Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży Region Południe
Organizacja i koordynacja działań sprzedażowych. Wytyczanie celów i zadań w poszczególnych kanałach dystrybucji. Planowanie strategii dla nowych grup produktowych. Wsparcie udziału w targach i konferencjach branżowych. Zarządzanie zespołem sprzedażowym w oparciu o dane mikro i makro analizy rynkowej. Wdrażanie strategii rynkowej w analizie działań konkurencji.
Menadżer Produktu
Koelner Rawlplug
Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku, opracowywanie i wykonanie planów rozwoju produktu we współpracy z R&D, wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikacje istniejących, rozwijanie i wdrażanie strategii produktu, tworzenie analiz finansowych produktu i jego pozycjonowanie, kontrolowanie pozycji konkurencji na rynku oraz ich produktów, prezentowanie produktu, szkolenia techniczno-sprzedażowe dla pionu handlowego oraz klientów firmy (klienci private label) ,wsparcie informacyjne dla spółek (Europa, RPA, ZEA), powoływanie wspólnych projektów z pionami R&D, produkcji, controllingu , marketingu.
Dyrektor Regionu Południe
Organizacja i nadzór pracy pracowników na terenie południowej Polski , opracowywanie strategii sprzedaży, planów sprzedażowych, akcji promocyjnych, odpowiedzialność za wykonanie planów sprzedażowych, prowadzenie szkoleń motywacyjnych, analiza działań konkurencji w zakresie działań handlowych.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Produktem
Celem grupy Zarządzanie Produktem jest do promowanie zarządzania produktem jako jednego z kluczowych elementów procesu zarządzania marketingowego.