Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Analiza konkurencji
Zarządzanie kluczowymi klientami
Dostęp do rynku
Marketing
Urządzenia medyczne
Negocjacje
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Sprzedaż leków
Public Relations
Publikacje
Efektywność Sprzedaży
Zarządzanie Sprzedażą
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Medyczny
Pełna odpowiedzialność za promocję i sprzedaż na terenie województwa śląskiego wśród lekarzy diabetologów oraz internistów preparatów w leczeniu cukrzycy typu 2 - insulin analogowych.
Kontakty z kluczowymi klientami środowiska diabetologicznego na terenie województwa śląskiego.
Harmonijna współpraca z aptekami szpitalnymi, komitetami terapeutycznym, dyrektorami medycznymi farmakologamii klinicznymi, działami prawnymi w przekazywaniu i przygotowywaniu darowizn lekowych.
Udział i organizacja w krajowych i lokalnych konferencjach naukowych.
Osiągnięcia: najwyższa realizacja sprzedaży w 3 cyklu 2014 roku w trzech produktach w Polsce.
Kontakty z kluczowymi klientami środowiska diabetologicznego na terenie województwa śląskiego.
Harmonijna współpraca z aptekami szpitalnymi, komitetami terapeutycznym, dyrektorami medycznymi farmakologamii klinicznymi, działami prawnymi w przekazywaniu i przygotowywaniu darowizn lekowych.
Udział i organizacja w krajowych i lokalnych konferencjach naukowych.
Osiągnięcia: najwyższa realizacja sprzedaży w 3 cyklu 2014 roku w trzech produktach w Polsce.
Starszy Specjalista ds. Kluczowych Klientów Diabetologicznych
Współpraca z Bristol-Meyers Squibb w ramach nowatorskiego projektu Alliance AstraZeneza/Bristol-Myers Squibb.
Promowanie wśród diabetologów nowych leków w leczeniu cukrzycy typu 2: Inhibitora DPP-4 – saksagliptyna/Onglyza, Inhibitora SGLT-2 – dapagliflozyna/Forxiga.
Budowanie marki firmy/firm wśród diabetologów.
Budowanie i nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami środowiska diabetologicznego na terenie województwa śląskiego.
Organizowanie konferencji lokalnych, warsztatów naukowych, spotkań.
Budowanie dystrybucji aptecznej dla Onglyza, Komboglyze i Forxiga.
Osiągnięcia: I miejsce w kraju w udziałach rynkowch Onglyzy w latach: 2010, 2011 i w 2012.
Promowanie wśród diabetologów nowych leków w leczeniu cukrzycy typu 2: Inhibitora DPP-4 – saksagliptyna/Onglyza, Inhibitora SGLT-2 – dapagliflozyna/Forxiga.
Budowanie marki firmy/firm wśród diabetologów.
Budowanie i nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami środowiska diabetologicznego na terenie województwa śląskiego.
Organizowanie konferencji lokalnych, warsztatów naukowych, spotkań.
Budowanie dystrybucji aptecznej dla Onglyza, Komboglyze i Forxiga.
Osiągnięcia: I miejsce w kraju w udziałach rynkowch Onglyzy w latach: 2010, 2011 i w 2012.
Specjalistyczny Przedstawiciel Medyczny ds. Kardiologii i Gastroenterologii
Promowanie wśród kardiologów produktów kardiologicznych i wśród gastroenterologów produktów gastroentrologicznych.
Wprowadzanie do sprzedaży nowych leków: Atacand, Diuver, Nexium, Crestor,
Budowanie i nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami środowiska kardiologicznego i gastroenterologicznego na terenie województwa śląskiego.
Osiągnięcia: najwyższa realizcja sprzedaży produktu Diuver na Śląsku w 2009 roku, wysoka realizacja produktów gastrologicznych - 130 % w okresie H2 2007 i H1 2008, wyróżnienie za profesjonalną organizację warsztatów dla lekarzy, dotyczących choroby wieńcowej w roku 2007.
Wprowadzanie do sprzedaży nowych leków: Atacand, Diuver, Nexium, Crestor,
Budowanie i nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami środowiska kardiologicznego i gastroenterologicznego na terenie województwa śląskiego.
Osiągnięcia: najwyższa realizcja sprzedaży produktu Diuver na Śląsku w 2009 roku, wysoka realizacja produktów gastrologicznych - 130 % w okresie H2 2007 i H1 2008, wyróżnienie za profesjonalną organizację warsztatów dla lekarzy, dotyczących choroby wieńcowej w roku 2007.
Przedstawiciel Medyczny
Promowanie wśród alergologów, pulmonologów oraz do lekarzy pediatrów, POZ i internistów produktów pulmonologicznych.
Reprezentowanie firmy na zjazdach i kongresach naukowych.
Wprowadzanie do pracy nowych przedstawicieli.
Osiągnięcia: awans na stanowisko specjalistycznego przedstawiciela ds. kardiologii i gastroenterologii w 2007 roku, najwyższa realizcja sprzedaży produktu Pulmicort do Nebulizacji na Śląsku w 2006 roku.
Reprezentowanie firmy na zjazdach i kongresach naukowych.
Wprowadzanie do pracy nowych przedstawicieli.
Osiągnięcia: awans na stanowisko specjalistycznego przedstawiciela ds. kardiologii i gastroenterologii w 2007 roku, najwyższa realizcja sprzedaży produktu Pulmicort do Nebulizacji na Śląsku w 2006 roku.
Przedstawiciel Medyczny (praca dla firmy AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.)
Promowanie wśród pediatrów i lekarzy POZ produktów pulmonologicznych oraz wśród lekarzy POZ i internistów produktu kardiologicznego.
Tworzenie grupy targetowej i profilowanie klientów.
Organizowanie spotkań, warsztatów naukowych.
Budowanie dystrybucji aptecznej dla promowanych produktów.
Analizowanie działań konkurencji i analiza sprzedaży.
Planowanie i raportowanie codziennej pracy.
Planowanie i monitorowanie budżetu.
Osiągnięcia: awans z firmy zewnętrznej do AstraZeneca w 2006 roku, wzrost sprzedaży o 50% w ciągu pół roku we wszystkich promowanych produktach w 2005 roku, osiągnięcie największej sprzedaży oraz najwyższych wzrostów w Q4 2005 roku w Polsce.
Tworzenie grupy targetowej i profilowanie klientów.
Organizowanie spotkań, warsztatów naukowych.
Budowanie dystrybucji aptecznej dla promowanych produktów.
Analizowanie działań konkurencji i analiza sprzedaży.
Planowanie i raportowanie codziennej pracy.
Planowanie i monitorowanie budżetu.
Osiągnięcia: awans z firmy zewnętrznej do AstraZeneca w 2006 roku, wzrost sprzedaży o 50% w ciągu pół roku we wszystkich promowanych produktach w 2005 roku, osiągnięcie największej sprzedaży oraz najwyższych wzrostów w Q4 2005 roku w Polsce.
Szkolenia i kursy
Dyplomowany instruktor pływania kl.1,
Ratownik WOPR
Ratownik WOPR
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Nadzór
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Zainteresowania
Jazda na nartach, pływanie, fotografia
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan