Artur Wojciechowski

Magister
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CRM Szkolenia pracowników Falcon Elastyczność Planowanie strategiczne Praca w zespole Zarządzanie zespołem Word Prawo jazdy kat B def3000 Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Teta HR Excel zaawansowany, prowadzenie projektów Power Point (zaawansowany ) Praca w stresie i pod presją czasu Przygotowanie raportów i analiz

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Kierownik
• Odpowiedzialność za proces:
= ewidencji dokumentacji bankowej,
= posprzedażowe, operacyjne wsparcie Doradców bankowych
= posprzedażowe wsparcie Klientów strategicznych.
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących poziomu:
= jakości obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
= jakości pism kierowanych do klientów,
= realizacji wskaźników KPI i SLA,
= ilości zdarzeń generujących ryzyko operacyjne..
• Prowadzenie i koordynowanie pracy zespołów projektowych w ramach optymalizacji procesowych.
• Kontrola jakości zarządzanych procesów zgodnie ze standardem korporacyjnym.
• Analiza wskaźników biznesowych związanych z operacyjną obsługą ww. procesów.
Getin Noble Bank S.A.
Kierownik
• Odpowiedzialność za proces:
= obsługi pism kierowanych do Klientów, instytucji finansowych i organów państwowych (m.in. Prokuratura, Sąd, CBA, CBŚ, Komenda Policji),
= obsługi reklamacji,
= posprzedażowe, operacyjne wsparcie klientów wewnętrznych,
= szkoleń dla zespołu Doradców bankowych,
= obsługi dokumentacji marketingowej związanej z uruchomieniem promocyjnego oprocentowania na depozytach (współpraca z Aegon, AXA, Skandia).
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących poziomu:
= jakości obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
= jakości pism kierowanych do klientów,
= realizacji wskaźników KPI i SLA,
= ilości zdarzeń generujących ryzyko operacyjne.
• Współpraca z organami ścigania i wewnętrznym Departamentem Bezpieczeństwa
w celu zapobiegania przestępstwom fraudowym.
Getin Noble Bank S.A.
Koordynator
• Koordynowanie procesu:
= obsługi pism kierowanych do klientów, instytucji finansowych i organów państwowych.
= obsługi reklamacji.
= szkoleń dla zespołu Doradców bankowych.
• Odpowiedzialność za wdrażanie nowych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności
i jakości pracy podległych pracowników.
• Kontrolowanie jakości pism kierowanych do klientów.
Getin Noble Bank S.A.
Specjalista ds. Operacji Bankowych
• Realizowanie dyspozycji klientów,
• Wsparcie operacyjne Doradców bankowych.
• Operacyjna obsługa dokumentów bankowych.
• Sporządzanie opinii bankowych, pism wyjaśniających i odpowiedzi na reklamacje klientów oraz sporządzanie pism do organów administracji państwowej.
• E-mailowy i telefoniczny kontakt z klientami.
Logo
Młodszy Specjalista ds. Operacji Bankowych
Noble Bank
• Rejestracja korespondencji kierowanej do Banku.
• Archiwizowanie dokumentów bankowych.
• Wsparcie operacyjne Doradców bankowych.
• E-mailowy i telefoniczny kontakt z klientami.

Projekty

Elektroniczny obieg dokumentacji
Celem wdrożenia projektu ma być elektroniczny wewnętrzny obieg dokumentacji oraz powstanie archiwizacji centralnej.
Zakres obowiązków
Współtworzenie założeń nowego procesu elektronicznego obiegu dokumentacji wewnątrz banku
Rejestracja pism przychodzacych i wychodzących
Celem projektu było wdrożenie aplikacji porządkującej oraz usprawniającej pracę kilku zespołów, tak aby skrócić czas oczekiwania klienta na pismo zwrotne.
Zakres obowiązków
Zainicjowanie potrzeby uruchomienia projektu, przygotowanie harmonogramu wdrożenia, tworzenie założeń, testowanie, opiniowanie instrukcji oraz szkolenie pracowników po wdrożeniu projektu.

Szkolenia i kursy

• „Komunikacja interpersonalna, Techniki Prezentacji i autoprezentacji” w ramach projektu Getin Training, w 2010r.
• „Efektywne kierowanie”, w 2012r.
• „Psychologia Szefa – Szef w relacji z zespołem” przeprowadzony przez Grupę Szkoleniową Kontrakt-OSH, w 2013r.
• „Jak efektywnie pracować w programie MS Excel?” przeprowadzony przez Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego, w 2015r.
• Kurs pierwszej pomocy PCK,
• Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Socjologia, licencjackie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

• Sport: tenis ziemny, pływanie
• Excel 2010 – Analiza i modelowanie danych biznesowych
• Wolontariat na rzecz Fundacji DKMS

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.