Artur Pietrzak

Kierownik projektów e-commerce, Koordynator projektów informatycznych
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

execon its
Koordynator projektów informatycznych
Wdrażanie projektów dla klientów z branży energetycznej i kosmetycznej.
Koordynacja prac związanych z wdrożeniem narzędzi analitycznych i marketing automation firmy IBM.

Zarządzanie i nadzór nad pracami zespołów realizujących projekty
Zarządzanie ryzykiem, zmianami oraz jakością w realizowanych projektach
Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami
Wsparcie sprzedaży produktów własnych i firmy IBM
Fast White Cat S.A.
Kierownik projektów e-commerce
Rozwój infrastruktury informatycznej i logistycznej niezbędnej do automatyzacji procesów przedsprzedażowych i posprzedażowych e-commerce.

Zarządzanie zespołami projektowymi
Nadzór nad jakością i terminowością realizacji prac projektowych
Zarządzanie ryzykiem
Opracowywanie harmonogramów i dokumentów niezbędnych do zarządzania projektami
Opracowywanie przebiegów procesów przedsprzedażowych i posprzedażowych
Katarzyna A.
Katarzyna A. · współpracownik
wystawiono
Artur jest znakomitym kierownikiem projektu, nie tylko w aspekcie merytorycznym, ale także komunikacyjnym i interpersonalnym. Bardzo ceniony przez pozostałych współpracowników, doskonały organizator pracy własnej i zespołowej. Zawsze celnie wybiera priorytety i z właściwą argumentacją przedstawia je współpracownikom, potrafi odnaleźć się w zmiennych warunkach, pracować pod presją czasu. Wykazuje się dużym zrozumieniem na potrzeby klientów.
Zdolność analitycznego myślenia i planowania w połączeniu z umiejętnością zarządzania ludźmi, sprawiają, mogę zarekomendować Artura jako profesjonalnego doradcę w zakresie zarządzania projektami w organizacjach.
action sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów
Współtworzenie strategii sprzedaży dla nowopowstałego działu obsługi projektów marketingowych i motywacyjno-lojalnościowych. Koordynowanie prac związanych z wdrażaniem platform e-commerce.

Pozyskiwanie i bieżąca obsługa kluczowych klientów firmy
Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Współpraca z producentami dostarczającymi produkty do projektów marketingowych i motywacyjno-lojalnościowych
Wdrażanie platform e-commerce do zarządzania projektami lojalnościowymi
Logo
Account Manager B2B
CGB Sp. z o.o.
Współtworzenie strategii sprzedaży w kanale online i offline. Wsparcie działu marketingu i PR w działaniach skierowanych do klientów biznesowych. Wdrażanie projektów aktywacji produktów przedpłaconych.

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i kanałów sprzedaży
Doradztwo i rozwijanie relacji handlowych z istniejącymi klientami
Koordynacja i rozwój sprzedaży detalicznej w sieci empik, HDS Polska Sp. z o.o.
Współtworzenie i wdrożenie projektów „Wyspy Przeżyć” i „Karty Prezentowe – setki przeżyć do wyboru” (opracowanie koncepcji, integracja IT)
Rozwój współpracy z programami afiliacyjnymi i lojalnościowymi
Prowadzenie analiz sprzedaży B2B i detalicznej
Logo
Account Manager B2B
B2B Partner Sp. z o.o.
Sprzedaż i koordynacja wdrożeń platform e-commerce do zarządzania projektami lojalnościowymi. Pozyskiwanie dostawców nagród do programów lojalnościowych.

Aktywne pozyskiwanie klientów
Przygotowywanie ofert handlowych i produktowych dotyczących programów lojalnościowych oraz obsługi logistycznej i technologicznej
Negocjacje cenowe z producentami i podwykonawcami
Koordynowanie projektów z zakresu realizacji programów lojalnościowych i programów wsparcia sprzedaży
Tworzenie katalogów nagród
Administrowanie platformami e-commerce do zarządzania projektami lojalnościowymi
Prowadzenie systemu raportowania
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Zakupy.com S.A.
Zarządzanie punktem odbioru sprzedaży internetowej/ sklepem wielobranżowym.

Zarządzanie personelem i szeroką ofertą handlową
Administrowanie zamówieniami internetowymi
Ultima S.C.
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa klientów detalicznych i hurtowych.

Obsługa klientów sklepu
Współtworzenie oferty handlowej
Przyjmowanie zamówień telefonicznych
Administrowanie zamówieniami internetowymi
Fakturowanie, przyjmowanie dostaw

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Politycznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Inne

Własna działalność gospodarcza

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.