Artur Mioduszewski
PKO Bank Polski
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu - Oddział
- Planowanie, organizowanie i koordynowanie bieżącej pracy zespołu w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań,
- Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom i akceptowanie przygotowanych przez nich materiałów,
- Kontrola wewnętrzna funkcjonalna w zespole,
- Realizacja czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku,
- Identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań oraz podejmowanie działań zaradczych,
- Bieżące informowanie dyrektora o wynikach realizowanych zadań oraz występujących albo mogących wystąpić zagrożeniach naruszających interes i reputację Banku,
- Zapewnienie przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy przez podległych pracowników,
- Zarządzanie ryzykami związanymi z zadaniami realizowanymi w zespole,
- Realizację zadań określonych dla podległych stanowisk organizacyjnych w zakresie uwzględniającym liczbę nadzorowanych pracowników,
- Odpowiedzialność za jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
- Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom i akceptowanie przygotowanych przez nich materiałów,
- Kontrola wewnętrzna funkcjonalna w zespole,
- Realizacja czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku,
- Identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań oraz podejmowanie działań zaradczych,
- Bieżące informowanie dyrektora o wynikach realizowanych zadań oraz występujących albo mogących wystąpić zagrożeniach naruszających interes i reputację Banku,
- Zapewnienie przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy przez podległych pracowników,
- Zarządzanie ryzykami związanymi z zadaniami realizowanymi w zespole,
- Realizację zadań określonych dla podległych stanowisk organizacyjnych w zakresie uwzględniającym liczbę nadzorowanych pracowników,
- Odpowiedzialność za jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
Zastępca Dyrektora Oddziału / Starszy Specjalista ds. Produktów Kredytowych
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie kontroli kosztów
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie działań administracyjnych służących utrzymaniu funkcjonalności oddziału
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w przygotowaniu i realizacji planów sprzedaży oddziału
-Wdrażania i szkolenie nowych pracowników
-Wspieranie pracowników oddziału w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych m.in.poprzez prowadzenie mentoringu i coachingów
sprzedażowych, szkolenia z wiedzy produktowej,koordynowanie wyznaczonych planów działania
-Analizowanie badań jakości obsługi klienta w oddziale
-Dbanie o przestrzeganie Standardów sprzedaży i obsługi klienta
-Nadzorowanie i asystowanie w procesie sprzedaży i obsługi klienta
-Pre - weryfikacja wniosków składanych przez klienta
-Dbałość o zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z oddziału do innych jednostek Banku
-Zarządzanie relacjami z klientami
-Identyfikowanie problemów oddziałowych i podejmowanie kroków zaradczych
-Inicjowanie i nadzór nad efektywnym prowadzeniem akcji mikromarketingowych
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
-Przygotowanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez bank dla dotychczasowych klientów
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie działań administracyjnych służących utrzymaniu funkcjonalności oddziału
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w przygotowaniu i realizacji planów sprzedaży oddziału
-Wdrażania i szkolenie nowych pracowników
-Wspieranie pracowników oddziału w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych m.in.poprzez prowadzenie mentoringu i coachingów
sprzedażowych, szkolenia z wiedzy produktowej,koordynowanie wyznaczonych planów działania
-Analizowanie badań jakości obsługi klienta w oddziale
-Dbanie o przestrzeganie Standardów sprzedaży i obsługi klienta
-Nadzorowanie i asystowanie w procesie sprzedaży i obsługi klienta
-Pre - weryfikacja wniosków składanych przez klienta
-Dbałość o zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z oddziału do innych jednostek Banku
-Zarządzanie relacjami z klientami
-Identyfikowanie problemów oddziałowych i podejmowanie kroków zaradczych
-Inicjowanie i nadzór nad efektywnym prowadzeniem akcji mikromarketingowych
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
-Przygotowanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez bank dla dotychczasowych klientów
Zastępca Dyrektora Oddziału - Starszy Doradca ds. Sprzedaży Kredytów Hipotecznych
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie kontroli kosztów
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie działań administracyjnych służących utrzymaniu funkcjonalności oddziału
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w przygotowaniu i realizacji planów sprzedaży oddziału
-Wdrażania i szkolenie nowych pracowników
-Wspieranie pracowników oddziału w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych m.in.poprzez prowadzenie mentoringu i coachingów
sprzedażowych, szkolenia z wiedzy produktowej,koordynowanie wyznaczonych planów działania
-Analizowanie badań jakości obsługi klienta w oddziale
-Dbanie o przestrzeganie Standardów sprzedaży i obsługi klienta
-Nadzorowanie i asystowanie w procesie sprzedaży i obsługi klienta
-Pre - weryfikacja wniosków składanych przez klienta
-Dbałość o zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z oddziału do innych jednostek Banku
-Zarządzanie relacjami z klientami
-Identyfikowanie problemów oddziałowych i podejmowanie kroków zaradczych
-Inicjowanie i nadzór nad efektywnym prowadzeniem akcji mikromarketingowych
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
-Przygotowanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez bank dla dotychczasowych klientów
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie działań administracyjnych służących utrzymaniu funkcjonalności oddziału
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w przygotowaniu i realizacji planów sprzedaży oddziału
-Wdrażania i szkolenie nowych pracowników
-Wspieranie pracowników oddziału w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych m.in.poprzez prowadzenie mentoringu i coachingów
sprzedażowych, szkolenia z wiedzy produktowej,koordynowanie wyznaczonych planów działania
-Analizowanie badań jakości obsługi klienta w oddziale
-Dbanie o przestrzeganie Standardów sprzedaży i obsługi klienta
-Nadzorowanie i asystowanie w procesie sprzedaży i obsługi klienta
-Pre - weryfikacja wniosków składanych przez klienta
-Dbałość o zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z oddziału do innych jednostek Banku
-Zarządzanie relacjami z klientami
-Identyfikowanie problemów oddziałowych i podejmowanie kroków zaradczych
-Inicjowanie i nadzór nad efektywnym prowadzeniem akcji mikromarketingowych
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
-Przygotowanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez bank dla dotychczasowych klientów
Doradca ds. Sprzedaży Produktów Hipotecznych ( Assistant to Branch Manager )
-Zastępowanie Dyrektora Oddziału, koordynowanie i zarządzanie sprzedażą podczas jego nieobecności
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie kontroli kosztów
-Prowadzenie rekrutacji, mentoringu, coachingu sprzedażowego i wdrażanie nowych pracowników.
-Prowadzenie szkoleń z technik sprzedażowych oraz z profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników oddziału.
-Prowadzenie i koordynowanie akcji DMA/Hostess
-Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym Oddziału
-Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału.
-Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
-Aktywna sprzedaż produktów hipotecznych oferowanych przez Bank
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie kontroli kosztów
-Prowadzenie rekrutacji, mentoringu, coachingu sprzedażowego i wdrażanie nowych pracowników.
-Prowadzenie szkoleń z technik sprzedażowych oraz z profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników oddziału.
-Prowadzenie i koordynowanie akcji DMA/Hostess
-Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym Oddziału
-Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału.
-Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
-Aktywna sprzedaż produktów hipotecznych oferowanych przez Bank
Starszy Specjalista ds. Produktów Kredytowych ( Assistant to Branch Manager )
-Zastępowanie Dyrektora Oddziału, koordynowanie i zarządzanie sprzedażą podczas jego nieobecności.
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie kontroli kosztów
-Prowadzenie mentoringu, coachingu sprzedażowego i wdrażanie nowych pracowników.
-Prowadzenie i koordynowanie akcji DMA/Hostess
-Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym Oddziału
-Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału.
-Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie kontroli kosztów
-Prowadzenie mentoringu, coachingu sprzedażowego i wdrażanie nowych pracowników.
-Prowadzenie i koordynowanie akcji DMA/Hostess
-Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym Oddziału
-Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału.
-Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
Specjalista ds. Produktów Kredytowych
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych.
-Efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami.
-Dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży (m.in. poprzez wykorzystanie poleceń uzyskanych od istniejących klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell itp.) oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów.
-Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
-Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
-Dbałość o jakość portfela kredytowego w oddziale, a w szczególności windykowanie zaległych rachunków kredytowych.
-Efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami.
-Dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży (m.in. poprzez wykorzystanie poleceń uzyskanych od istniejących klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell itp.) oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów.
-Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
-Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
-Dbałość o jakość portfela kredytowego w oddziale, a w szczególności windykowanie zaległych rachunków kredytowych.
Konsultant ds. Telesprzedaży Produktów Bankowych
-Kompleksowa obsługa klienta zgodna ze standardami banku
-Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości.
-Promocja i sprzedaż usług bankowości elektronicznej oraz produktów kredytowych dla Toyota Bank Polska następnie Citi Handlowy.
-Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
-Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości.
-Promocja i sprzedaż usług bankowości elektronicznej oraz produktów kredytowych dla Toyota Bank Polska następnie Citi Handlowy.
-Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.
WSPÓŁPRACA W WARSZAWIE
Dla wszystkich ludzi związanych z Warszawą i okolicami, którzy szukają kontaktów, usług...
Zarządzanie na co dzień
Jeśli codzienna praktyka menedżerska jest twoim wyzwaniem, serdecznie zapraszam do Grupy „Zarządzanie na co dzień”.