Artur Matoszuk

Ząbki, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Zarządzanie zespołem szkolenia Umiejętność pracy pod presją czasu Zarządzanie Sprzedażą komunikatywność Wysoka kultura osobista,komunikatywność i bezkonfliktowość, praw jazdy kat. B dyspozycyjność, łatwość nawiazywania kontaktów, Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność Coaching i motywacja Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKN ORLEN S.A.
Kierownik Stacji Stacji nr 18 Konstnacin Jeziorna
Prowadzenie jednej z pierwszych stacji ORLEN w formacie Convenience z rozbudowaną strefą Stop Cafe Bistro
Nadzór nad dokumentacją HACCP, BDO, koncesje alkoholowe, UDT, legalizacje przepływomierzy, przeglądy okresowe
Prowadzenie działalności gospodarczej
Zarządzanie szkoleniową stacją paliw zgodnie ze standardami firmy
Nadzór nad realizacją planów sprzedaży paliw, towarów i usług (myjnia, gastronomia)
Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Rekrutacja, zatrudnienie i dbanie o rozwój i motywację pracowników
Tworzenie programów motywacyjnych
Budowanie zespołu nastawionego na realizację celów jakościowych i sprzedażowych
Wdrażanie nowatorskich rozwiązań w zakresie standardów i promocji
Analiza rynku i konkurencji oraz identyfikacja wzrostu biznesu w mikrorynku
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych ze strategicznymi klientami
Koordynacja działań promocyjnych, kontrola kampanii reklamowych, nadzór nad wdrożeniem promocji
Odpowiedzialność materialna za mienie i towar
PKN ORLEN S.A.
Z-ca Kierownika Stacja Paliw nr 339
Szkolenie pracowników PKN ORLEN S.A.
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem
Organizacja pracy oraz prowadzenie dokumentacji podległego personelu
Odpowiedzialność za poziom stanów magazynowych
Nadzór nad odbiorem i rozładunkiem paliwa zgodnie z normami BHP
Nadzór nad obrotem gotówkowym i bezgotówkowym
Wyznaczanie celów sprzedaży oraz kontrola nad ich realizacją
Tworzenie harmonogramów pracy
Comiesięczna ocena wszystkich pracowników stacji
PKN ORLEN S.A.
Kierownik zmiany Stacja Paliw nr 339
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem
Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
Szkolenie nowych oraz doświadczonych pracowników
Merchendising
Logo
Doradca klienta
Lotos - Styl
Profesjonalna obsługa klientów w oparciu o standardy firmy
Realizowanie ustalonej przez firmę strategii działania
Zarządzanie gospodarką towarową
Szkolenie nowych pracowników
Logo
Kierownik zmiany
Centrala Produktów Naftowych
Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem
Szkolenie nowych pracowników
Merchendising

Szkolenia i kursy

06.2001 - Vademecum profesjonalnej obsługi - Organizator PKN ORLEN S.A.
02.2002 - Podstawowe BHP i P/poż dla osób kierujących pracownikami - Organizator: ORLEN EKO
05.2003 - Zasady i tryb postępowania pracowników stacji paliw w przypadku zagrożeń - Organizator PKN ORLEN S.A.
01.2004 - Wewnętrzne szkolenia w ramach "Akademii Orłów" dotyczące obsługi klienta - Organizator PKN ORLEN S.A.
04.2006 - Zarządzenie 1 - rola prowadzącego stację paliw w zarządzaniu pracownikami - Organizator PKN ORLEN S.A.
11.2014 - Projekt "Bezpieczna Stacja" - Organizator: Centrum Edukacji Sp. z o.o.
09.2020 - Warsztaty rozwojowe "Akademia Lidera" - Organizator: PKN ORLEN S.A.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
Logo
Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Siedlcach

Specjalizacje

Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

Motoryzacja, film, piłka nożna, gotowanie