Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Redaktor, dziennikarz, reporter, edytor, reasearcher
- redagowanie miesięcznika kierowanego na rynek ochrony zdrowia,
- przygotowanie planów i strategii rozwoju magazynu,
- projektowanie ramówki tematycznej,
- inicjowanie przedsięwzięć o charakterze konferencyjnym,
- nawiązywanie współpracy z organizacjami medycznymi oraz mediami,
- przygotowywanie artykułów branżowych,
- analizy rynku,
- przeprowadzanie wywiadów,
- korekta redaktorska tekstów,
- inicjacja oraz stworzenie cyklu konferencji tematycznych,
- zarządzanie kampaniami informacyjnymi,
- researching,
- udział w wydarzeniach w Polsce i za granicą oraz opracowywanie relacji,
- zarządzanie marką czasopisma,
- redagowanie strony internetowej czasopisma,
- moderowanie pierwszego Fan Page na portalu Facebook dotyczącego Komunikacji i PR w Ochronie Zdrowia.
- przygotowanie planów i strategii rozwoju magazynu,
- projektowanie ramówki tematycznej,
- inicjowanie przedsięwzięć o charakterze konferencyjnym,
- nawiązywanie współpracy z organizacjami medycznymi oraz mediami,
- przygotowywanie artykułów branżowych,
- analizy rynku,
- przeprowadzanie wywiadów,
- korekta redaktorska tekstów,
- inicjacja oraz stworzenie cyklu konferencji tematycznych,
- zarządzanie kampaniami informacyjnymi,
- researching,
- udział w wydarzeniach w Polsce i za granicą oraz opracowywanie relacji,
- zarządzanie marką czasopisma,
- redagowanie strony internetowej czasopisma,
- moderowanie pierwszego Fan Page na portalu Facebook dotyczącego Komunikacji i PR w Ochronie Zdrowia.
Specjalista ds. Marketingu i PR / brand manager
- przygotowanie oraz realizacja strategii marketingowych oraz wizerunkowych,
- opracowywanie rocznych budżetów i planów promocyjnych,
- wprowadzanie nowych produktów na rynek,
- kampanie promocyjne zarówno w odniesieniu do firmy oraz poszczególnych marek,
- kształtowanie polityki wizerunkowej oraz sprzedażowej,
- wzmacnianie kanałów dystrybucji,
- projektowanie materiałów reklamowych (działania ATL i BTL),
- strategie rozwoju strony internetowej,
- kreatywne kampanie reklamowe,
- copywriting,
- analizy marketingowe,
- badanie rynku oraz opracowywanie kwestionariuszy i ankiet,
- wzmacnianie i kreowanie kanałów komunikacji z klientami,
- opracowywanie biuletynu dla klientów,
- redagowanie artykułów do prasy branżowej,
- współpraca z mediami,
- kształtowanie wizerunku firmy,
- inicjowanie kontaktów z prasą,
- przygotowywanie notatek prasowych,
- przygotowanie oraz realizacja koncepcji cyklów konferencyjnych.
- opracowywanie rocznych budżetów i planów promocyjnych,
- wprowadzanie nowych produktów na rynek,
- kampanie promocyjne zarówno w odniesieniu do firmy oraz poszczególnych marek,
- kształtowanie polityki wizerunkowej oraz sprzedażowej,
- wzmacnianie kanałów dystrybucji,
- projektowanie materiałów reklamowych (działania ATL i BTL),
- strategie rozwoju strony internetowej,
- kreatywne kampanie reklamowe,
- copywriting,
- analizy marketingowe,
- badanie rynku oraz opracowywanie kwestionariuszy i ankiet,
- wzmacnianie i kreowanie kanałów komunikacji z klientami,
- opracowywanie biuletynu dla klientów,
- redagowanie artykułów do prasy branżowej,
- współpraca z mediami,
- kształtowanie wizerunku firmy,
- inicjowanie kontaktów z prasą,
- przygotowywanie notatek prasowych,
- przygotowanie oraz realizacja koncepcji cyklów konferencyjnych.
