Artur Kozłowski

Specjalista ds. wizualizacji
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Biznes Internet Zarządzanie Marketing Strategia marketingowa Media Negocjacje marketing produktu Public Relations Publikacje Dobra organizacja pracy Adobe Photoshop Prawo jazdy kategorii B Corel Draw - bardzo dobry Photoshop- dobry Microsoft pakiet Office - bardzo dobry Język angielski - dobra znajomość w mowie i piśmie Język niemiecki - podstawowa znajomość w mowie i piśmie Corel Draw (zaawansowany)

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
General Manager
Lubczyk Restauracja
Przygotowanie lokalu do otwarcia (od remontu), przygotowanie HACCP oraz uzyskanie innych pozwoleń koniecznych do otwarcia placówki, zatrudnienie i szkolenie pracowników, ustalenie standardów obsługi, zakresów obowiązków. Nadzorowanie bieżącej działalności restauracji i jej funkcjonowania do uzyskania rentowności.
Logo
General Manager
Smakowy Bistro
Przygotowanie placówki do otwarcia (HACCP, GMP/GHP), zatrudnienie pracowników, organizacja pracy, promocja, reklama i bieżąca działalność operacyjna placówki do uzyskania rentowności.
Obecnie nadzór nad placówką, działania bieżące.
Logo
Chief Marketing Officer
Red Spot Agency
Odpowiadając za rozwój marki, pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz partnerów. Dla klientów tworzyłem i nadzorowałem zintegrowane strategie komunikacji marketingowej. Nadzorowałem pracowników podczas prowadzenia projektów dla klientów, pomagałem przy opracowywaniu analiz, strategii marketingowych dla różnych branż, budując pozytywny wizerunek firm klientów. Udało mi się również wdrożyć największy projekt w firmie dla jednego z klientów, tworząc nową markę sieci sklepów spożywczych w Wielkiej Brytanii projektując całość od postaw.
MS Consulting Group s. c.
Project Manager
Odpowiadałem za koordynowanie 30+ projektów z zakresu wzornictwa, badań trendów rynkowych, społecznych oraz technologicznych w MSCG dla różnych podmiotów i startupów.
Logo
Chief Marketing Officer
Frendi
Pracowałem przy tworzeniu, kreowaniu i wprowadzaniu na Polski rynek marki Frendi. W okresie testowym przeprowadzono 45 kampanii na podstawie których zmodyfikowano założenia portalu oraz dopracowano ofertę w dwóch strategicznych kanałach dystrybucyjnych. W ramach Frendi wygrałem Lubelską edycję Wolves Summit oraz otrzymałem wyróżnienie Ecomersy 2015 za frendi.pl
Frendi to narzędzie do badania trendów społecznych i opinii konsumentów. Narzędzie dzięki integracji z największym medium społecznościowym na świecie (Facebook), umożliwia bardzo szerokie analizowanie profili konsumentów. Za jego pomocą wykonywane są szeroko zakrojone internetowe badania panelowe w zakresie badania opinii o produktach i wzornictwie, analizie potrzeb, oczekiwań, oceny produktów, porównania do produktów konkurencyjnych, oraz wzornictwa marki, analizy słabych i mocnych stron, analizy wskaźnika rekomendacji Net Promotion Score, test cenowy Price Sensitivity Meter, wyznaczenie poziomu satysfakcji oraz wskaźnika polecenia produktów, w tym realnego wskaźnika rekomendacji w oparciu o analitykę portali zintegrowanych z narzędziem (Facebook, Brand24).
Aldik Nova Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
Przygotowanie nowej strategi marketingowej marki, pomoc przy opracowaniu, projektowaniu i wdrażaniu nowej strategii wzorniczej i marketingowej.
Stokrotka
Specjalista ds. wizualizacji i marketingu
Stokrotka Sp. z o.o.
Odpowiadałem między innymi za wdrażanie nowych produktów marki własnej oraz opracowanie i wdrożenie nowej strategii wzorniczej i marketingowej. Opracowywałem branding i wizualizację sieci
spożywczej Stokrotka. Odpowiadałem za przeprowadzenie rebrandingu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej całej sieci w ponad 250 placówkach w kraju.
Grupa Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
Aktywna sprzedaż produktów firmy.
Tradis Sp. z o.o.
Stażysta
Stażysta w dziale marketingu.
NEONET S.A.
Kierownik sklepu
Nadzorowanie pracy sklepu oraz podwładnych.
Logo
Office Manager
Mitsubishi Heavy Industries
Menedżer administracyjny międzynarodowego zespołu Mitsubishi Heavy Industries LTD Branch Office Poland realizując projekt budowy kompleksu petrochemicznego dla Grupy Orlen - Pkn PX/PTA.
Nadzorowanie działalności operacyjnej biur w Polsce (Warszawa, Włocławek, Gdańsk), oraz opieka nad pracownikami z Japoni (około 50 osób w kraju).
Open Finance S.A.
Konsultant telefoniczny
Rozmowa z klientami, przeprowadzanie wstępnych analiz zdolności kredytowych.
Hard Rock Cafe
Barman Prowadzący
Organizacja pracy baru, organizacja zatowarowania, aktywna sprzedaż.
Logo
Barman Prowadzący
Foksal 19
Organizacja pracy baru, aktywna sprzedaż, organizacja zatowarowania w produkty.

Szkolenia i kursy

“Zarządzanie w kryzysie” 16 godzinne szkolenie prowadzone przez mgr inż. J. Tomaszewski
“Wynegocjuj to!” 16 godzinne szkolenie prowadzone przez mgr J. Jakowiecki (Prezes PEKAO Factoring)
“Pozyskiwanie oerodków z EFS na rozwój zasobów ludzkich” 16 godzinne szkolenie prowadzone przez mgr G. Miszczak
“Mistrz negocjacji” 10 godzinny kurs negocjacji biznesowych
“Manager na Trudne Czasy” managerski kurs 65 godzinny nt prowadzenia firmy w kryzysie

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Social Media - odbiór mediów przez użytkowników, wpływ na komunikację oraz zmiany rynku wynikające z wykorzystania SM; nowości, możliwości nowych działań i sposobów komunikacji marki z klientami Marketing i narzędzia marketingowe, modelowanie biznesowe, branding, naming, nowe technologie, mobile, elektronika i gadżety Fotografia i obróbka zdjęć Kompetencje organizacyjne, prognozowania i oceny ryzyka, odpowiedzialność oraz samodzielność, zaradność na napotkane problemy oraz odporność na stres, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i ich utrzymaniu,
kreatywność, lojalność, odpowiedzialność, szybko się uczę oraz jestem dyspozycyjny.