Umiejętności
Biznes
Internet
Zarządzanie
Marketing
Strategia marketingowa
Media
Negocjacje
marketing produktu
Public Relations
Publikacje
Dobra organizacja pracy
Adobe Photoshop
Prawo jazdy kategorii B
Corel Draw - bardzo dobry
Photoshop- dobry
Microsoft pakiet Office - bardzo dobry
Język angielski - dobra znajomość w mowie i piśmie
Język niemiecki - podstawowa znajomość w mowie i piśmie
Corel Draw (zaawansowany)
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
General Manager
Lubczyk Restauracja
Przygotowanie lokalu do otwarcia (od remontu), przygotowanie HACCP oraz uzyskanie innych pozwoleń koniecznych do otwarcia placówki, zatrudnienie i szkolenie pracowników, ustalenie standardów obsługi, zakresów obowiązków. Nadzorowanie bieżącej działalności restauracji i jej funkcjonowania do uzyskania rentowności.
Chief Marketing Officer
Red Spot Agency
Odpowiadając za rozwój marki, pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz partnerów. Dla klientów tworzyłem i nadzorowałem zintegrowane strategie komunikacji marketingowej. Nadzorowałem pracowników podczas prowadzenia projektów dla klientów, pomagałem przy opracowywaniu analiz, strategii marketingowych dla różnych branż, budując pozytywny wizerunek firm klientów. Udało mi się również wdrożyć największy projekt w firmie dla jednego z klientów, tworząc nową markę sieci sklepów spożywczych w Wielkiej Brytanii projektując całość od postaw.
Project Manager
Odpowiadałem za koordynowanie 30+ projektów z zakresu wzornictwa, badań trendów rynkowych, społecznych oraz technologicznych w MSCG dla różnych podmiotów i startupów.
Chief Marketing Officer
Frendi
Pracowałem przy tworzeniu, kreowaniu i wprowadzaniu na Polski rynek marki Frendi. W okresie testowym przeprowadzono 45 kampanii na podstawie których zmodyfikowano założenia portalu oraz dopracowano ofertę w dwóch strategicznych kanałach dystrybucyjnych. W ramach Frendi wygrałem Lubelską edycję Wolves Summit oraz otrzymałem wyróżnienie Ecomersy 2015 za frendi.pl
Frendi to narzędzie do badania trendów społecznych i opinii konsumentów. Narzędzie dzięki integracji z największym medium społecznościowym na świecie (Facebook), umożliwia bardzo szerokie analizowanie profili konsumentów. Za jego pomocą wykonywane są szeroko zakrojone internetowe badania panelowe w zakresie badania opinii o produktach i wzornictwie, analizie potrzeb, oczekiwań, oceny produktów, porównania do produktów konkurencyjnych, oraz wzornictwa marki, analizy słabych i mocnych stron, analizy wskaźnika rekomendacji Net Promotion Score, test cenowy Price Sensitivity Meter, wyznaczenie poziomu satysfakcji oraz wskaźnika polecenia produktów, w tym realnego wskaźnika rekomendacji w oparciu o analitykę portali zintegrowanych z narzędziem (Facebook, Brand24).
Frendi to narzędzie do badania trendów społecznych i opinii konsumentów. Narzędzie dzięki integracji z największym medium społecznościowym na świecie (Facebook), umożliwia bardzo szerokie analizowanie profili konsumentów. Za jego pomocą wykonywane są szeroko zakrojone internetowe badania panelowe w zakresie badania opinii o produktach i wzornictwie, analizie potrzeb, oczekiwań, oceny produktów, porównania do produktów konkurencyjnych, oraz wzornictwa marki, analizy słabych i mocnych stron, analizy wskaźnika rekomendacji Net Promotion Score, test cenowy Price Sensitivity Meter, wyznaczenie poziomu satysfakcji oraz wskaźnika polecenia produktów, w tym realnego wskaźnika rekomendacji w oparciu o analitykę portali zintegrowanych z narzędziem (Facebook, Brand24).
Specjalista ds. marketingu
Przygotowanie nowej strategi marketingowej marki, pomoc przy opracowaniu, projektowaniu i wdrażaniu nowej strategii wzorniczej i marketingowej.
Specjalista ds. wizualizacji i marketingu
Stokrotka Sp. z o.o.
Odpowiadałem między innymi za wdrażanie nowych produktów marki własnej oraz opracowanie i wdrożenie nowej strategii wzorniczej i marketingowej. Opracowywałem branding i wizualizację sieci
spożywczej Stokrotka. Odpowiadałem za przeprowadzenie rebrandingu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej całej sieci w ponad 250 placówkach w kraju.
spożywczej Stokrotka. Odpowiadałem za przeprowadzenie rebrandingu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej całej sieci w ponad 250 placówkach w kraju.
Office Manager
Mitsubishi Heavy Industries
Menedżer administracyjny międzynarodowego zespołu Mitsubishi Heavy Industries LTD Branch Office Poland realizując projekt budowy kompleksu petrochemicznego dla Grupy Orlen - Pkn PX/PTA.
Nadzorowanie działalności operacyjnej biur w Polsce (Warszawa, Włocławek, Gdańsk), oraz opieka nad pracownikami z Japoni (około 50 osób w kraju).
Nadzorowanie działalności operacyjnej biur w Polsce (Warszawa, Włocławek, Gdańsk), oraz opieka nad pracownikami z Japoni (około 50 osób w kraju).
Szkolenia i kursy
“Zarządzanie w kryzysie” 16 godzinne szkolenie prowadzone przez mgr inż. J. Tomaszewski
“Wynegocjuj to!” 16 godzinne szkolenie prowadzone przez mgr J. Jakowiecki (Prezes PEKAO Factoring)
“Pozyskiwanie oerodków z EFS na rozwój zasobów ludzkich” 16 godzinne szkolenie prowadzone przez mgr G. Miszczak
“Mistrz negocjacji” 10 godzinny kurs negocjacji biznesowych
“Manager na Trudne Czasy” managerski kurs 65 godzinny nt prowadzenia firmy w kryzysie
“Wynegocjuj to!” 16 godzinne szkolenie prowadzone przez mgr J. Jakowiecki (Prezes PEKAO Factoring)
“Pozyskiwanie oerodków z EFS na rozwój zasobów ludzkich” 16 godzinne szkolenie prowadzone przez mgr G. Miszczak
“Mistrz negocjacji” 10 godzinny kurs negocjacji biznesowych
“Manager na Trudne Czasy” managerski kurs 65 godzinny nt prowadzenia firmy w kryzysie
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Social Media - odbiór mediów przez użytkowników, wpływ na komunikację oraz zmiany rynku wynikające z wykorzystania SM; nowości, możliwości nowych działań i sposobów komunikacji marki z klientami Marketing i narzędzia marketingowe, modelowanie biznesowe, branding, naming, nowe technologie, mobile, elektronika i gadżety Fotografia i obróbka zdjęć Kompetencje organizacyjne, prognozowania i oceny ryzyka, odpowiedzialność oraz samodzielność, zaradność na napotkane problemy oraz odporność na stres, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i ich utrzymaniu,
kreatywność, lojalność, odpowiedzialność, szybko się uczę oraz jestem dyspozycyjny.
kreatywność, lojalność, odpowiedzialność, szybko się uczę oraz jestem dyspozycyjny.