Umiejętności
Brand Activation
Świadomość marki
rozwój marki
Wartkość marki
Zarządzanie lojalnością marki
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Kategoryzacja
Channel Developer
Channel Strategy
Coaching
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Analiza klientów
Customer Marketing
E-commerce
Event Management
FMCG
rozwój klientów
Marketing Zintegrowany
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Key Account Relationship Management
Zarządzanie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Koordynacja projektu
Project Management
Handel
Shopper Marketing
Marketing Solutions
handel detaliczny
Rozwój pracowników
Budowanie zepołu
Trade Marketing
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
młodszy kierownik kanału sprzedaży (Customer Marketing)
- opracowanie, wdrożenie i ewaluacja planów klienckich dla wybranych kluczowych klientów
- zarządzanie projektami marketingowymi (kanał nowoczesny)
- współudział w warsztatach cross-funkcyjnych dedykowanych klientom strategicznym
- zarządzanie projektami marketingowymi (kanał nowoczesny)
- współudział w warsztatach cross-funkcyjnych dedykowanych klientom strategicznym
wystawiono
Artur ma bardzo dużą wiedzę dotyczącą specyfiki funkcjonowania klientów sieciowych. Jego poziom zaangażowania i wiedzy merytorycznej ułatwiał cross-funkcyjną współpracę. Pracując razem zawsze miałam pewność, że mogę na niego liczyć i że zaplanowana aktywność będzie "mieć ręce i nogi".
wystawiono
jednym słowem: "perfekcyjny". Na 12 lat mojej pracy spotkałam tylko 2 takie osoby, pamięta o każdym detalu umowy, skrypulatny, dokładny, bardzo słowny. Kolejna niezwykła zaleta: zawsze osiąga cele, nawet te przy których wszyscy inni mówią, że to niemożliwe i się poddają. Po prostu perfekcyjny.
wystawiono
Artur był osobą posiadającą głębokie doświadczenie zdobyte zaróno w teorii jak i na bazie zrealizowanych projektów. Zawsze odznaczał się kreatywnością, nastawieniem na sukces i dążeniem do realizacji celu. Potafił podejmować szybkie decyzje i brał na siebie pełną odpowiedzialność za realizowane projekty. Wielokrotnie inicjował i dostarczał zespołowi tematy, które wychodziły poza zakres jego obowiązków. Dzięki profesjonalnemu podejściu i otwartości zbudował sobie grono wielu oddanych współpracowników, a jego podwładni realizowali zadania z ogromnym zaangażowaniem.
młodszy kierownik trade marketingu ds aktywacji marek premium (Regionalny Trade Marketing, Warszawa)
- analiza pozycji marek premium w regionie
- planowanie i ewaluacja promocji regionalnych (marki premium i mainstream)
- koordynacja implementacji promocji centralnych
- współpraca z agencjami BTL i organizatorami eventów
- nadzór nad budżetem marek premium w regionie
- przygotowywanie raportów i prezentacji
- opracowywanie miesięcznych zadań dla PH
- współpraca z działami brand marketingu, rozwoju kanałów sprzedaży i kategorii, logistyki, prawnym, finansowym, podatkowym
- planowanie i ewaluacja promocji regionalnych (marki premium i mainstream)
- koordynacja implementacji promocji centralnych
- współpraca z agencjami BTL i organizatorami eventów
- nadzór nad budżetem marek premium w regionie
- przygotowywanie raportów i prezentacji
- opracowywanie miesięcznych zadań dla PH
- współpraca z działami brand marketingu, rozwoju kanałów sprzedaży i kategorii, logistyki, prawnym, finansowym, podatkowym
wystawiono
Artur - profejolanlista, z którym wspólpraca była przyjemnością. Dzięki wykorzystaniu zdobywanej wiedzy i pełnego zaangażownia wychodził często z własnymi uwagami i rozwiązaniami, które pozwalały nie tylko zrealizować zakładane cele ale i je przekraczać. Te atuty Artura właśnie,są nieoceniomym wsparciem w realizowanych projektach z jego udziałem.
młodszy kierownik trade marketingu ds alternatywnych kanałów sprzedaży (Regionalny TM, Kraków)
- identyfikacja obszarów potencjalnego korzystnego sponsoringu
- zarządzanie zespołem specjalistów ds. AKS, pracowników technicznych oraz sezonowych
- negocjacje umów sponsoringowych
- obsługa eventów marek mainstream i premium
- zarządzanie budżetem BTL oraz kosztów stałych
- zarządzanie i logistyka sprzętem SE
- koordynacja wdrożenia projektów event 360 (aktywacja marek wokół eventów)
- wdrożenie inicjatyw usprawniających działania kanału AKS
- zarządzanie zespołem specjalistów ds. AKS, pracowników technicznych oraz sezonowych
- negocjacje umów sponsoringowych
- obsługa eventów marek mainstream i premium
- zarządzanie budżetem BTL oraz kosztów stałych
- zarządzanie i logistyka sprzętem SE
- koordynacja wdrożenia projektów event 360 (aktywacja marek wokół eventów)
- wdrożenie inicjatyw usprawniających działania kanału AKS
wystawiono
Artur to człowiek orkiestra!
Nie było dla niego rzeczy niemożliwych, szybko zabierał się do postawionych przed nim zadań, proponował ciekawe i trafne rozwiązania, skutecznie rozwiązywał problemy Klientów.
Niebywale zaangażowany i ambitny, nastawiony na realizację celów indywidualnych i zespołowych.
Mocno dbający o interesy swoich podwładnych.
To co mnie urzekło, to rozważne podejście do otrzymywania informacji zwrotnej, praca nad sobą i wprowadzanie zmian w życie. Cieszę się, że miałam okazję z nim pracować.
Nie było dla niego rzeczy niemożliwych, szybko zabierał się do postawionych przed nim zadań, proponował ciekawe i trafne rozwiązania, skutecznie rozwiązywał problemy Klientów.
Niebywale zaangażowany i ambitny, nastawiony na realizację celów indywidualnych i zespołowych.
Mocno dbający o interesy swoich podwładnych.
To co mnie urzekło, to rozważne podejście do otrzymywania informacji zwrotnej, praca nad sobą i wprowadzanie zmian w życie. Cieszę się, że miałam okazję z nim pracować.
usługodawca
wystawiono
Konkretny, rzetelny, zaangażowany w pracę. Godny polecenia partner w interesach
wystawiono
Artur jest osobą przede wszystkim rzetelną, biorącą osobistą odpowiedzialność za realizowane projekty.
Zawsze kiedy zwracałem sie z prośbą o pomoc / opinię merytoryczną mogłem liczyć na pomoc.
Bardzo dobre zrozumienie zarówno perspektywy marki, jaki i partnerów handlowych.
Wreszcie Artur jest osobą, z którą zwyczajnie chce sie pracować - jest osobą, która lubi swoją pracą. A to wielki atut w dzisiejszym środowisku biznesowym dużych przedsiębiorstw.
Zawsze kiedy zwracałem sie z prośbą o pomoc / opinię merytoryczną mogłem liczyć na pomoc.
Bardzo dobre zrozumienie zarówno perspektywy marki, jaki i partnerów handlowych.
Wreszcie Artur jest osobą, z którą zwyczajnie chce sie pracować - jest osobą, która lubi swoją pracą. A to wielki atut w dzisiejszym środowisku biznesowym dużych przedsiębiorstw.
specjalista trade marketingu ds. aktywacji marek mainstream (Regionalny Trade Marketing, Kraków)
- opracowanie, wdrożenie i ewaluacja regionalnych promocji konsumenckich i handlowych
- wdrożenie i ewaluacja ogólnopolskich promocji konsumenckich i handlowych
- nadzór nad budżetem akcji promocyjnych
- zamówienia POSM promocyjnych
- planowanie i ewaluacja miesięcznych cykli sprzedażowych
- opracowanie i aktualizacja regionalnych scorecardów
- wdrożenie i ewaluacja ogólnopolskich promocji konsumenckich i handlowych
- nadzór nad budżetem akcji promocyjnych
- zamówienia POSM promocyjnych
- planowanie i ewaluacja miesięcznych cykli sprzedażowych
- opracowanie i aktualizacja regionalnych scorecardów
Przedstawiciel handlowy ds. gastronomii
- obsługa klientów gastronomicznych w woj. małopolskim (wybrane powiaty)- sprzedaż i dystrybucja wg standardów asortymentowych w kanale ON
- pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży
- monitoring działań konkurencji
- współpraca z dystrybutorami
- negocjacje kontraktów wyłącznościowych
- efektywne zarządzanie sprzętem (ogródki, lodówki itd)
- merchandising wg standardów
- implementacja promocji
- efektywna implementacja POSM
- kontrola stanu instalacji do rozlewu piwa, częstotliwości i jakości czyszczeń
- dbanie o właściwą rotację zapasów i właściwe przechowywanie
- pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży
- monitoring działań konkurencji
- współpraca z dystrybutorami
- negocjacje kontraktów wyłącznościowych
- efektywne zarządzanie sprzętem (ogródki, lodówki itd)
- merchandising wg standardów
- implementacja promocji
- efektywna implementacja POSM
- kontrola stanu instalacji do rozlewu piwa, częstotliwości i jakości czyszczeń
- dbanie o właściwą rotację zapasów i właściwe przechowywanie
Szkolenia i kursy
English as a second language in business (USA, 1 m-c)
Motywowanie przez couching
Akademia Sprzedaży
Key Accounts Principles
Joint Value Creation
Sztuka Profesjonalnej Prezentacji
1st Time Manager
Szacunek 360 stopni
Praktyczny kurs fotografii
Finanse dla niefinansistów
Gry strategiczne
Zarządzanie projektami
Komunikacja z klientem
Negocjacje (przygotowanie do negocjacji oraz strategie i
taktyki)
Pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej
Organizacja wernisażu
Motywowanie przez couching
Akademia Sprzedaży
Key Accounts Principles
Joint Value Creation
Sztuka Profesjonalnej Prezentacji
1st Time Manager
Szacunek 360 stopni
Praktyczny kurs fotografii
Finanse dla niefinansistów
Gry strategiczne
Zarządzanie projektami
Komunikacja z klientem
Negocjacje (przygotowanie do negocjacji oraz strategie i
taktyki)
Pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej
Organizacja wernisażu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
teatr (zwłaszcza operetka, musicale)
fotografia (studio, moda, plener)
muzyka z moich winyli i nie tylko :) (smooth jazz, chill out, muzyka filmowa, musicalowa)
fotografia (studio, moda, plener)
muzyka z moich winyli i nie tylko :) (smooth jazz, chill out, muzyka filmowa, musicalowa)
Organizacje
Stowarzyszenie Menedżerów i Animatorów Kultury "Animacja" (1998-2002, współzałożyciel, prezes)
Instytut Badań i Inicjatyw Rozwojowych przy UEK w Krakowie – współzałożyciel (2011)
Instytut Badań i Inicjatyw Rozwojowych przy UEK w Krakowie – współzałożyciel (2011)
Inne
Publikacje:
"Sponsoring szansą dla kultury", Wyd. Attyka, Kraków 2011
"Sponsoring szansą dla kultury", Wyd. Attyka, Kraków 2011
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.