Umiejętności
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
szkolenia
Umiejętność pracy pod presją czasu
Zarządzanie Sprzedażą
komunikatywność
Wysoka kultura osobista,komunikatywność i bezkonfliktowość,
praw jazdy kat. B
dyspozycyjność, łatwość nawiazywania kontaktów,
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Coaching i motywacja
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Stacji Stacji nr 18 Konstnacin Jeziorna
Prowadzenie jednej z pierwszych stacji ORLEN w formacie Convenience z rozbudowaną strefą Stop Cafe Bistro
Nadzór nad dokumentacją HACCP, BDO, koncesje alkoholowe, UDT, legalizacje przepływomierzy, przeglądy okresowe
Prowadzenie działalności gospodarczej
Zarządzanie szkoleniową stacją paliw zgodnie ze standardami firmy
Nadzór nad realizacją planów sprzedaży paliw, towarów i usług (myjnia, gastronomia)
Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Rekrutacja, zatrudnienie i dbanie o rozwój i motywację pracowników
Tworzenie programów motywacyjnych
Budowanie zespołu nastawionego na realizację celów jakościowych i sprzedażowych
Wdrażanie nowatorskich rozwiązań w zakresie standardów i promocji
Analiza rynku i konkurencji oraz identyfikacja wzrostu biznesu w mikrorynku
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych ze strategicznymi klientami
Koordynacja działań promocyjnych, kontrola kampanii reklamowych, nadzór nad wdrożeniem promocji
Odpowiedzialność materialna za mienie i towar
Nadzór nad dokumentacją HACCP, BDO, koncesje alkoholowe, UDT, legalizacje przepływomierzy, przeglądy okresowe
Prowadzenie działalności gospodarczej
Zarządzanie szkoleniową stacją paliw zgodnie ze standardami firmy
Nadzór nad realizacją planów sprzedaży paliw, towarów i usług (myjnia, gastronomia)
Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Rekrutacja, zatrudnienie i dbanie o rozwój i motywację pracowników
Tworzenie programów motywacyjnych
Budowanie zespołu nastawionego na realizację celów jakościowych i sprzedażowych
Wdrażanie nowatorskich rozwiązań w zakresie standardów i promocji
Analiza rynku i konkurencji oraz identyfikacja wzrostu biznesu w mikrorynku
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych ze strategicznymi klientami
Koordynacja działań promocyjnych, kontrola kampanii reklamowych, nadzór nad wdrożeniem promocji
Odpowiedzialność materialna za mienie i towar
Z-ca Kierownika Stacja Paliw nr 339
Szkolenie pracowników PKN ORLEN S.A.
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem
Organizacja pracy oraz prowadzenie dokumentacji podległego personelu
Odpowiedzialność za poziom stanów magazynowych
Nadzór nad odbiorem i rozładunkiem paliwa zgodnie z normami BHP
Nadzór nad obrotem gotówkowym i bezgotówkowym
Wyznaczanie celów sprzedaży oraz kontrola nad ich realizacją
Tworzenie harmonogramów pracy
Comiesięczna ocena wszystkich pracowników stacji
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem
Organizacja pracy oraz prowadzenie dokumentacji podległego personelu
Odpowiedzialność za poziom stanów magazynowych
Nadzór nad odbiorem i rozładunkiem paliwa zgodnie z normami BHP
Nadzór nad obrotem gotówkowym i bezgotówkowym
Wyznaczanie celów sprzedaży oraz kontrola nad ich realizacją
Tworzenie harmonogramów pracy
Comiesięczna ocena wszystkich pracowników stacji
Szkolenia i kursy
06.2001 - Vademecum profesjonalnej obsługi - Organizator PKN ORLEN S.A.
02.2002 - Podstawowe BHP i P/poż dla osób kierujących pracownikami - Organizator: ORLEN EKO
05.2003 - Zasady i tryb postępowania pracowników stacji paliw w przypadku zagrożeń - Organizator PKN ORLEN S.A.
01.2004 - Wewnętrzne szkolenia w ramach "Akademii Orłów" dotyczące obsługi klienta - Organizator PKN ORLEN S.A.
04.2006 - Zarządzenie 1 - rola prowadzącego stację paliw w zarządzaniu pracownikami - Organizator PKN ORLEN S.A.
11.2014 - Projekt "Bezpieczna Stacja" - Organizator: Centrum Edukacji Sp. z o.o.
09.2020 - Warsztaty rozwojowe "Akademia Lidera" - Organizator: PKN ORLEN S.A.
02.2002 - Podstawowe BHP i P/poż dla osób kierujących pracownikami - Organizator: ORLEN EKO
05.2003 - Zasady i tryb postępowania pracowników stacji paliw w przypadku zagrożeń - Organizator PKN ORLEN S.A.
01.2004 - Wewnętrzne szkolenia w ramach "Akademii Orłów" dotyczące obsługi klienta - Organizator PKN ORLEN S.A.
04.2006 - Zarządzenie 1 - rola prowadzącego stację paliw w zarządzaniu pracownikami - Organizator PKN ORLEN S.A.
11.2014 - Projekt "Bezpieczna Stacja" - Organizator: Centrum Edukacji Sp. z o.o.
09.2020 - Warsztaty rozwojowe "Akademia Lidera" - Organizator: PKN ORLEN S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
Motoryzacja, film, piłka nożna, gotowanie