Szkolenia i kursy
- projekt studiów w języku angielskim: "Poland and Central European Countries on the way to European Integration" (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach),
- English for Business School – kurs języka angielskiego. Dyplom: London Chamber of Commerce and Industry,
- kurs Agenta Ubezpieczeniowego - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Royal PBK,
- szkolenie “Firma w świadomości klientów – jak budować markę i kształtować wizerunek w okresie dynamicznych przemian rynkowych”,
- szkolenie “Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line”,
- szkolenie: “Kształtowanie relacji w Internecie z klientami, partnerami biznesowymi i pracownikami” (wrzesień 2009r.),
- szkolenie: "Forum PR i Marketingu w Ochronie Zdrowia",
- konferencja szkoleniowa: "Szpital w obliczu sytuacji kryzysowej",
- warsztaty: "Efektywne inwestowanie w kampanie reklamowe",
- konferencja: "Jakość w opiece zdrowotnej",
- szkolenie: "Forum Marketingu Internetowego - maksimum konwersji - nowe trendy i skuteczne marketingu on-line",
- konferencja naukowo-szkoleniowa: "Sektor publiczny a rynek w ochronie zdrowia",
- konferencja HEALTH 2.0 EUROPE 2011 (Berlin),
- kurs języka niemieckiego: Volkshochschule Berlin oraz Goethe Institut Berlin.
- English for Business School – kurs języka angielskiego. Dyplom: London Chamber of Commerce and Industry,
- kurs Agenta Ubezpieczeniowego - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Royal PBK,
- szkolenie “Firma w świadomości klientów – jak budować markę i kształtować wizerunek w okresie dynamicznych przemian rynkowych”,
- szkolenie “Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line”,
- szkolenie: “Kształtowanie relacji w Internecie z klientami, partnerami biznesowymi i pracownikami” (wrzesień 2009r.),
- szkolenie: "Forum PR i Marketingu w Ochronie Zdrowia",
- konferencja szkoleniowa: "Szpital w obliczu sytuacji kryzysowej",
- warsztaty: "Efektywne inwestowanie w kampanie reklamowe",
- konferencja: "Jakość w opiece zdrowotnej",
- szkolenie: "Forum Marketingu Internetowego - maksimum konwersji - nowe trendy i skuteczne marketingu on-line",
- konferencja naukowo-szkoleniowa: "Sektor publiczny a rynek w ochronie zdrowia",
- konferencja HEALTH 2.0 EUROPE 2011 (Berlin),
- kurs języka niemieckiego: Volkshochschule Berlin oraz Goethe Institut Berlin.
Edukacja
Zainteresowania
Muzyka, sztuka, projektowanie graficzne, social media, dziennikarstwo, podróże, PR w ochronie zdrowia.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
eZdrowie - ICT w ochronie zdrowia
Grupa poświęcona zastosowaniom technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w ochronie zdrowia. eZdrowie, systemy teleinformatyczne, aplikacje, Internet w służbie zdrowia.
Good Communication Practice in Health Care And Pharmaceutical Industry
Cele:
1. Stworzenie standardow dla konkretnych grup zawodowych dobrej praktyki komunikacji i e-komunikacji.
2. Usystematyzowana wymiana informacji, Q&A,
Good Communication Practice in Health C
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
MEDYCYNA
[i]Grupa ta powstała aby integrować ludzi zawodowo zajmujących się tematyką usług medycznych. Skierowana jest do osób dynamicznych, którzy już posiadają pozycje na rynku usług medycznych
Network Marketing
MLM, Multi Level Marketing, Marketing Sieciowy, Affiliate Marketing, Marketing Wielopoziomowy, Marketing Internetowy. Wspólne budowanie struktur MLM.