Artur Mazur

dyrektor sprzedaży i trade marketingu
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Brand Activation Świadomość marki rozwój marki Wartkość marki Zarządzanie lojalnością marki Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Kategoryzacja Channel Developer Channel Strategy Coaching Społeczna odpowiedzialność biznesu Analiza klientów Customer Marketing E-commerce Event Management FMCG rozwój klientów Marketing Zintegrowany Rozwój kluczowych klientów Zarządzanie kluczowymi klientami Key Account Relationship Management Zarządzanie Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Koordynacja projektu Project Management Handel Shopper Marketing Marketing Solutions handel detaliczny Rozwój pracowników Budowanie zepołu Trade Marketing Szkolenie Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Country Manager
Globus Wine Poland Sp. z o.o.
AMBRA
Dyrektor Sprzedaży Nowoczesnej i Marketingu Handlowego
AMBRA
Menedżer ds. Marketingu Handlowego
Coca-Cola HBC Polska
Kierownik ds. Rozwoju Kanałów Sprzedaży (Trade Marketing TT)
- opracowanie, wdrożenie i ewaluacja planów klienckich dla wybranych kluczowych klientów (kanał tradycyjny zorganizowany, w tym sieci polskie oraz C&C)
- współudział w tworzeniu strategii dla handlu tradycyjnego
Kompania Piwowarska S.A.
młodszy kierownik kanału sprzedaży (Customer Marketing)
- opracowanie, wdrożenie i ewaluacja planów klienckich dla wybranych kluczowych klientów
- zarządzanie projektami marketingowymi (kanał nowoczesny)
- współudział w warsztatach cross-funkcyjnych dedykowanych klientom strategicznym
Jacek Jurys
Jacek Jurys · współpracownik
wystawiono
Osoba przykładająca się do swoich obowiązków, solidna i terminowa.
Katarzyna Młynek
Katarzyna Młynek · współpracownik
wystawiono
Artur ma bardzo dużą wiedzę dotyczącą specyfiki funkcjonowania klientów sieciowych. Jego poziom zaangażowania i wiedzy merytorycznej ułatwiał cross-funkcyjną współpracę. Pracując razem zawsze miałam pewność, że mogę na niego liczyć i że zaplanowana aktywność będzie "mieć ręce i nogi".
Patrycja Sprawka
Patrycja Sprawka · współpracownik
wystawiono
jednym słowem: "perfekcyjny". Na 12 lat mojej pracy spotkałam tylko 2 takie osoby, pamięta o każdym detalu umowy, skrypulatny, dokładny, bardzo słowny. Kolejna niezwykła zaleta: zawsze osiąga cele, nawet te przy których wszyscy inni mówią, że to niemożliwe i się poddają. Po prostu perfekcyjny.
Mariusz Bocianowski
Mariusz Bocianowski · współpracownik
wystawiono
Artur był osobą posiadającą głębokie doświadczenie zdobyte zaróno w teorii jak i na bazie zrealizowanych projektów. Zawsze odznaczał się kreatywnością, nastawieniem na sukces i dążeniem do realizacji celu. Potafił podejmować szybkie decyzje i brał na siebie pełną odpowiedzialność za realizowane projekty. Wielokrotnie inicjował i dostarczał zespołowi tematy, które wychodziły poza zakres jego obowiązków. Dzięki profesjonalnemu podejściu i otwartości zbudował sobie grono wielu oddanych współpracowników, a jego podwładni realizowali zadania z ogromnym zaangażowaniem.
Kompania Piwowarska S.A.
młodszy kierownik ds aktywacji marek międzynarodowych (Marketing Marek Międzynarodowych)
- zarządzanie aktywacjami dedykowanymi markom międzynarodowym
- rozwój POSM promocyjnych i generycznych
- opracowanie i prezentacja zadań dla sił sprzedaży
Kompania Piwowarska S.A.
młodszy kierownik trade marketingu ds aktywacji marek premium (Regionalny Trade Marketing, Warszawa)
- analiza pozycji marek premium w regionie
- planowanie i ewaluacja promocji regionalnych (marki premium i mainstream)
- koordynacja implementacji promocji centralnych
- współpraca z agencjami BTL i organizatorami eventów
- nadzór nad budżetem marek premium w regionie
- przygotowywanie raportów i prezentacji
- opracowywanie miesięcznych zadań dla PH
- współpraca z działami brand marketingu, rozwoju kanałów sprzedaży i kategorii, logistyki, prawnym, finansowym, podatkowym
Łukasz Goska
Łukasz Goska · współpracownik
wystawiono
Artur - profejolanlista, z którym wspólpraca była przyjemnością. Dzięki wykorzystaniu zdobywanej wiedzy i pełnego zaangażownia wychodził często z własnymi uwagami i rozwiązaniami, które pozwalały nie tylko zrealizować zakładane cele ale i je przekraczać. Te atuty Artura właśnie,są nieoceniomym wsparciem w realizowanych projektach z jego udziałem.
Kompania Piwowarska S.A.
młodszy kierownik trade marketingu ds alternatywnych kanałów sprzedaży (Regionalny TM, Kraków)
- identyfikacja obszarów potencjalnego korzystnego sponsoringu
- zarządzanie zespołem specjalistów ds. AKS, pracowników technicznych oraz sezonowych
- negocjacje umów sponsoringowych
- obsługa eventów marek mainstream i premium
- zarządzanie budżetem BTL oraz kosztów stałych
- zarządzanie i logistyka sprzętem SE
- koordynacja wdrożenia projektów event 360 (aktywacja marek wokół eventów)
- wdrożenie inicjatyw usprawniających działania kanału AKS
Magdalena O.
Magdalena O. · współpracownik
wystawiono
Artur to człowiek orkiestra!
Nie było dla niego rzeczy niemożliwych, szybko zabierał się do postawionych przed nim zadań, proponował ciekawe i trafne rozwiązania, skutecznie rozwiązywał problemy Klientów.
Niebywale zaangażowany i ambitny, nastawiony na realizację celów indywidualnych i zespołowych.
Mocno dbający o interesy swoich podwładnych.
To co mnie urzekło, to rozważne podejście do otrzymywania informacji zwrotnej, praca nad sobą i wprowadzanie zmian w życie. Cieszę się, że miałam okazję z nim pracować.
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Konkretny, rzetelny, zaangażowany w pracę. Godny polecenia partner w interesach
Szymon Piotrowiak
Szymon Piotrowiak · współpracownik
wystawiono
Artur jest osobą przede wszystkim rzetelną, biorącą osobistą odpowiedzialność za realizowane projekty.
Zawsze kiedy zwracałem sie z prośbą o pomoc / opinię merytoryczną mogłem liczyć na pomoc.
Bardzo dobre zrozumienie zarówno perspektywy marki, jaki i partnerów handlowych.
Wreszcie Artur jest osobą, z którą zwyczajnie chce sie pracować - jest osobą, która lubi swoją pracą. A to wielki atut w dzisiejszym środowisku biznesowym dużych przedsiębiorstw.
Kompania Piwowarska S.A.
specjalista trade marketingu ds. aktywacji marek mainstream (Regionalny Trade Marketing, Kraków)
- opracowanie, wdrożenie i ewaluacja regionalnych promocji konsumenckich i handlowych
- wdrożenie i ewaluacja ogólnopolskich promocji konsumenckich i handlowych
- nadzór nad budżetem akcji promocyjnych
- zamówienia POSM promocyjnych
- planowanie i ewaluacja miesięcznych cykli sprzedażowych
- opracowanie i aktualizacja regionalnych scorecardów
Kompania Piwowarska S.A.
Przedstawiciel handlowy ds. gastronomii
- obsługa klientów gastronomicznych w woj. małopolskim (wybrane powiaty)- sprzedaż i dystrybucja wg standardów asortymentowych w kanale ON
- pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży
- monitoring działań konkurencji
- współpraca z dystrybutorami
- negocjacje kontraktów wyłącznościowych
- efektywne zarządzanie sprzętem (ogródki, lodówki itd)
- merchandising wg standardów
- implementacja promocji
- efektywna implementacja POSM
- kontrola stanu instalacji do rozlewu piwa, częstotliwości i jakości czyszczeń
- dbanie o właściwą rotację zapasów i właściwe przechowywanie

Szkolenia i kursy

English as a second language in business (USA, 1 m-c)
Motywowanie przez couching
Akademia Sprzedaży
Key Accounts Principles
Joint Value Creation
Sztuka Profesjonalnej Prezentacji
1st Time Manager
Szacunek 360 stopni
Praktyczny kurs fotografii
Finanse dla niefinansistów
Gry strategiczne
Zarządzanie projektami
Komunikacja z klientem
Negocjacje (przygotowanie do negocjacji oraz strategie i
taktyki)
Pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej
Organizacja wernisażu

Edukacja

Logo
zarządzanie, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
praktyczna psychologia kierowania i negocjacji - studia podyplomowe, studia podyplomowe
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
zarządzanie kulturą, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
public relations - podyplomowe, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Logo
animator i menedżer kultury, licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

teatr (zwłaszcza operetka, musicale)
fotografia (studio, moda, plener)
muzyka z moich winyli i nie tylko :) (smooth jazz, chill out, muzyka filmowa, musicalowa)

Organizacje

Stowarzyszenie Menedżerów i Animatorów Kultury "Animacja" (1998-2002, współzałożyciel, prezes)
Instytut Badań i Inicjatyw Rozwojowych przy UEK w Krakowie – współzałożyciel (2011)

Inne

Publikacje:
"Sponsoring szansą dla kultury", Wyd. Attyka, Kraków 2011

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
Afryka
Afryka
Dla wszystkich podróżników i ...przyszłych podróżników zakochanych w Afryce.
Ameryka Łacińska
Ameryka Łacińska
Dla miłośników wszystkiego, co ma związek z Ameryką Łacińską
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
::: ars longa, vita brevis :::
AZJA
AZJA
Grupa niekomercyjnych pasjonatów i eksploratorów krajów azjatyckich
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.