Artur Kołosiński
Specjalista ds. marketingu
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Prowadzenie całokształtu zagadnień dot. marketingu - tworzenie strategii marketingowej, budowa budżetu i nadzór nad jego realizacją (dysponowanie budżetem ponad 1 mln zł przez 2 lata).
Kreowanie wizerunku firmy (reklamy wizerunkowe firmy w prasie, informacje prasowe) oraz szeroko zakrojone akcje prosprzedażowe i wizerunkowe.
Stworzenie strategii promocji i budowy wizerunku marki SonoSite (przenośne aparaaty usg), aktywności obejmowały m.in.: kampanie e-mailingowe, organizacja konferencji naukowej we współpracy z PTAiIT i PTU, kampania wizerunkowa w prasie branżowej.
Tworzenie harmonogramu udziału w konferencjach oraz organizacja w ich trakcie warsztatów dla lekarzy.
Wdrożenie w firmie systemu CRM firmy Gonet.
Opieka nad stroną internetową www.diagnos.pl, zarządzanie kampaniami AdWords, pozycjonowanie strony oraz zarządzanie treścią.
Współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami tłumaczeń, drukarniami i innymi podmiotami zewnętrznymi.
Kreowanie wizerunku firmy (reklamy wizerunkowe firmy w prasie, informacje prasowe) oraz szeroko zakrojone akcje prosprzedażowe i wizerunkowe.
Stworzenie strategii promocji i budowy wizerunku marki SonoSite (przenośne aparaaty usg), aktywności obejmowały m.in.: kampanie e-mailingowe, organizacja konferencji naukowej we współpracy z PTAiIT i PTU, kampania wizerunkowa w prasie branżowej.
Tworzenie harmonogramu udziału w konferencjach oraz organizacja w ich trakcie warsztatów dla lekarzy.
Wdrożenie w firmie systemu CRM firmy Gonet.
Opieka nad stroną internetową www.diagnos.pl, zarządzanie kampaniami AdWords, pozycjonowanie strony oraz zarządzanie treścią.
Współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami tłumaczeń, drukarniami i innymi podmiotami zewnętrznymi.
Specjalista ds. marketingu i eksportu
Prowadzenie całokształtu zagadnień dot. marketingu na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych;
- opracowywanie materiałów reklamowych (ATL i BTL),
- analizy marketingowe,
- stworzenie oraz prowadzenie witryn internetowych (www.mpw.pl & www.shop.mpw.pl),
- przygotowywanie i obsługa targów krajowych oraz międzynarodowych.
Obsługa eksportowych zamówień handlowych, przygotowanie ofert oraz dokumentów do przetargów, prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenia ustne i pisemne korespondencji oraz pism z języka angielskiego.
- opracowywanie materiałów reklamowych (ATL i BTL),
- analizy marketingowe,
- stworzenie oraz prowadzenie witryn internetowych (www.mpw.pl & www.shop.mpw.pl),
- przygotowywanie i obsługa targów krajowych oraz międzynarodowych.
Obsługa eksportowych zamówień handlowych, przygotowanie ofert oraz dokumentów do przetargów, prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenia ustne i pisemne korespondencji oraz pism z języka angielskiego.
Account manager, New Bussiness manager
Delegacja do pełnej obsługi klienta strategicznego Cefic Polska;
- współtworzenie i wprowadzenie w życie strategii marketingowych dla 4 Centrów Handlowych w Warszawie,
- bieżąca koordynacja działań reklamowych, promocyjnych i eventowych CH Arkadia,
- równoległe zarządzanie budżetami reklamowymi i promocyjnymi 5 innych centrów handlowych w Polsce
- współtworzenie i wprowadzenie w życie strategii marketingowych dla 4 Centrów Handlowych w Warszawie,
- bieżąca koordynacja działań reklamowych, promocyjnych i eventowych CH Arkadia,
- równoległe zarządzanie budżetami reklamowymi i promocyjnymi 5 innych centrów handlowych w Polsce
Account executive
XANDU
- kontakt z klientami agencji
- realizacja projektów BTL
- koordynacja prac dotyczących prowadzonych projektów
- kontrola nad stroną finansową zleceń, kontrola realizacji budżetu
- akceptacje wszystkich prowadzonych przeze mnie projetów, - monitoring konkurencji
- udział w projektach przetargowych
- realizacja projektów BTL
- koordynacja prac dotyczących prowadzonych projektów
- kontrola nad stroną finansową zleceń, kontrola realizacji budżetu
- akceptacje wszystkich prowadzonych przeze mnie projetów, - monitoring konkurencji
- udział w projektach przetargowych
Asystent doradcy ds. mediów - staż
- pomoc przy organizacji & promowanie w mediach 63. wyścigu Tour de Pologne
- prowadzenie projektu Club Tour de Pologne (ekskluzywny klub dla sympatyków - vip’ów)
- spotkania oraz budowanie relacji z dziennikarzami i partnerami
- pisanie informacji prasowych oraz prowadzenie newsletter'a
- kontakt z zewnętrznymi agencjami PR
- pomoc w przygotowywanue konferencji prasowych i uroczystej prezentacji 63. TDP
- budowa baz danych
- analiza oraz monitorowanie umów handlowych
- przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji
- prowadzenie projektu Club Tour de Pologne (ekskluzywny klub dla sympatyków - vip’ów)
- spotkania oraz budowanie relacji z dziennikarzami i partnerami
- pisanie informacji prasowych oraz prowadzenie newsletter'a
- kontakt z zewnętrznymi agencjami PR
- pomoc w przygotowywanue konferencji prasowych i uroczystej prezentacji 63. TDP
- budowa baz danych
- analiza oraz monitorowanie umów handlowych
- przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Podróże, narciarstwo, stare samochody oraz motocykle, muay thai (boks tajski), Jazz & muzyka rozrywkowa
Inne
Uczestnik wyścigu kolarskiego Tour de Pologne
Grupy
OldTimer Club
Grupa dla wszystkich tych, którzy nie przejdą obojętnie obok pięknego auta mającego "na karku" kilkadziesiąt lat...
SOCRATES/ERASMUS Program
Grupa dla wszystkich byłych, obecnych i przyszłych stypendystów tego programu