Umiejętności
CRM
Szkolenia pracowników
Falcon
Elastyczność
Planowanie strategiczne
Praca w zespole
Zarządzanie zespołem
Word
Prawo jazdy kat B
def3000
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych
Teta HR
Excel zaawansowany,
prowadzenie projektów
Power Point (zaawansowany )
Praca w stresie i pod presją czasu
Przygotowanie raportów i analiz
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik
• Odpowiedzialność za proces:
= ewidencji dokumentacji bankowej,
= posprzedażowe, operacyjne wsparcie Doradców bankowych
= posprzedażowe wsparcie Klientów strategicznych.
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących poziomu:
= jakości obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
= jakości pism kierowanych do klientów,
= realizacji wskaźników KPI i SLA,
= ilości zdarzeń generujących ryzyko operacyjne..
• Prowadzenie i koordynowanie pracy zespołów projektowych w ramach optymalizacji procesowych.
• Kontrola jakości zarządzanych procesów zgodnie ze standardem korporacyjnym.
• Analiza wskaźników biznesowych związanych z operacyjną obsługą ww. procesów.
= ewidencji dokumentacji bankowej,
= posprzedażowe, operacyjne wsparcie Doradców bankowych
= posprzedażowe wsparcie Klientów strategicznych.
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących poziomu:
= jakości obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
= jakości pism kierowanych do klientów,
= realizacji wskaźników KPI i SLA,
= ilości zdarzeń generujących ryzyko operacyjne..
• Prowadzenie i koordynowanie pracy zespołów projektowych w ramach optymalizacji procesowych.
• Kontrola jakości zarządzanych procesów zgodnie ze standardem korporacyjnym.
• Analiza wskaźników biznesowych związanych z operacyjną obsługą ww. procesów.
Kierownik
• Odpowiedzialność za proces:
= obsługi pism kierowanych do Klientów, instytucji finansowych i organów państwowych (m.in. Prokuratura, Sąd, CBA, CBŚ, Komenda Policji),
= obsługi reklamacji,
= posprzedażowe, operacyjne wsparcie klientów wewnętrznych,
= szkoleń dla zespołu Doradców bankowych,
= obsługi dokumentacji marketingowej związanej z uruchomieniem promocyjnego oprocentowania na depozytach (współpraca z Aegon, AXA, Skandia).
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących poziomu:
= jakości obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
= jakości pism kierowanych do klientów,
= realizacji wskaźników KPI i SLA,
= ilości zdarzeń generujących ryzyko operacyjne.
• Współpraca z organami ścigania i wewnętrznym Departamentem Bezpieczeństwa
w celu zapobiegania przestępstwom fraudowym.
= obsługi pism kierowanych do Klientów, instytucji finansowych i organów państwowych (m.in. Prokuratura, Sąd, CBA, CBŚ, Komenda Policji),
= obsługi reklamacji,
= posprzedażowe, operacyjne wsparcie klientów wewnętrznych,
= szkoleń dla zespołu Doradców bankowych,
= obsługi dokumentacji marketingowej związanej z uruchomieniem promocyjnego oprocentowania na depozytach (współpraca z Aegon, AXA, Skandia).
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących poziomu:
= jakości obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
= jakości pism kierowanych do klientów,
= realizacji wskaźników KPI i SLA,
= ilości zdarzeń generujących ryzyko operacyjne.
• Współpraca z organami ścigania i wewnętrznym Departamentem Bezpieczeństwa
w celu zapobiegania przestępstwom fraudowym.
Koordynator
• Koordynowanie procesu:
= obsługi pism kierowanych do klientów, instytucji finansowych i organów państwowych.
= obsługi reklamacji.
= szkoleń dla zespołu Doradców bankowych.
• Odpowiedzialność za wdrażanie nowych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności
i jakości pracy podległych pracowników.
• Kontrolowanie jakości pism kierowanych do klientów.
= obsługi pism kierowanych do klientów, instytucji finansowych i organów państwowych.
= obsługi reklamacji.
= szkoleń dla zespołu Doradców bankowych.
• Odpowiedzialność za wdrażanie nowych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności
i jakości pracy podległych pracowników.
• Kontrolowanie jakości pism kierowanych do klientów.
Specjalista ds. Operacji Bankowych
• Realizowanie dyspozycji klientów,
• Wsparcie operacyjne Doradców bankowych.
• Operacyjna obsługa dokumentów bankowych.
• Sporządzanie opinii bankowych, pism wyjaśniających i odpowiedzi na reklamacje klientów oraz sporządzanie pism do organów administracji państwowej.
• E-mailowy i telefoniczny kontakt z klientami.
• Wsparcie operacyjne Doradców bankowych.
• Operacyjna obsługa dokumentów bankowych.
• Sporządzanie opinii bankowych, pism wyjaśniających i odpowiedzi na reklamacje klientów oraz sporządzanie pism do organów administracji państwowej.
• E-mailowy i telefoniczny kontakt z klientami.
Projekty
Rejestracja pism przychodzacych i wychodzących
Celem projektu było wdrożenie aplikacji porządkującej oraz usprawniającej pracę kilku zespołów, tak aby skrócić czas oczekiwania klienta na pismo zwrotne.
Zakres obowiązków
Zainicjowanie potrzeby uruchomienia projektu, przygotowanie harmonogramu wdrożenia, tworzenie założeń, testowanie, opiniowanie instrukcji oraz szkolenie pracowników po wdrożeniu projektu.
Szkolenia i kursy
• „Komunikacja interpersonalna, Techniki Prezentacji i autoprezentacji” w ramach projektu Getin Training, w 2010r.
• „Efektywne kierowanie”, w 2012r.
• „Psychologia Szefa – Szef w relacji z zespołem” przeprowadzony przez Grupę Szkoleniową Kontrakt-OSH, w 2013r.
• „Jak efektywnie pracować w programie MS Excel?” przeprowadzony przez Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego, w 2015r.
• Kurs pierwszej pomocy PCK,
• Prawo jazdy kat. B
• „Efektywne kierowanie”, w 2012r.
• „Psychologia Szefa – Szef w relacji z zespołem” przeprowadzony przez Grupę Szkoleniową Kontrakt-OSH, w 2013r.
• „Jak efektywnie pracować w programie MS Excel?” przeprowadzony przez Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego, w 2015r.
• Kurs pierwszej pomocy PCK,
• Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
• Sport: tenis ziemny, pływanie
• Excel 2010 – Analiza i modelowanie danych biznesowych
• Wolontariat na rzecz Fundacji DKMS
• Excel 2010 – Analiza i modelowanie danych biznesowych
• Wolontariat na rzecz Fundacji DKMS
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.