Artur Kołodziej

Specjalista IT, ING Bank Śląski
Mysłowice, śląskie

Umiejętności

Lync Microsoft Exchange Microsoft Office SQL Zarządzanie IT Analiza biznesowa Obsługa klienta Bazy danych Administracja systemami Administracja sieci Skype for Business

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ING Bank Śląski SA
Specjalista IT
01.11.2009 - ING Bank Śląski; Departament Wsparcia Informatycznego - Specjalista IT.

Zadania i Obowiązki:
• analiza i rozwiązywanie zgłoszeń błędów użytkowników jako 2 linia wsparcia
• administrowanie użytkownikami w systemach komunikacji bezpośredniej IBM Lotus Notes, Exchange, Lync, Skype for business
• zarządzanie użytkownikami w aplikacjach i na
systemach bankowych (zkładanie/modyfikacja/kasowanie/odblokowywanie/zmiany kadrowe) na poziomie aplikacji bankowych zgodnie z otrzymanym wnioskiem/zleceniem;
• monitorowanie procesów związanych z prawidłową
pracą aplikacji

01.05.2009 - ING Bank Śląski; Departament Eksploatacji Systemów - Inżynier IT.
Zadania i Obowiązki:
• zarządzanie użytkownikami w aplikacjach i na
systemach bankowych (zkładanie/modyfikacja/kasowanie/odblokowywanie/zmiany kadrowe) na poziomie aplikacji bankowych zgodnie z otrzymanym wnioskiem/zleceniem;
• monitorowanie procesów związanych z prawidłową
pracą aplikacji

01.07.2008- ING Bank Śląski; Departament Zarządzania Aplikacjami - Starszy inspektor ds Operacyjnych.
Zadania i Obowiązki:
• zarządzanie użytkownikami w aplikacjach bankowych(zkładanie/modyfikacja/kasowanie/odblokowywanie/zmiany kadrowe) na poziomie aplikacji bankowych zgodnie z otrzymanym wnioskiem/zleceniem;


01.05.2006-30.06.2007 - ING Bank Śląski; Departament Call Centre – Starszy Doradca Klienta; Help-Line dla Oddziałów.
Zadania i obowiązki:
• merytorycznie wsparcie pracowników oddziałów i placówek partnerskich w zakresie;
- produktów bankowych,
- procedur aplikacyjnych i operacyjnych,
- regulaminów produktowych,
• techniczna pomoc w zakresie obsługi aplikacji bankowych,
• analiza i rozwiązywanie powstałych błędów systemowych i proceduralnych zgłaszanych przez oddział z innymi jednostkami banku;


01.05.2006-31.01.2007 - ING Bank Śląski; Departament Call Centre –Doradca klienta; Zespół Obsługi kart płatniczych.

Zadania i obowiązki:
• telefoniczne zastrzeganie kart debetowych i kredytowych na wniosek klienta, oddziału banku lub innej jednostki banku;
• udzielanie kompleksowych informacji finansowych na temat istniejący kart płatniczych;
• monitorowanie i sprawdzanie podejrzanych systemowo transakcji dokonywanych przez klientów;
• kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą;
• przyjmowanie skarg i reklamacji klientów zgłaszanych telefonicznie;


01.01.2005-30.04.2006 - ING Bank Śląski; Departament Call Centre – Młodszy Doradca Klienta; Zespół Klienta Indywidualnego.

Zadania i obowiązki:
• udzielanie klientom telefonicznych informacjo na temat produktów i usług oferowanych przez bank;
• przyjmowanie i realizowanie dyspozycji klientów (wewnętrznych i zewnętrznych) zgodnie z obowiązującymi procedurami bankowymi i regulaminami.
• wykonywanie testów wprowadzanych rozwiązań systemowych pracy w Call Centre;
• prowadzenie telefonicznej sprzedaży produktów bankowych;
• przyjmowanie skarg i reklamacji klientów zgłaszanych telefonicznie;
• kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą;


10-12.2004 – ING Bank Śląski; Departament Call Centre – Młodszy Doradca klienta; Zespół Sprzedaży Bezpośredniej.

Zadania i obowiązki:
• telefoniczna sprzedaż bezpośrednia produktów banku, min. konta OKO i karty kredytowej, klientom wewnętrznym i zewnętrznym;

Projekty

Migracja systemu pocztowego i komunikatora IM z IBM LN na MS Exchange/LYNC
Kupa roboty z przewagą "kupy".

Szkolenia i kursy

Querying Microsoft SQL Server 2012 - MS 10774
Administering IBM Lotus Domino 8 - N8D750/760/770
Zaawansowana administracjami klientami Lync 2010 oraz Exchange 2010 - AM S7
Microsoft Windows PowerShell v2 for Administrators - MS 50414
Oracle Database 11g: 2 Day DBA
Szkolenie z zakresu „Tworzenie scenariuszy e-learningowych”
Szkolenie z zakresu optymalnej obsługi klienta „Best Service II”
Szkolenie z zakresu optymalnej obsługi klienta „Best Service”
Kurs Instruktora Turystyki Kwalifikowanej - Turystyka Rowerowa

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing w zakresie marketingowe zarządzanie firmą, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach

Specjalizacje

Bankowość
Inne
Call Center
Konsultanci
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

1. Rower, rower, rower......
2. Czytanie książek, głównie o duchowości i kosmologii.
3. Podróże, w szczególności kraje hiszpańskojęzyczne.
4. Długie spacery..........

Inne

•stan cywilny: żonaty;
•prawo jazdy kat. B;

Grupy

IBM Lotus Domino
IBM Lotus Domino
O aplikacjach i nie tylko w tym przedziwnym środowisku
ING Bank Śląski
ING Bank Śląski
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z ING Bankiem Śląskim oraz ING http://www.ing.pl
Piwo
Piwo
Grupa dla wszystkich milosnikow tego dobrego trunku. Tu znajdziesz informacje jakie jakie piwa lubia czlonkowie goldenline, gdzie mozna sie napic dobrego piwa, jakie knajpy polecaja z dobrym