Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Brzeg
-
Wypowiadałem sie jakiś czas temu....po około miesiącu sytuacja wygląda tak,że na maila dostaję masę reklam od tej firmy-krzak(inaczej ich nazwać nie mogę).a na moj mail z reklamacją nikt nawet nie odpowiedział..50 zł to żaden pieniądz i oni na tym bazują.Nikt nie założy im sprawy.W każdym razie..uważajcie na nich..to oszuści i już...A tłumaczenia pracownika-P.Adama-bo na pewno nim jest..są śmieszne...przy tylu wpłatach ,które figurują na koncie firmy-tylko debil nie zorientowałby się,że coś jest nie tak-zrealizowanyc zamówień na 10tys..a na koncie jest 100tys ;-)...to oszuśći i już...a Panu..Panie Adamie mogę tylko powiedzieć..przestań Pan bronić firmy...tylko najnormalniej na świecie skontaktuj się Pan z niezadowolonymi i pozałatwiaj Pan to..chyba prosto to ująłem ?????
-
po analizie propozycji które tu padają(również-po ponownej analizie-mojej wlasnej), sądzę:
-w sumie administracja funkcjonuje już (niestety) ładnych parę tysięcy lat-również bez aut służbowych..więc-zlikwidować!!!!!!!!!!!!!-są pociągi,autobusy,rowery(ooo rowery służbowe bym zostawił)....i nie sądzę,żeby nagle pogorszyła sę jakość załatwianych spraw (czas również)..
ludzie,którzy muszą sprawę w urzędzie załatwić..też nie zawsze posiadają samochód...i żyją...praca w urzędzie nie ma być przywilejem...!!!!!!ma być slużbą...to lekko populistyczne zdanie..ale co mi tam...;-) -
hmmmm-właśnie dostałem od nich automatyczną odpowiedź o treści..
Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia.
Niestety, z powodu okresu urlopowego będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie najwcześniej po 17 sierpnia 2009. Uprzejmie prosimy o przesłanie zgłoszenia ponownie po w/w dacie.
Jeżeli Twoje zapytanie dotyczy naszych produktów, naszych usług, procedur odnośnie płatności lub dostawy, prosimy sprawdź nasz FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania) klikając na link: http://www.vistaprint.pl/customer-care/help.aspx
Jeżeli nie odnalazłeś odpowiedzi na Twoje zapytanie w sekcji FAQ, możesz skorzystać z naszego anglojęzycznego serwisu klikając na: http://www.vistaprint.co.uk/customer-care/contact-us.aspx
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Vistaprint
Centrum Obsługi Klienta
żeby było śmiesznie maila wysłałem 3 minuty temu-02.09.09 ;-))))))) -
Vistaprint---naciągacze.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!czekam już dwa miesiące..a od kiedy zmieniłem adres amil-znowu mi obiecują gruszki na wierzbie...TO ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
powiem tak...jako prywaciarz ciężko pracujący na każdą złotówkę-jasna cholera mnie trafia gdy widzę ryczałty, bonusy itp..tam gdzie urzędnik ma dysponować(zarządzać,przyznawać-słowo dowolne do wyboru) własnością hmmmm-powiedzmy tak-nie jego-tam zawsze będzie mataczenie,omijanie,naciąganie itp..I to nie jest złośliwość i rozgoryczenie-wybrałem drogę taką a nie inną-ale gdy widzę jak opornie idzie załatwienie czegokolwiek w gminie,urzędzie miasta...zgroza...a najgorsze są "uczciwe przetargi"-wiem,że odbiegłem od tematu-w każdym razie-żaden ryczałt-samochód służbowy-tankowany bardzo oszczędnie-rozliczany przez kilka osób-tak aby się nie dogadały-a gdy jest możliwość-na piechotkę i już-!!!!!