Umiejętności
Zarządzanie wydajnością
Stosunki pracownicze
Microsoft Office
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
Efektywność Sprzedaży
zarządzanie talentami
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Szkoleń/ Trener Wewnętrzny
Zakres obowiązków:
- konsultacje dla kadry zarządzającej Banking Retail System (wzmacnianie kompetencji Zespołu Sprzedaży/ Dyrektorów Regionów)
- opracowanie i wdrożenie Modelu Rozmowy Sprzedażowej (B2B) dla Zespołu Sprzedaży/ Dyrektorów Regionów
- opracowanie i wdrożenie systemu coachingu dla Zespołu Sprzedaży/ Dyrektorów Regionów
- realizacja szkoleń i warsztatów dla Dyrektorów Regionów (w zakresie obsługi klienta B2B, budowania i rozwijania relacji, zwiększania efektywności osobistej)
- prowadzenie coachingów Dyrektorów Regionalnych
- rekrutacja pracowników Zespołu Sprzedaży/ Dyrektorów Regionu i pracowników biura
- konsultacje dla kluczowych partnerów biznesowych współpracujących z Banking Retail System (pod kątem zwiększenia sprzedaży, współpracy zespołowej, doskonalenia efektywności osobistej)
- opracowanie i cykliczna realizacja projektów szkoleniowych dla pracowników partnerów biznesowych współpracujących z Banking Retail System (m.in. "Profesjonalny Ekspert Finansowy", "Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania klienta", "Wyzwania zarządzania").
- konsultacje dla kadry zarządzającej Banking Retail System (wzmacnianie kompetencji Zespołu Sprzedaży/ Dyrektorów Regionów)
- opracowanie i wdrożenie Modelu Rozmowy Sprzedażowej (B2B) dla Zespołu Sprzedaży/ Dyrektorów Regionów
- opracowanie i wdrożenie systemu coachingu dla Zespołu Sprzedaży/ Dyrektorów Regionów
- realizacja szkoleń i warsztatów dla Dyrektorów Regionów (w zakresie obsługi klienta B2B, budowania i rozwijania relacji, zwiększania efektywności osobistej)
- prowadzenie coachingów Dyrektorów Regionalnych
- rekrutacja pracowników Zespołu Sprzedaży/ Dyrektorów Regionu i pracowników biura
- konsultacje dla kluczowych partnerów biznesowych współpracujących z Banking Retail System (pod kątem zwiększenia sprzedaży, współpracy zespołowej, doskonalenia efektywności osobistej)
- opracowanie i cykliczna realizacja projektów szkoleniowych dla pracowników partnerów biznesowych współpracujących z Banking Retail System (m.in. "Profesjonalny Ekspert Finansowy", "Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania klienta", "Wyzwania zarządzania").
Koordynator ds. Trenerów Wewnętrznych
Byłem odpowiedzialny za koordynację pracy zespołu Trenerów Wewnętrznych (13 osób),
a w szczególności za:
- realizację harmonogramu szkoleń i innych działań prowadzonych Trenerów Wewnętrznych
- nadzorowanie procesu opracowania i wdrażania projektów rozwojowo-szkoleniowych sieci agencyjnej oraz pracowników Pionu Sprzedaży Masowej
- monitorowanie jakości procesu szkoleniowego (superwizje szkoleń)
- nadawanie i rozliczanie kwartalnych celów premiowych oraz prowadzenie ocen okresowych Trenerów Wewnętrznych
- współpracę z innymi biurami i Dyrektorami Sprzedaży w zakresie szkolenia sieci agencyjnej oraz pracowników Pionu Sprzedaży Masowej.
a w szczególności za:
- realizację harmonogramu szkoleń i innych działań prowadzonych Trenerów Wewnętrznych
- nadzorowanie procesu opracowania i wdrażania projektów rozwojowo-szkoleniowych sieci agencyjnej oraz pracowników Pionu Sprzedaży Masowej
- monitorowanie jakości procesu szkoleniowego (superwizje szkoleń)
- nadawanie i rozliczanie kwartalnych celów premiowych oraz prowadzenie ocen okresowych Trenerów Wewnętrznych
- współpracę z innymi biurami i Dyrektorami Sprzedaży w zakresie szkolenia sieci agencyjnej oraz pracowników Pionu Sprzedaży Masowej.
Trener i Konsultant
Easy GrOw S.C.
Jestem odpowiedzialny za:
- pozyskiwanie i realizację zleceń klientów
- zapewnienie właściwego przebiegu procesu planowania i realizacji projektów szkoleniowo - rozwojowych
- opracowanie zawartości merytorycznej projektów
- prowadzenie szkoleń i warsztatów
- obsługę szkoleń na platformie e-learningowej i opiekę nad grupami szkoleniowymi
- ocenę i analizę efektywności sesji szkoleniowych
- rekomendację działań szkoleniowo - rozwojowych dla pracowników.
Osiągnięcia:
1. Wdrożyłem projekty szkoleniowe w zakresie technik sprzedaży/ promocji i obsługi klienta.
2. Przeprowadziłem projekt szkoleniowo - rozwojowy dla trenerów wewnętrznych.
3. Opracowałem modele kompetencji dla stanowisk działu sprzedaży (Przedstawiciel i Kierownik Sprzedaży) w ramach wdrażanej oceny okresowej.
4. Opracowałem model rozmowy oceniającej i warsztaty z jej prowadzenia dla menedżerów.
5. Przeprowadziłem szkolenia z doskonalenia efektywności osobistej.
- pozyskiwanie i realizację zleceń klientów
- zapewnienie właściwego przebiegu procesu planowania i realizacji projektów szkoleniowo - rozwojowych
- opracowanie zawartości merytorycznej projektów
- prowadzenie szkoleń i warsztatów
- obsługę szkoleń na platformie e-learningowej i opiekę nad grupami szkoleniowymi
- ocenę i analizę efektywności sesji szkoleniowych
- rekomendację działań szkoleniowo - rozwojowych dla pracowników.
Osiągnięcia:
1. Wdrożyłem projekty szkoleniowe w zakresie technik sprzedaży/ promocji i obsługi klienta.
2. Przeprowadziłem projekt szkoleniowo - rozwojowy dla trenerów wewnętrznych.
3. Opracowałem modele kompetencji dla stanowisk działu sprzedaży (Przedstawiciel i Kierownik Sprzedaży) w ramach wdrażanej oceny okresowej.
4. Opracowałem model rozmowy oceniającej i warsztaty z jej prowadzenia dla menedżerów.
5. Przeprowadziłem szkolenia z doskonalenia efektywności osobistej.
Kierownik ds. Szkoleń Wewnętrznych
Byłem odpowiedzialny za:
- opracowanie i realizację polityki szkoleniowej dla pracowników Działu Rx oraz Działu OTC
z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych i celów biznesowych firmy
- prowadzenie szkoleń wstępnych oraz szkoleń w zakresie doskonalenia umiejętności interpersonalnych
- współpracę z trenerami zewnętrznymi oraz firmami szkoleniowymi
- opracowanie programu rozwojowo-szkoleniowego dla pracowników z potencjałem trenerskim w ramach "Programu Rozwoju Talentów"
- opracowanie warsztatów podczas spotkań cyklicznych
- coaching pracowników w terenie.
Osiągnięcia:
1. Wdrożyłem z sukcesem projekt szkoleniowo - rozwojowy "Program Rozwoju Talentów" oraz zarządzałem pracą biorących w nim udział osób.
2. Koordynowałem implementację projektu "Licence to sell" (cel: maksymalizacja efektów szkolenia wstępnego; wynik: obniżenie poziomu rotacji pracowników działu sprzedaży oraz zapewnienie większej stabilności realizacji celów biznesowych).
3. Opracowałem i wdrożyłem portfolio szkoleń wewnętrznych w zakresie zwiększania efektywności osobistej oraz umiejętności menedżerskich.
- opracowanie i realizację polityki szkoleniowej dla pracowników Działu Rx oraz Działu OTC
z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych i celów biznesowych firmy
- prowadzenie szkoleń wstępnych oraz szkoleń w zakresie doskonalenia umiejętności interpersonalnych
- współpracę z trenerami zewnętrznymi oraz firmami szkoleniowymi
- opracowanie programu rozwojowo-szkoleniowego dla pracowników z potencjałem trenerskim w ramach "Programu Rozwoju Talentów"
- opracowanie warsztatów podczas spotkań cyklicznych
- coaching pracowników w terenie.
Osiągnięcia:
1. Wdrożyłem z sukcesem projekt szkoleniowo - rozwojowy "Program Rozwoju Talentów" oraz zarządzałem pracą biorących w nim udział osób.
2. Koordynowałem implementację projektu "Licence to sell" (cel: maksymalizacja efektów szkolenia wstępnego; wynik: obniżenie poziomu rotacji pracowników działu sprzedaży oraz zapewnienie większej stabilności realizacji celów biznesowych).
3. Opracowałem i wdrożyłem portfolio szkoleń wewnętrznych w zakresie zwiększania efektywności osobistej oraz umiejętności menedżerskich.
Kierownik ds. Szkoleń Wewnętrznych
Byłem odpowiedzialny za:
- opracowanie działań szkoleniowo - rozwojowych dla pracowników Pionu Komercyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem Konsultantów i Specjalistów Medycznych
- prowadzenie szkoleń wstępnych, w tym sesji z kodeksu etycznego oraz promocji preparatów
- współprowadzenie Development Center dla Konsultantów i Specjalistów Medycznych
- opracowanie koncepcji warsztatów podczas spotkań cyklicznych.
Osiągnięcia:
1. Opracowałem i wdrożyłem standard wizyty promocyjnej w ramach szkolenia wstępnego (cel: przejęcie prowadzenia szkoleń od firmy zewnętrznej; efekt: obniżyłem koszty ich prowadzenia oraz utrzymałem nad nimi pełen nadzór merytoryczny).
2. Przygotowałem i wdrożyłem założenia programu rozwojowego dla uczestników Development Center.
- opracowanie działań szkoleniowo - rozwojowych dla pracowników Pionu Komercyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem Konsultantów i Specjalistów Medycznych
- prowadzenie szkoleń wstępnych, w tym sesji z kodeksu etycznego oraz promocji preparatów
- współprowadzenie Development Center dla Konsultantów i Specjalistów Medycznych
- opracowanie koncepcji warsztatów podczas spotkań cyklicznych.
Osiągnięcia:
1. Opracowałem i wdrożyłem standard wizyty promocyjnej w ramach szkolenia wstępnego (cel: przejęcie prowadzenia szkoleń od firmy zewnętrznej; efekt: obniżyłem koszty ich prowadzenia oraz utrzymałem nad nimi pełen nadzór merytoryczny).
2. Przygotowałem i wdrożyłem założenia programu rozwojowego dla uczestników Development Center.
Specjalista ds. Szkoleń
Lek Polska Sp. z o.o. (obecnie Sandoz Polska Sp. z o.o.)
Byłem odpowiedzialny za:
- analizę potrzeb szkoleniowych
- opracowanie i prowadzenie szkoleń dla Przedstawicieli Medycznych
- ewaluację i archiwizację szkoleń
- coaching Przedstawicieli Medycznych
- przeprowadzenie sesji Assessment Center na stanowisko Kierownika Regionalnego (w działach Rx i OTC).
- analizę potrzeb szkoleniowych
- opracowanie i prowadzenie szkoleń dla Przedstawicieli Medycznych
- ewaluację i archiwizację szkoleń
- coaching Przedstawicieli Medycznych
- przeprowadzenie sesji Assessment Center na stanowisko Kierownika Regionalnego (w działach Rx i OTC).
Specjalista ds. Szkoleń Marketingowych
Byłem odpowiedzialny za:
- analizę potrzeb szkoleniowych
- opracowanie warsztatów w zakresie obsługi klienta i doskonalenia umiejętności interpersonalnych dla Doradców Serwisowych, Kierowników Serwisu oraz Sprzedawców Samochodów
- ewaluację i archiwizację szkoleń
- monitoring wiedzy i umiejętności Sprzedawców i Doradców Serwisowych.
- analizę potrzeb szkoleniowych
- opracowanie warsztatów w zakresie obsługi klienta i doskonalenia umiejętności interpersonalnych dla Doradców Serwisowych, Kierowników Serwisu oraz Sprzedawców Samochodów
- ewaluację i archiwizację szkoleń
- monitoring wiedzy i umiejętności Sprzedawców i Doradców Serwisowych.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
książka (reportaż, kryminał)
jogging
podróże (samodzielna organizacja)
kuchnia (włoska, ukraińska)
jogging
podróże (samodzielna organizacja)
kuchnia (włoska, ukraińska)
Inne
Referencje na życzenie.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.