Umiejętności
motoryzacja
Elektronika
Inżynieria
FMEA
Kaizen
Marketing
Technologia
5S
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szef Serwisu
Retos Renault Truck
- Zarządzanie podległym 14-osobowym zespołem
- Zarządzanie serwisem samochodowym
- Praca na recepcji, prowadzenie zmiany, obsługa klientów
- Rekrutacja pracowników
- Zarządzanie pracą recepcji serwisu : nadzór nad pracą serwisu, ustalenia z klientami
- Realizacja i wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych serwisu
- Dbanie o wygląd salonu i sali sprzedaży
- Kontakt z klientem, rozpatrywanie poważniejszych reklamacji
- Poszukiwanie nowych klientów, rozwijanie sprzedaży
- Szkolenia - organizacja, definiowanie potrzeb szkoleniowych
- Zarządzanie obiektem – przeglądy, utrzymanie obiektu, zarządzanie odpadami
- Zarządzanie serwisem samochodowym
- Praca na recepcji, prowadzenie zmiany, obsługa klientów
- Rekrutacja pracowników
- Zarządzanie pracą recepcji serwisu : nadzór nad pracą serwisu, ustalenia z klientami
- Realizacja i wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych serwisu
- Dbanie o wygląd salonu i sali sprzedaży
- Kontakt z klientem, rozpatrywanie poważniejszych reklamacji
- Poszukiwanie nowych klientów, rozwijanie sprzedaży
- Szkolenia - organizacja, definiowanie potrzeb szkoleniowych
- Zarządzanie obiektem – przeglądy, utrzymanie obiektu, zarządzanie odpadami
Dyrektor Centrum we Wrocławiu
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie podległym 25-osobowym zespołem
- Zarządzanie ekipą kierowników i podległymi im pracownikami działów: sklep, stacja
obsługi samochodów i magazyn
- Czuwanie nad zachowaniem standardów grupy Norauto w pracy na co dzień w Centrum
we Wrocławiu
- Kontakt z klientem, rozpatrywanie poważniejszych reklamacji
- Utrzymanie właściwego standardu w sklepie, na stacji jak również na zewnątrz centrum
- Reklama zewnętrzna, reklama w centrum handlowym, animacja reklamy w mieście i
mediach
- Kontakty z firmami zewnętrznymi
- Kontakty z dostawcami w sprawie dostaw i akcji handlowych
- Analiza rynku i konkurencji
- Szkolenia - organizacja, definiowanie potrzeb szkoleniowych i prowadzenie szkoleń
sprzedażowych na poziomie firmy (funkcja „Szkoleniowiec wewnętrzny”)
- Rekrutacja pracowników
- Analiza miesięczna i roczna rachunku wyników
- Kontrola nad realizacją budżetu, układanie budżetu, analiza sprawozdań z działalności
firmy
- Kontrola kosztów : - koszty personelu, koszty przepływów zapasów, koszty kradzieży
- Zarządzanie podległym 25-osobowym zespołem
- Zarządzanie ekipą kierowników i podległymi im pracownikami działów: sklep, stacja
obsługi samochodów i magazyn
- Czuwanie nad zachowaniem standardów grupy Norauto w pracy na co dzień w Centrum
we Wrocławiu
- Kontakt z klientem, rozpatrywanie poważniejszych reklamacji
- Utrzymanie właściwego standardu w sklepie, na stacji jak również na zewnątrz centrum
- Reklama zewnętrzna, reklama w centrum handlowym, animacja reklamy w mieście i
mediach
- Kontakty z firmami zewnętrznymi
- Kontakty z dostawcami w sprawie dostaw i akcji handlowych
- Analiza rynku i konkurencji
- Szkolenia - organizacja, definiowanie potrzeb szkoleniowych i prowadzenie szkoleń
sprzedażowych na poziomie firmy (funkcja „Szkoleniowiec wewnętrzny”)
- Rekrutacja pracowników
- Analiza miesięczna i roczna rachunku wyników
- Kontrola nad realizacją budżetu, układanie budżetu, analiza sprawozdań z działalności
firmy
- Kontrola kosztów : - koszty personelu, koszty przepływów zapasów, koszty kradzieży
Kierownik Działu Handlowego - Narzędzia
Zakres obowiązków:
- kierowanie pracą działu handlowego
- kontakty z dostawcami i prowadzenie negocjacji handlowych
- zarządzanie 10-osobowym personelem
- realizacja i kontrola zamówień
- monitorowanie konkurencji i prowadzenie odpowiedniej polityki cenowej działu
- szkolenie kierowników-stażystów do nowych placówek
- kreowanie wizerunku działu odpowiadającego strategii firmy
- kierowanie pracą działu handlowego
- kontakty z dostawcami i prowadzenie negocjacji handlowych
- zarządzanie 10-osobowym personelem
- realizacja i kontrola zamówień
- monitorowanie konkurencji i prowadzenie odpowiedniej polityki cenowej działu
- szkolenie kierowników-stażystów do nowych placówek
- kreowanie wizerunku działu odpowiadającego strategii firmy
Szkolenia i kursy
kurs profesjonalnej obsługi klienta
kurs zarządzania personelem
szkolenie z zakresu motywowania
szkolenie z zakresu radzenia sobie z trudnym klientem
szkolenie z zarządzania czasem pracy i działania w sytuacjach stresowych
kurs zarządzania personelem
szkolenie z zakresu motywowania
szkolenie z zakresu radzenia sobie z trudnym klientem
szkolenie z zarządzania czasem pracy i działania w sytuacjach stresowych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
prawo jazdy kat. B