientów ) przekazywanych do Oddziałów BZ WBK S.A.
•Prowadzenie szkoleń dla zespołu w zakresie negocjacji, technik sprzedaży, organizacji czasu pracy
•Motywowanie i ocena pracowników
•Rekrutacja Przedstawicieli Handlowych
•Przygotowywanie i prezentacja ofert dla Kluczowych klientów firmy
•Administrowanie bazą danych firm współpracujących
•Wyszukiwanie potencjalnych Klientów POS i produktów Banku
•Negocjacje i renegocjacje umów
•Optymalizacja sieci
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
•Realizacja planów sprzedaży
•Ustalanie i kontrola planów sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych
•Ścisła współpraca z Oddziałami BZ WBK S.A.
•Koordynowanie współpracy Przedstawicieli Handlowych CardPoint S. A. z pracownikami Banku i podmiotów zależnych Grupy BZ WBK S.A.
•Pozyskiwanie nowych firm do współpracy w zakresie Terminali elektronicznych POS i produktów finansowych Banku
•Monitorowanie firm ( klientów ) przekazywanych do Oddziałów BZ WBK S.A.
•Prowadzenie szkoleń dla zespołu w zakresie negocjacji, technik sprzedaży, organizacji czasu pracy
•Motywowanie i ocena pracowników
•Rekrutacja Przedstawicieli Handlowych
•Przygotowywanie i prezentacja ofert dla Kluczowych klientów firmy
•Administrowanie bazą danych firm współpracujących
•Wyszukiwanie potencjalnych Klientów POS i produktów Banku
•Negocjacje i renegocjacje umów
•Optymalizacja sieci
Sales Manager -Departament Płatności Elektronicznych
•Prowadzenie Przedstawicielstwa
•Ustalanie planów sprzedaży dla Przedstawicieli Handlowych
•Pozyskiwanie nowych firm do współpracy w zakresie akceptacji kart płatniczych
•Monitorowanie i koordynacja działań Przedstawicieli
•Planowanie i zarządzanie pracą podległych Przedstawicieli Handlowych
•Realizacja planów sprzedaży
•Administrowanie bazą danych firm współpracujących
•Prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie sprzedaży jak i organizacji czasu pracy
•Motywowanie i ocena pracowników
•Ścisła współpraca z Oddziałami BZ WBK S.A.
•Budowanie długofalowych relacji z Klientami
•Negocjowanie i renegocjowanie umów
•Przygotowywanie ofert dla strategicznych klientów firmy
•Optymalizacja sieci
•Ustalanie planów sprzedaży dla Przedstawicieli Handlowych
•Pozyskiwanie nowych firm do współpracy w zakresie akceptacji kart płatniczych
•Monitorowanie i koordynacja działań Przedstawicieli
•Planowanie i zarządzanie pracą podległych Przedstawicieli Handlowych
•Realizacja planów sprzedaży
•Administrowanie bazą danych firm współpracujących
•Prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie sprzedaży jak i organizacji czasu pracy
•Motywowanie i ocena pracowników
•Ścisła współpraca z Oddziałami BZ WBK S.A.
•Budowanie długofalowych relacji z Klientami
•Negocjowanie i renegocjowanie umów
•Przygotowywanie ofert dla strategicznych klientów firmy
•Optymalizacja sieci
Przedstawiciel Handlowy - własna działalność gospodarcza
•Badanie rynku potencjalnych klientów
•Pozyskiwanie nowych klientów
•Współtworzenie oferty cenowej
•Prezentacja oferty
•Negocjacje, rozmowy handlowe, podpisywanie umów
•Pozyskiwanie nowych klientów
•Współtworzenie oferty cenowej
•Prezentacja oferty
•Negocjacje, rozmowy handlowe, podpisywanie umów
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.