Doświadczenie zawodowe
Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
Bezpośredni nadzór i odpowiedzialność za sprzedaż (w Dziale Kluczowych Klientów) na terenie województw mazowieckiego i podlaskiego.
Monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników.
Wspieranie, rozwijanie i motywowanie zespołu przez regularne coachingi, szkolenia i spotkania 1 na 1. Tworzenie Indywidualnych Planów Rozwoju dla każdego z przedstawicieli.
Współpraca i wspieranie zespołu Key Account Manager w realizacji kontraktu.
Zarządzanie powierzonymi budżetami
Współpraca z agencjami merchendaisingowymi
Monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników.
Wspieranie, rozwijanie i motywowanie zespołu przez regularne coachingi, szkolenia i spotkania 1 na 1. Tworzenie Indywidualnych Planów Rozwoju dla każdego z przedstawicieli.
Współpraca i wspieranie zespołu Key Account Manager w realizacji kontraktu.
Zarządzanie powierzonymi budżetami
Współpraca z agencjami merchendaisingowymi
Przedstawiciel Handlowy ds Detalu
Współpraca z dystrybutorami hurtowymi i sprzedaż wolumenu w sklepach detalicznych na terenie: Siedlec, Mińska Mazowieckiego, Białej Podlaskiej.
Wdrażanie strategii marek i promocji dla klientów detalicznych Kompanii Piwowarskiej SA
Reprezentowanie firmy, spotkania i wizyty u klientów.
Wdrażanie strategii marek i promocji dla klientów detalicznych Kompanii Piwowarskiej SA
Reprezentowanie firmy, spotkania i wizyty u klientów.
Przedstawicie Handlowy
Współpraca z dystrybutorami hurtowymi i sprzedaż wolumenu w sklepach detalicznych punktach gastronomicznych na terenie: Siedlce, Biała Podlaska, Łuków, Garwolin, Sokołów Podlaski.
Wdrażanie strategii marek i promocji dla klientów firmy Coca-Cola.
Wdrażanie strategii marek i promocji dla klientów firmy Coca-Cola.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie zespołem i motywowanie - 4GROW
Rozumienie biznesu - Gra strategiczna - House of Skills
Angażowanie pracowników poprzez coaching - UBD S.A.
Inteligencja emocjonalna - FPL
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej - GM Solutions
1st Time Manager - Psychologia szefa - KONTRAKT- OSH
Change Management - HAY GROUP
AC Nielsen - metodologia badań - KP SA
Szacunek 360: słuchanie, feedback, uznanie - ACHIEVEGLOBAL
Negocjacje. Międzynarodowy certyfikat Scotwork - SCOTWORK
Inteligencja Emocjonalna - FPL
NEGOCJACJE - STRATEGIE PERSONALNE
Perswazja w rozmowie handlowej - MCHAYES&STEWARD
APEX - KP SA
BAGNO FINANSOWE - KP SA
AS - KP SA
Rozumienie biznesu - Gra strategiczna - House of Skills
Angażowanie pracowników poprzez coaching - UBD S.A.
Inteligencja emocjonalna - FPL
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej - GM Solutions
1st Time Manager - Psychologia szefa - KONTRAKT- OSH
Change Management - HAY GROUP
AC Nielsen - metodologia badań - KP SA
Szacunek 360: słuchanie, feedback, uznanie - ACHIEVEGLOBAL
Negocjacje. Międzynarodowy certyfikat Scotwork - SCOTWORK
Inteligencja Emocjonalna - FPL
NEGOCJACJE - STRATEGIE PERSONALNE
Perswazja w rozmowie handlowej - MCHAYES&STEWARD
APEX - KP SA
BAGNO FINANSOWE - KP SA
AS - KP SA
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
rower, wyprawy kajakowe
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK!
SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.