Artur Szcześniak

Dyrektor Działu Rozwiązań Internetowych, VOBACOM
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Google Analytics Tworzenie stron WWW Marketing internetowy Rozwiązania IT Sprzedaż B2B Sklepy internetowe Umiejętności komunikacyjne Dostępność WWW Kierowanie projektami Strony WWW Wdrożenia rozwiązań Umiejętność budowania relacji z ludźmi praca w zespole i kierowanie zespołem testy UX UX Pin UX / UI

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

VOBACOM sp. z o.o.
Dyrektor Działu Rozwiązań Internetowych
VOBACOM sp. z o.o.
Kierownik Działu Rozwiązań Internetowych/Kierownik Projektów
VOBACOM sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży/Kierownik ds. Projektów
VOBACOM sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży/Kierownik ds. Projektów

Szkolenia i kursy

01/2016
COPYWRITING i WEBRYTING - Twórz teksty, które sprzedają

02/2015
Szkolenie z zakresu redagowania, tworzenia i administrowania stronami zgodnymi ze standardem WCAG 2.0. prowadzonych przez Fundacja Widzialni.

06/2014 – 01/2015
„Obsługa trudnego Klienta i budowanie relacji”, „Psychologia kontaktu z Klientem”, „Zaawansowane techniki sprzedaży”, „Komunikacja, argumentacja i perswazja”, „Zaawansowane negocjacje biznesowe”, „Zasady obsługi Klienta”, „Prezentacja złożonego produktu”

01/2015
Zaawansowane negocjacje biznesowe

10/2014
ADOBE Photoshop - poziom podstawowy i zaawansowany

07-09/2014
Szkolenie z reklamy Google AdWords na poziomie podstawowym i zaawansowanym

12/2013
Podstawowe umiejętności menadżerskie

10/2013
Zarządzanie czasem i delegowanie zadań

10/2013
Motywowanie pracowników

06/2013
Komunikacja w zespole

09/2011 - 02/2012
„GAWIN2 : grafika, animacja i wideo w Internecie”
- tworzenie i zarządzanie serwisami internetowymi zgodnie z obowiązującymi obecnie standardami
- zasady projektowania oraz tworzenia multimedialnych animacji komputerowych,
- praca z grafiką rastrową i wektorową, obróbka zdjęć z wykorzystaniem profesjonalnych programów komputerowych
Uniwersytet Mikołaja Kopernika

07/2011 - 07/2011
Doskonalenie umiejętności menedżerskich
Rozwój i doskonalenie umiejętności, które decydują o pozycji menedżera w zespole jako lidera.
Centrum Edukacyjno Consultingowe CONCRET

11/2010 - 11/2010
SOCIAL MEDIA: FACEBOOK, TWITTER, BLOGI I FORA. JAK MĄDRZE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU.
Przygotowanie do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
B&O Nawigator

Edukacja

Logo
Informacja Naukowa, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

Zapalony maniak motoryzacyjny, fan nowych technologii, miłośnik gadżetów

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW