Doświadczenie zawodowe
Kay Account Manager (Sektor B2B)
- rozpoznanie rynku
- otwarcie ryku Polski Północnej
- wdrażanie procesu sprzedaży
- pozyskiwanie nowych klientów
- zarządzanie relacjami z klientem
- otwarcie ryku Polski Północnej
- wdrażanie procesu sprzedaży
- pozyskiwanie nowych klientów
- zarządzanie relacjami z klientem
Country Manager
- aktywna sprzedaż produktów i usług firmy na terenie całej Polski
- rozwój bazy klientów na terenie Polski
- obsługa klientów strategicznych
- analiza działań konkurencji, monitorowanie rynku
- utrzymywanie biznesowych relacji z aktualnymi kontrahentami
- negocjowanie kontraktów, podpisywanie umów długoterminowych
- tworzenie długoterminowej strategii sprzedaży we współpracy z Zarządem
- budowanie zespołu handlowego i zarządzane nim w zakresie:
rekrutowanie, motywowanie, szkolenie, wyznaczanie celów, kontrola, egzekwowanie zadań -kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- rozwój bazy klientów na terenie Polski
- obsługa klientów strategicznych
- analiza działań konkurencji, monitorowanie rynku
- utrzymywanie biznesowych relacji z aktualnymi kontrahentami
- negocjowanie kontraktów, podpisywanie umów długoterminowych
- tworzenie długoterminowej strategii sprzedaży we współpracy z Zarządem
- budowanie zespołu handlowego i zarządzane nim w zakresie:
rekrutowanie, motywowanie, szkolenie, wyznaczanie celów, kontrola, egzekwowanie zadań -kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Regional Manager
- aktywna sprzedaż produktów na terenie regionu
- rozwój bazy klientów na terenie wyznaczonego obszaru
- utrzymywanie biznesowych relacji z aktualnymi klientami
- tworzenie krótkookresowej strategii sprzedaży we współpracy z Centralą firmy,
- analizowanie działań konkurencji, monitorowanie rynku
- szkolenia klientów z zakresu poprawnego użytkowania produktu
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- zarządzanie grupą handlowców w zakresie regionu
(Wyznaczanie celów, egzekwowanie zadań, kontrola, motywacja)
- rozwój bazy klientów na terenie wyznaczonego obszaru
- utrzymywanie biznesowych relacji z aktualnymi klientami
- tworzenie krótkookresowej strategii sprzedaży we współpracy z Centralą firmy,
- analizowanie działań konkurencji, monitorowanie rynku
- szkolenia klientów z zakresu poprawnego użytkowania produktu
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- zarządzanie grupą handlowców w zakresie regionu
(Wyznaczanie celów, egzekwowanie zadań, kontrola, motywacja)
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.