Artur Wojciechowski

Artur Wojciechowski

Dyrektor Regionu ds.Małych i Średnich Korporacji, RAIFFEISEN BANK POLSKA S.S.

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Dyrektor Regionu ds.Małych i Średnich Korporacji
•Zarządzanie Regionem w ramach ustalonych kompetencji ze szczególnym naciskiem na rozwój nowego biznesu
•Ustalanie planów sprzedażowych i finansowych podległym Oddziałom i pracownikom w Regionie
•Bieżące monitorowanie poziomu realizacji założonych zadań sprzedażowych i finansowych
•Motywowanie i ocena pracowników poprzez regularny coaching
•Koordynowanie działań i współpracy ze wszystkim jednostkami w Regionie ( Departament Rynków Finansowych, Departament Bankowości Transakcyjnej, Departament Faktoringu i Finansowania Strukturyzowanego, Leasing )
•Stałe budowanie dobrych relacji z przedstawicielami ww. Departamentów
•Zapewnienie właściwego przepływu informacji wszystkim pracownikom w Regionie
•Wspomaganie i przygotowywanie największych / najważniejszych transakcji – udział w Komitetach Kredytowych
•Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami Banku w ramach obsługiwanego segmentu firm
•Szkolenie pracowników i dzielenie się zdobytymi doświadczeniami w zakresie organizacji procesu sprzedaży
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
Santander Bank Polska
Makroregionalny Menedżer ds. Zarządzania Sprzedaż
• Wsparcie realizacji celów sprzedażowych ramach Makroregionu Warszawa ( Region Pomorsko – Mazurski, Region Łódzki , Region Warszawa )
• Tworzenie i zapewnienie realizacji kwartalnych planów sprzedażowych dla Makroregionu, Regionów i Oddziałów
• Kreowanie i realizacja inicjatyw sprzedażowych pozwalających na realizację założonych planów sprzedażowych
•Nadzór nad procesem budowania trwałych relacji ze wszystkimi jednostkami w Grupie BZ WBK S.A.
•Inicjowanie i wspieranie tworzenia regionalnych strategii biznesowych zmierzających do pozyskania nowego biznesu
•Zwiększenie spójności w wynikach sprzedażowych Makroregionu poprzez zapewnienie wymiany najlepszych praktyk pomiędzy Regionami i Oddziałami
•Zarządzanie budżetem w Makroregionie dotyczącym działań sprzedażowych i wizerunkowych Banku
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
Santander Bank Polska
Dyrektor Sprzedaży Region Pomorsko - Mazurski
•Kierowanie Zespołem sprzedaży ze szczególnym naciskiem na generowanie nowych klientów i zarządzanie sprzedażą
•Ustalanie planów sprzedażowych dla poszczególnych członków Zespołu.
•Monitorowanie wykonywania planów sprzedażowych pracowników Zespołu
•Motywowanie i ocena pracowników Zespołu w odniesieniu do realizacji założonych planów biznesowych
•Szkolenie pracowników Zespołu i dzielenie się zdobytymi doświadczeniami w zakresie praktyk i organizacji sprzedaży
•Administrowanie bazami danych klientów
•Monitorowanie bazy klientów przekazanych do oddziałów
•Identyfikowanie problemów w zakresie aktywnej sprzedaży oraz ścisła współpraca z Oddziałami
•Koordynowanie działań i współpracy ze wszystkim jednostkami w Regionie ( CBK, DUS, Faktoring, Leasing )
•Bieżąca komunikacja z Dyrektorami Oddziałów w zakresie pozyskiwanych klientów
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
Santander Bank Polska
Sales Manager
•Zarządzanie i organizacja Biura Regionalnego
•Analiza rynku, badanie potencjału i działań konkurencji
•Realizacja planów sprzedaży
•Ustalanie i kontrola planów sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych
•Ścisła współpraca z Oddziałami BZ WBK S.A.
•Koordynowanie współpracy Przedstawicieli Handlowych CardPoint S. A. z pracownikami Banku i podmiotów zależnych Grupy BZ WBK S.A.
•Pozyskiwanie nowych firm do współpracy w zakresie Terminali elektronicznych POS i produktów finansowych Banku
•Monitorowanie firm ( klientów ) przekazywanych do Oddziałów BZ WBK S.A.
•Prowadzenie szkoleń dla zespołu w zakresie negocjacji, technik sprzedaży, organizacji czasu pracy
•Motywowanie i ocena pracowników
•Rekrutacja Przedstawicieli Handlowych
•Przygotowywanie i prezentacja ofert dla Kluczowych klientów firmy
•Administrowanie bazą danych firm współpracujących
•Wyszukiwanie potencjalnych Klientów POS i produktów Banku
•Negocjacje i renegocjacje umów
•Optymalizacja sieci
Santander Bank Polska
Sales Manager -Departament Płatności Elektronicznych
•Prowadzenie Przedstawicielstwa
•Ustalanie planów sprzedaży dla Przedstawicieli Handlowych
•Pozyskiwanie nowych firm do współpracy w zakresie akceptacji kart płatniczych
•Monitorowanie i koordynacja działań Przedstawicieli
•Planowanie i zarządzanie pracą podległych Przedstawicieli Handlowych
•Realizacja planów sprzedaży
•Administrowanie bazą danych firm współpracujących
•Prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie sprzedaży jak i organizacji czasu pracy
•Motywowanie i ocena pracowników
•Ścisła współpraca z Oddziałami BZ WBK S.A.
•Budowanie długofalowych relacji z Klientami
•Negocjowanie i renegocjowanie umów
•Przygotowywanie ofert dla strategicznych klientów firmy
•Optymalizacja sieci
Wielkopolski Bank Kredytowy
Przedstawiciel Handlowy - własna działalność gospodarcza
•Badanie rynku potencjalnych klientów
•Pozyskiwanie nowych klientów
•Współtworzenie oferty cenowej
•Prezentacja oferty
•Negocjacje, rozmowy handlowe, podpisywanie umów
Logo
Właściciel
Własna działalność gospodarcza

Edukacja

Logo
Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Kierunek Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie