Artur Kotliński
Zastępca kierownika działu operacyjnego, Gruper.pl
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Project Management
Zarządzanie zespołem
obsługa CMS
Team coordination
New Product Development
Product Owner
Doświadczenie zawodowe
Zastępca kierownika działu operacyjnego/Koordynator działu operacyjnego
- Koordynacja pracy działu (Graficy, Copywriterzy, Operatorzy CMS, Specjaliści ds. wsparcia działu operacyjnego, Korektorzy) – delegowanie zadań i stały monitoring stanu ich wykonania. Ocena i selekcja pracowników.
- Usprawnianie pracy działu poprzez stalą kontrolę stanu wykonania zadań i współpracę z działem sprzedaży.
- Współpraca z działem IT pod kątem opracowywania nowych narzędzi niezbędnych do pracy
- Wdrażanie i opracowywanie standardów i procedur operacyjnych.
- Usprawnianie pracy działu poprzez stalą kontrolę stanu wykonania zadań i współpracę z działem sprzedaży.
- Współpraca z działem IT pod kątem opracowywania nowych narzędzi niezbędnych do pracy
- Wdrażanie i opracowywanie standardów i procedur operacyjnych.
przełożony
wystawiono
Współpraca z Arturem układała się zawsze doskonale. Do wykonywanych obowiązków podchodził zawsze profesjonalnie, powierzone zadania wykonywał szybko i z najwyższą dbałością o jakość pracy. Jego stosunek do obowiązków daje współpracownikom ogromne poczucie komfortu oraz pewność, że wszystko, co Artur ma do zrobienia, będzie wykonane w sposób nie pozostawiający miejsca dla jakichkolwiek zastrzeżeń. Rekomendacja jest jednoznacznie pozytywna!
Koordynator projektu
- Tworzenie i zarządzanie zespołem - rekrutacja grafików, webmasterów, programistów, kierowanie zespołem w zakresie tworzenia nowych bądź wprowadzania modyfikacji w istniejących już internetowych stronach komercyjnych i korporacyjnych a także administrowania i promowania ww. stron, kontrola akcji promocyjnych w internecie (Google AdWords)
- Koncepcyjne projektowanie komercyjnych stron internetowych, współpraca przy tworzeniu portalu społecznościowego,
- Zarządzanie budżetem, analiza oraz planowanie realizacji projektu, analiza kosztów i stały monitoring wykonalności budżetu oddziału, raportowanie wyników finansowych, samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie dopuszczenia do realizacji bądź odrzucenia nowych projektów i prowadzenia kampanii reklamowych.
- Koncepcyjne projektowanie komercyjnych stron internetowych, współpraca przy tworzeniu portalu społecznościowego,
- Zarządzanie budżetem, analiza oraz planowanie realizacji projektu, analiza kosztów i stały monitoring wykonalności budżetu oddziału, raportowanie wyników finansowych, samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie dopuszczenia do realizacji bądź odrzucenia nowych projektów i prowadzenia kampanii reklamowych.
Supervisor
- Zarządzanie zespołem (Team-leaderzy, Operatorzy serwisów multimedialnych, operatorzy serwisów SMS) Delegowanie zadań i monitoring kadry pod kątem przestrzegania zasad i procedur obowiązujących w firmie. Układanie grafiku dla ponad 100 pracowników (system zmianowy - 24h/7dni w tygodniu). Ocena pracowników w zakresie ich kompetencji oraz zachowań zawodowych. Motywowanie zespołu min. poprzez tworzenie i stałą analizę systemów premiowych. Rozwój kompetencyjny na podstawie ocenianego zespołu oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych
- Monitoring i koordynacja projektów z obszaru rekrutacji i selekcji
- Rozpatrywanie reklamacji
- Monitoring i koordynacja projektów z obszaru rekrutacji i selekcji
- Rozpatrywanie reklamacji
Team-leader
- Rekrutacja pracowników na stanowisko operatora serwisów multimedialnych i serwisów SMS, wstępna rekrutacja telefoniczna, organizowanie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, szkolenie nowych operatorów
- Monitoring pracy operatorów i ich coaching.
- Monitoring pracy operatorów i ich coaching.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Jakość produkcji internetowych
Badamy, analizujemy, testujemy produkcje internetowe: serwisy, portale, strony, także w technologii flash... Naszym celem jest opisanie czym jest jakość w realizacji internetowej.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem