Umiejętności
Strategia biznesowa
Sprzedaż bezpośrednia
Negocjacje
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
przedstawiciel medyczny
przedstawiciel farmaceutyczny
sprzedaż detaliczna i hurtowa
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Medyczny
1. Budowanie wizerunku i strategii sprzedażowej firmy na terenie woj. pomorskiego oraz woj.
warmińsko - mazurskiego.
2. Przygotowywanie ofert sprzedażowych.
3. Negocjacje z partnerami odnośnie warunków umowy, planów sprzedaży.
4. Przygotowanie raportów oraz analiz, prezentacje oraz szkolenia.
5. Promocja i sprzedaż bezpośrednia i pośrednia produktów farmaceutycznych:
- u lekarzy POZ,
- w sieciach aptecznych,
- w grupach zakupowych i hurtowniach,
- w sklepach medycznych.
6. Analizowanie rynku (IMS, informacje zwrotne z terenu) i planowanie działań dla przypisanego regionu.
7. Działania marketingowe, dystrybucja materiałów promocyjnych.
8. Nawiązywanie nowych kontaktów oraz utrzymywanie Kluczowych Klientów.
9. Organizacja spotkań promocyjnych, konferencji naukowych i szkoleń specjalistycznych.
warmińsko - mazurskiego.
2. Przygotowywanie ofert sprzedażowych.
3. Negocjacje z partnerami odnośnie warunków umowy, planów sprzedaży.
4. Przygotowanie raportów oraz analiz, prezentacje oraz szkolenia.
5. Promocja i sprzedaż bezpośrednia i pośrednia produktów farmaceutycznych:
- u lekarzy POZ,
- w sieciach aptecznych,
- w grupach zakupowych i hurtowniach,
- w sklepach medycznych.
6. Analizowanie rynku (IMS, informacje zwrotne z terenu) i planowanie działań dla przypisanego regionu.
7. Działania marketingowe, dystrybucja materiałów promocyjnych.
8. Nawiązywanie nowych kontaktów oraz utrzymywanie Kluczowych Klientów.
9. Organizacja spotkań promocyjnych, konferencji naukowych i szkoleń specjalistycznych.
przedstawiciel medyczno farmaceutyczny
CHDE Polska z o.o. spółka komandytowa
Budowanie wizerunku firmy i promocja produktów Microlife u lekarzy POZ, diabetologów, alergologów i pediatrów;
Wdrażanie strategii sprzedażowej firmy - analiza rynku, działania marketingowe, dystrybucja materiałów promocyjnych;
Nawiązywanie nowych kontaktów oraz podtrzymywanie obecnych z klientami firmy;
Sprzedaż bezpośrednia asortymentu firmy do aptek i sklepów medycznych;
Wdrażanie strategii sprzedażowej firmy - analiza rynku, działania marketingowe, dystrybucja materiałów promocyjnych;
Nawiązywanie nowych kontaktów oraz podtrzymywanie obecnych z klientami firmy;
Sprzedaż bezpośrednia asortymentu firmy do aptek i sklepów medycznych;
Przedstawiciel medyczno farmaceutyczny
1. Budowanie wizerunku firmy i promocja preparatów Rx i OTC u lekarzy POZ, chirurgów naczyniowych, dermatologów, alergologów i pediatrów;
2. Nawiązywanie nowych kontaktów oraz podtrzymywanie obecnych z klientami firmy;
3. Organizacja spotkań promocyjnych, konferencji naukowych i szkoleń specjalistycznych;
4. Wdrażanie strategii sprzedażowej firmy - analiza rynku, działania marketingowe, dystrybucja materiałów promocyjnych;
5. Wprowadzanie nowych produktów OTC oraz sprzedaż w aptekach.
2. Nawiązywanie nowych kontaktów oraz podtrzymywanie obecnych z klientami firmy;
3. Organizacja spotkań promocyjnych, konferencji naukowych i szkoleń specjalistycznych;
4. Wdrażanie strategii sprzedażowej firmy - analiza rynku, działania marketingowe, dystrybucja materiałów promocyjnych;
5. Wprowadzanie nowych produktów OTC oraz sprzedaż w aptekach.
Przedstawciel medyczny
1. Budowanie wizerunku firmy, sprzedaż i promocja preparatów w aptekach na terenie woj.pomorskiego oraz woj.warmińsko-mazurskiego;
2. Nawiązywanie nowych kontaktów oraz podtrzymywanie obecnych z klientami firmy;
3. Wdrażanie strategii sprzedażowej firmy - analiza rynku, działania marketingowe, dystrybucja materiałów promocyjnych;
4. Promocja leków firmy w hurtowniach, grupach zakupowych, sieciach;
5. Analizowanie sytuacji (IMS, informacje zwrotne z terenu) i planowanie działań dla mojego regionu.
2. Nawiązywanie nowych kontaktów oraz podtrzymywanie obecnych z klientami firmy;
3. Wdrażanie strategii sprzedażowej firmy - analiza rynku, działania marketingowe, dystrybucja materiałów promocyjnych;
4. Promocja leków firmy w hurtowniach, grupach zakupowych, sieciach;
5. Analizowanie sytuacji (IMS, informacje zwrotne z terenu) i planowanie działań dla mojego regionu.
Szkolenia i kursy
2014 - Pomorskie Centrum Szkolenia Sportowego w Gdańsku, trener personalny, instruktor
2013 - PFI Cycling I Level, instruktor spiningu
2010 - Podstawy marketingu farmaceutycznego
2008 - Profesjonalizm sprzedaży/CHILTERN Consultancy International Polska
2007 - Kurs samoobrony/Explosive Self Defense System
2007 - Socjologia Sportu i Coaching
2007 - Podstawowe Techniki Sprzedaży
2007 - Coaching biznesowy/Executive coaching
2003 - Kurs Młodszego Ratownika WOPR
2013 - PFI Cycling I Level, instruktor spiningu
2010 - Podstawy marketingu farmaceutycznego
2008 - Profesjonalizm sprzedaży/CHILTERN Consultancy International Polska
2007 - Kurs samoobrony/Explosive Self Defense System
2007 - Socjologia Sportu i Coaching
2007 - Podstawowe Techniki Sprzedaży
2007 - Coaching biznesowy/Executive coaching
2003 - Kurs Młodszego Ratownika WOPR
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna