Artur Melnik

Dyrektor Centrum Usług Finansowych w Warszawie
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prowadzenie szkoleń Samodzielność umiejętność planowania i organizowania czasu pracy komunikatywność Zaangażowanie Otwartość na uczenie się i stały rozwój lojalność i chęć do związania się z firmą na dłużej

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Manager Centrum Usług Finansowych
- kierowanie pracą i sprawowanie bieżącego nadzoru funkcjonalnego i merytorycznego nad realizacją
zadań biznesowych wykonywanych przez pracowników placówki,
- odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów przez pracowników placówki w zakresie
sprzedaży produktów bankowych oferowanych przez Bank,
- efektywna współpraca z innymi jednostkami Pionu Bankowości Detalicznej,
- negocjowanie i realizacja rocznych planów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
- realizacja wyniku finansowego placówki
mBank S.A.
Dyrektor Centrum Usług Finansowych w Warszawie
- kierowanie pracą i sprawowanie bieżącego nadzoru funkcjonalnego i merytorycznego nad realizacją
zadań biznesowych wykonywanych przez pracowników placówki,
- odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów przez pracowników placówki w zakresie
sprzedaży produktów bankowych oferowanych przez Bank,
- efektywna współpraca z innymi jednostkami Pionu Bankowości Detalicznej,
- negocjowanie i realizacja rocznych planów sprzedażowych w poszczególnych liniach biznesowych,
- realizacja wyniku finansowego placówki

Sukcesy:
- 2011 Najlepsza placówka w woj. mazowieckim (1/17 oddziałów)
- 2011, 2014 Czwarte miejsce w Polsce (4/135 oddziałów)
mBank S.A.
Zastępca Dyrektora Centrum Usług Finansowych w Warszawie, Doradca ds. sprzedaży, linia Plany Finanso
- realizacja planów sprzedażowych,
- kierowanie pracą placówki w zastępstwie Dyrektora,
- zarządzanie gotówką w placówce,
- analiza wniosków kredytowych,
- nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz aktywna współpraca
z pośrednikami kredytowymi,

Sukcesy:
- Najlepsza współpraca z pośrednikami,
- Pierwsze miejsce za wynik kredytowy,
- Pierwsze miejsce w sprzedaży kart kredytowych oraz ubezpieczeń.
Bank Millennium S.A.
Konsultant klienta, Koordynator w Departamencie Bankowości Hipotecznej
- sprzedaż kredytów hipotecznych,
- pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami Banku,
- rozliczenia kasowe Oddziału.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Asystent
Współpraca z Departamentem Systemu Informacji;

Szkolenia i kursy

•2016-06 Efektywna praca na portfelu klientów zamożnych
•2016-01 Zdanie Egzaminu AXA Ubezpieczenia TUiR S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. oraz AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
•2015-12 Model Wartości i Zachowań Grupy mBanku
•2008-07 zdany egzamin w sprawie podejmowania decyzji kredytowych,
•2007-11 sytuacje trudne,
•2006-09 standardy obsługi klienta w Multibanku
•2006-09 system bankowy Altamira, instrukcje kredytowe, rozpoznawanie znaków pieniężnych,
•2004-10 seria szkoleń sprzedażowych w Millennium,
•2004-03 Zdany Level 9 w EF English First school,
•2003-06 English for Business - odpowiada egzaminowi London Chamber of Commerce and Industry (LCCI), Level II
•2000-11 Cykl szkoleń obejmujący zagadnienia z zakresu podejmowania decyzji i negocjacji:„Psychologiczne metody zwiększania efektywności w sprzedaży

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing i Zarządzanie; specjalizacja Zarządzanie Informacją w Biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University

Zainteresowania

film, podróże, sport

Organizacje

PRAKTYKI;

23.09.2003 - 23.10.2003 TMP/Hudson Global Resources.
Dział PR & Marketing Department;

10.12.2001 - 08.02.2002 Thomson multimedia Polska Sp. z o. o w dziale Księgowości Inwestycyjnej Środków Trwałych oraz w Dziale akceptacji kosztowej i zobowiązań;

Inne

• prawo jazdy kat. B,
• język angielski – dobra znajomość w mowie i piśmie,
• bardzo dobra znajomość komputera, znajomość programów MS Office: Word, Excel, PowerPoint,
• zarządzanie zespołem,
• umiejętność analitycznego myślenia i pracy w stresie,
• pracowitość,
• sumienność,
• kreatywność oraz inwencja twórcza,
• organizacja czasu pracy,
• wysoka kultura osobista

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobry wizerunek
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
PRZYJAZNY ŚWIAT MULTIBANKU
PRZYJAZNY ŚWIAT MULTIBANKU
Grupa skupiająca pracowników MultiBanku (w celach wymiany doświadczeń, poglądów, integracji) a także osób współpracujących (klientów, pracowników Grupy BRE Bank S.A.)
Rekruter
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
SensInspiracji s.c.
SensInspiracji s.c.
Inspirująca grupa szkoleniowo- coachingowa