Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
Samodzielność
umiejętność planowania i organizowania czasu pracy
komunikatywność
Zaangażowanie
Otwartość na uczenie się i stały rozwój
lojalność i chęć do związania się z firmą na dłużej
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager Centrum Usług Finansowych
- kierowanie pracą i sprawowanie bieżącego nadzoru funkcjonalnego i merytorycznego nad realizacją
zadań biznesowych wykonywanych przez pracowników placówki,
- odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów przez pracowników placówki w zakresie
sprzedaży produktów bankowych oferowanych przez Bank,
- efektywna współpraca z innymi jednostkami Pionu Bankowości Detalicznej,
- negocjowanie i realizacja rocznych planów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
- realizacja wyniku finansowego placówki
zadań biznesowych wykonywanych przez pracowników placówki,
- odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów przez pracowników placówki w zakresie
sprzedaży produktów bankowych oferowanych przez Bank,
- efektywna współpraca z innymi jednostkami Pionu Bankowości Detalicznej,
- negocjowanie i realizacja rocznych planów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
- realizacja wyniku finansowego placówki
Dyrektor Centrum Usług Finansowych w Warszawie
- kierowanie pracą i sprawowanie bieżącego nadzoru funkcjonalnego i merytorycznego nad realizacją
zadań biznesowych wykonywanych przez pracowników placówki,
- odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów przez pracowników placówki w zakresie
sprzedaży produktów bankowych oferowanych przez Bank,
- efektywna współpraca z innymi jednostkami Pionu Bankowości Detalicznej,
- negocjowanie i realizacja rocznych planów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
- realizacja wyniku finansowego placówki
Sukcesy:
- 2011 Najlepsza placówka w woj. mazowieckim (1/17 oddziałów)
- 2011, 2014 Czwarte miejsce w Polsce (4/135 oddziałów)
zadań biznesowych wykonywanych przez pracowników placówki,
- odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów przez pracowników placówki w zakresie
sprzedaży produktów bankowych oferowanych przez Bank,
- efektywna współpraca z innymi jednostkami Pionu Bankowości Detalicznej,
- negocjowanie i realizacja rocznych planów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
- realizacja wyniku finansowego placówki
Sukcesy:
- 2011 Najlepsza placówka w woj. mazowieckim (1/17 oddziałów)
- 2011, 2014 Czwarte miejsce w Polsce (4/135 oddziałów)
Zastępca Dyrektora Centrum Usług Finansowych w Warszawie, Doradca ds. sprzedaży, linia Plany Finanso
- realizacja planów sprzedażowych,
- kierowanie pracą placówki w zastępstwie Dyrektora,
- zarządzanie gotówką w placówce,
- analiza wniosków kredytowych,
- nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz aktywna współpraca
z pośrednikami kredytowymi,
Sukcesy:
- Najlepsza współpraca z pośrednikami,
- Pierwsze miejsce za wynik kredytowy,
- Pierwsze miejsce w sprzedaży kart kredytowych oraz ubezpieczeń.
- kierowanie pracą placówki w zastępstwie Dyrektora,
- zarządzanie gotówką w placówce,
- analiza wniosków kredytowych,
- nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz aktywna współpraca
z pośrednikami kredytowymi,
Sukcesy:
- Najlepsza współpraca z pośrednikami,
- Pierwsze miejsce za wynik kredytowy,
- Pierwsze miejsce w sprzedaży kart kredytowych oraz ubezpieczeń.
Szkolenia i kursy
•2016-06 Efektywna praca na portfelu klientów zamożnych
•2016-01 Zdanie Egzaminu AXA Ubezpieczenia TUiR S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. oraz AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
•2015-12 Model Wartości i Zachowań Grupy mBanku
•2008-07 zdany egzamin w sprawie podejmowania decyzji kredytowych,
•2007-11 sytuacje trudne,
•2006-09 standardy obsługi klienta w Multibanku
•2006-09 system bankowy Altamira, instrukcje kredytowe, rozpoznawanie znaków pieniężnych,
•2004-10 seria szkoleń sprzedażowych w Millennium,
•2004-03 Zdany Level 9 w EF English First school,
•2003-06 English for Business - odpowiada egzaminowi London Chamber of Commerce and Industry (LCCI), Level II
•2000-11 Cykl szkoleń obejmujący zagadnienia z zakresu podejmowania decyzji i negocjacji:„Psychologiczne metody zwiększania efektywności w sprzedaży
•2016-01 Zdanie Egzaminu AXA Ubezpieczenia TUiR S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. oraz AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
•2015-12 Model Wartości i Zachowań Grupy mBanku
•2008-07 zdany egzamin w sprawie podejmowania decyzji kredytowych,
•2007-11 sytuacje trudne,
•2006-09 standardy obsługi klienta w Multibanku
•2006-09 system bankowy Altamira, instrukcje kredytowe, rozpoznawanie znaków pieniężnych,
•2004-10 seria szkoleń sprzedażowych w Millennium,
•2004-03 Zdany Level 9 w EF English First school,
•2003-06 English for Business - odpowiada egzaminowi London Chamber of Commerce and Industry (LCCI), Level II
•2000-11 Cykl szkoleń obejmujący zagadnienia z zakresu podejmowania decyzji i negocjacji:„Psychologiczne metody zwiększania efektywności w sprzedaży
Edukacja
Zainteresowania
film, podróże, sport
Organizacje
PRAKTYKI;
23.09.2003 - 23.10.2003 TMP/Hudson Global Resources.
Dział PR & Marketing Department;
10.12.2001 - 08.02.2002 Thomson multimedia Polska Sp. z o. o w dziale Księgowości Inwestycyjnej Środków Trwałych oraz w Dziale akceptacji kosztowej i zobowiązań;
23.09.2003 - 23.10.2003 TMP/Hudson Global Resources.
Dział PR & Marketing Department;
10.12.2001 - 08.02.2002 Thomson multimedia Polska Sp. z o. o w dziale Księgowości Inwestycyjnej Środków Trwałych oraz w Dziale akceptacji kosztowej i zobowiązań;
Inne
• prawo jazdy kat. B,
• język angielski – dobra znajomość w mowie i piśmie,
• bardzo dobra znajomość komputera, znajomość programów MS Office: Word, Excel, PowerPoint,
• zarządzanie zespołem,
• umiejętność analitycznego myślenia i pracy w stresie,
• pracowitość,
• sumienność,
• kreatywność oraz inwencja twórcza,
• organizacja czasu pracy,
• wysoka kultura osobista
• język angielski – dobra znajomość w mowie i piśmie,
• bardzo dobra znajomość komputera, znajomość programów MS Office: Word, Excel, PowerPoint,
• zarządzanie zespołem,
• umiejętność analitycznego myślenia i pracy w stresie,
• pracowitość,
• sumienność,
• kreatywność oraz inwencja twórcza,
• organizacja czasu pracy,
• wysoka kultura osobista
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
PRZYJAZNY ŚWIAT MULTIBANKU
Grupa skupiająca pracowników MultiBanku (w celach wymiany doświadczeń, poglądów, integracji) a także osób współpracujących (klientów, pracowników Grupy BRE Bank S.A.)
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.