Umiejętności
CRM
Microsoft Office
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Urządzenia Biuriowe
Sprzedaż
Obsługa klienta
Komunikacja korporacyjna
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie w pracy z klientem
Angielski komunikatywny.
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Praca z Zespołem i w Zespole
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Specjalist
- Weryfikowanie i analizowanie potrzeb Klienta
- Wspieranie Klienta na różnych etapach korzystania z serwisu Allegro
- Tworzenie pozytywnej relacji z Klientem
- Obsługa Klienta na różnych kanałach kontaktu
- Wykonywanie dodatkowych działań mających na celu polepszenie standardów obsługi Klienta
- Wspieranie Klienta na różnych etapach korzystania z serwisu Allegro
- Tworzenie pozytywnej relacji z Klientem
- Obsługa Klienta na różnych kanałach kontaktu
- Wykonywanie dodatkowych działań mających na celu polepszenie standardów obsługi Klienta
Lider Zespołu / Team Leader
Sales Finanse
- Kierowanie zespołem Działu HelpDesk i kontrolowanie wykonywanych przez pracowników zadań
- Planowanie podziału obowiązków zespołu
- Przygotowywanie raportów
- Tworzenie prezentacji produktowych dla Klientów
- Prowadzenie szkoleń
- Tworzenie procedur w zakresie obsługi Klienta
- Prowadzenie telefonicznych i mailowych akcji marketingowych
- Opiekowanie się magazynem, przyjmowanie i wydawanie sprzętu, tworzenie stosownych protokołów i plików magazynowych oraz przeprowadzanie inwentur
- Planowanie podziału obowiązków zespołu
- Przygotowywanie raportów
- Tworzenie prezentacji produktowych dla Klientów
- Prowadzenie szkoleń
- Tworzenie procedur w zakresie obsługi Klienta
- Prowadzenie telefonicznych i mailowych akcji marketingowych
- Opiekowanie się magazynem, przyjmowanie i wydawanie sprzętu, tworzenie stosownych protokołów i plików magazynowych oraz przeprowadzanie inwentur
specjalista ds. monitoringu mediów
- Monitorowanie i analiza większości Polskich tytułów prasowych pod zamówienia Klientów