Umiejętności
Umiejętności analityczne
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności zarządzania
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Umiejętności sprzedaży
Prawo jazdy kategorii B
Umiejętności współpracy w grupie, samodzielność, orientacja na cel.
Kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w większej grupie osób
Umiejętność szybiego odnajdywania się w nowych warunkach odpowiedzialności i pracy
obsługa pakietu Windows Office
Umiejętność szybkiego budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami
Umiejętność współpracy z wymagającym klientem
Znajomość rynku aptecznego woj.kuj-pom
znajomość procedur udzielania zamówień publicznych \(rynek lecznictwa zamkniętego\)
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sales Promoter
Coltene/Whaldent Vertiebsservice und Marketing GmbH Dental Medical Division
Uczestnictwo w procesie sprzedaży produktów z portfolio firmy oraz współpraca z podmiotami dystrybuującymi. Współtworzenie strategii sprzedaży i promocji sprzętu diagnostycznego i materiałów stomatologicznych Coltene. Przygotowaninie założeń programu analizy potrzeb i możliwości rynku w obszarze działania firmy i oferowanych przez nią produktów. Praca w środowisku międzynarodowym z językiem angielskim - jako jedynym językiem komunikacji.
Przedstawiciel medyczny/ okulistyka
Planowanie i raportowanie działań w terenie. Monitorowanie działań konkurencji. Odpowiedzialność za etyczną promocję preparatów p. jaskrowych oraz preparatów OTC w otoczeniu lekarzy okulistów. Współpraca z kanałami dystrybucji aptecznej rynku otwartego (hurtownie i sieci zakupowe, apteki) oraz rynku zamkniętego (apteki, szpitale). Wprowadzanie konkretnych leków do receptariuszy aptecznych poszczególnych szpitali. Organizacja licznych spotkań lokalnego środowiska lekarskiego, poświęconych zagadnieniom okulistycznym organizacja sesji szkoleniowych Wetlab. Aktywnie współdziałanie z Polskim Towarzystwem Okulistycznym. Wprowadzanie programów edukacyjnych, dedykowanych środowisku lekarskiemu (m.in. program SSY - Safe Side for Years ). Reprezentowanie firmy na wielu konferencjach branżowych, weryfikacja i analiza danych rynkowych dotyczących sprzedaży na podległym mi terenie, dopasowywanie do nich odpowiednich instrumentów działań. Stanowienie wsparcia merytorycznego w zakresie portfolio firmy dla lekarzy i farmaceutów. Tworzenie grupy KOL (Key Opinion Leader) na podległym mi terenie, w zakresie jaskry oraz dbałość o kontakty z nimi. W latach 2008 – 2011 zorganizacja tzw. "Białe Soboty" w celu upowszechnienia profilaktyki neuropatii nerwu wzrokowego. Zarządzanie budżetem promocyjnym oraz dbałość o jego efektywne i transparentne wykorzystanie.
Szkolenia i kursy
2010 / Budowanie skutecznych i partnerskich relacji sprzedażowych / Top Partners Polska
2010 / INSIGHT Klucz do Efektywności Indywidualnej / Instytut Rozwoju Osobistego RABA
2011 / Skuteczna Sprzedaż z INSIGHT / Instytut Rozwoju Osobistego RABA
2010 / INSIGHT Klucz do Efektywności Indywidualnej / Instytut Rozwoju Osobistego RABA
2011 / Skuteczna Sprzedaż z INSIGHT / Instytut Rozwoju Osobistego RABA
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
- aktywne formy spędzania czasu (turystyka rowerowa, narciarstwo)
- socjologia
- motoryzacja
- polityka
- socjologia
- motoryzacja
- polityka
Grupy
Socjologia
Forum przeznaczone z myślą o przyszłych, obecnych, byłych i ... niedoszłych socjologach. Forum wymiany myśli, budowa "socjologicznej" sieci kontaktów...