Umiejętności
Znajomość języka SQL
Administrowanie serwerami MS Windows/ GNU Linux
Administrowanie serwerami MS SQL: znajomość t-sql
Administrowanie serwerem Tomcat
Konfiguracja i administracja systemami kontroli dostępu oraz ewidencji czasu pracy
Budowa i konfiguracja sieci komputerowych
Budowa i konfiguracja systemów monitoringu wizualnego
Prawo jazdy kategorii B + E
Uprawnienia dla serwisu urządzeń fiskalnych POSNET
Uprawnienia dla serwisu urządzeń fiskalnych ELZAB
Orzeczenie lotniczo – lekarskie: klasa 1, klasa 2
PPL(A):SEP(L)- licencja pilota samolotowego
Uprawnienia SEP ( E: 2,7,10 ) do 1KV
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista DS. Wdrożeń
HSK Data Sp. z o. o.
- kontakt z klientem w celu ustalenia wersji oprogramowania oraz środowiska na którym aplikacje będą pracować docelowo
- przygotowanie wdrażanego oprogramowania (WebRCP, RCPserwer, mKD)
- administracja bazami danych MS SQL
- integracja informacji z systemami zewnętrznymi
- szkolenie z zakresu funkcjonalności i użytkowania wdrażanego oprogramowania
- wsparcie techniczne telefoniczne, mailowe klienta
- wsparcie zdalne klienta (Team Viewer, VPN)
- analiza zgłaszanych problemów
- rekonfiguracja urządzeń oraz oprogramowania zgodnie z potrzebami użytkownika
- budowanie długoterminowych relacji z użytkownikiem końcowym jak i pośrednikami
- pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z rozliczaniem czasu pracy -
- przygotowanie wdrażanego oprogramowania (WebRCP, RCPserwer, mKD)
- administracja bazami danych MS SQL
- integracja informacji z systemami zewnętrznymi
- szkolenie z zakresu funkcjonalności i użytkowania wdrażanego oprogramowania
- wsparcie techniczne telefoniczne, mailowe klienta
- wsparcie zdalne klienta (Team Viewer, VPN)
- analiza zgłaszanych problemów
- rekonfiguracja urządzeń oraz oprogramowania zgodnie z potrzebami użytkownika
- budowanie długoterminowych relacji z użytkownikiem końcowym jak i pośrednikami
- pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z rozliczaniem czasu pracy -
Asystent do spraw serwisu IT
- monitorowanie zgłoszeń usterek oraz kontakt z klientem w celu diagnozy
- realizacja wsparcia zdalnego
- przygotowanie sprzętu do realizacji zleceń
- realizacja napraw serwisowych u klienta (sprzęt komputerowy, sieci logiczne, drukarki fiskalne, wagi elektroniczne)
- dyżur serwisowy 24h według ustalonego grafiku
- realizacja wsparcia zdalnego
- przygotowanie sprzętu do realizacji zleceń
- realizacja napraw serwisowych u klienta (sprzęt komputerowy, sieci logiczne, drukarki fiskalne, wagi elektroniczne)
- dyżur serwisowy 24h według ustalonego grafiku
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami