Artur Kalinowski

Ekonomista
Radzyń Podlaski, lubelskie

Umiejętności

Oznakowanie CE Marketing Aukcja internetowa Obsługa kasy fiskalnej Obsługa urządzeń biurowych Kadrowiec Księgowość Kadry i płace Marketing internetowy Symfonia Program Płatnik Kosztorysowanie Obsługa korespondencji Ocena ryzyka zawodowego obsługa kadrowo-płacowa firm Programy księgowe prawnik VATowiec Szkolenia BHP handlowiec Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego Word, Excel, PowerPoint ocena ryzyka zawodowego, szkolenia okresowe i wstępne, projektowanie ergonomicznych stanowisk pracy Fakturowanie Obsługa programów kadrowo płacowych w tym PŁATNIK Deklaracje VAT inwestycje kapitałowe Finanse i Księgowość specjalista ds. Kadr i Płac Podatek dochodowy Księgowość / podatki windykacja prawna windykacja i monitorowanie należności dokumentacja kadrowa Obsługa sekretariatu / prace administracyjne sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło) obsługa internetu i poczty e-mail deklaracje ZUS Inwestycje giełdowe Realizacja zamówień, pakowanie , obsługa magazynu Sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT Ustawa o VAT Ofertowanie i wycenianie deklaracje zgodności maszyn bhp zatrudnianie pracowników dochodzenia powypadkowe - wypadki przy pracy dokumentacja powypadkowa Zaopatrzeniowiec deklaracje podatkowe Technologia BHP/PPOŻ zamówienia Ekonomista zarządzanie reklamacjami Wypadek przy pracy

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
All in one: księgowy, kadrowy, bhpowiec, prawnik, informatyk, ekonomista, handlowiec, marketingowiec
Przedsiębiorstwo prywatne
Pełna obsługa przedsiębiorstwa w zakresie: administracji, handlu, zaopatrzenia, marketingu, księgowości, kadr, bhp, prawa, informatyki, ekonomiki, technologii, itp.
Logo
Inwestor indywidualny
Rynek kapitałowy
Inwestowanie na rynku akcji, funduszy i surowców.
Praca na zlecenie
Freelancer
Praca na zlecenie
Indywidualne zlecenia od przedsiębiorstw i osób prywatnych.

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Sprzedaż
Rolnictwo

Inne

Posiadam następujące umiejętności (spis skatalogowany według powszechnych stanowisk pracy):

K S I Ę G O W Y N A P K P i R
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, czyli odpowiednie księgowanie przychodów, kosztów, umorzeń środków trwałych, wynagrodzeń itp.,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- prowadzenie rejestru VAT sprzedaży i zakupów,
- comiesięczne rozliczanie VAT i elektroniczne składanie deklaracji VAT-7,
- dekretowanie dowodów księgowych,
- sporządzanie list płac do umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie kart wynagrodzeń,
- comiesięczne sporządzanie deklaracji do ZUS w programie Płatnik oraz ich elektroniczna wysyłka,
- comiesięczne rozliczanie podatku dochodowego firmy,
- prowadzenie kasy firmy,
- rozliczanie pracowniczych zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie corocznej deklaracji PIT-4R,
- sporządzanie informacji PIT-11,
- roczne rozliczanie firmy (zamknięcie PKPiR),
- roczne rozliczanie podatku dochodowego właściciela (PIT-36, PIT-37, PIT-38),
- przeprowadzanie i wycenianie remanentów.

K A D R O W Y
- tworzenie i zawieranie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- kierowanie na badania lekarskie oraz organizowanie szkoleń BHP pracowników i pracodawcy,
- pilnowanie wszelkich terminów np. szkoleń BHP, badań lekarskich, badań środowiska pracy itp.,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy miesięcznej i rocznej,
- opracowanie protokołu wypadkowego i karty statystycznej wypadku,
- obsługa dodatkowego pracowniczego ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie.

B E H A P O W I E C
- prowadzenie ewidencji odzieży roboczej i wyposażenia,
- prowadzenie rejestru substancji i czynników szkodliwych na stanowiskach pracy,
- opracowywanie oceny ryzyka zawodowego,
- prowadzenie rejestru wypadków przy pracy,
- organizowanie badań środowiska pracy.

P R A W N I K
- porady prawne w szerokim spektrum dziedzin,
- sporządzanie różnych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie wezwań do zapłaty polubownych oraz przed-sądowych,
- sporządzanie pozwów sądowych przeciwko dłużnikom.

E K O N O M I S T A
- zarządzanie ekonomiką produkcji i usług,
- tworzenie cenników.

T E C H N O L O G
- tworzenie i umieszczanie różnych oznaczeń produktów np. tabliczek znamionowych, znaków CE,
- tworzenie i wystawianie wewnątrzwspólnotowych deklaracji zgodności produktów,
- tworzenie specyfikacji technicznych produktów.

M A R K E T I N G O W I E C
- aktywna działalność marketingowa, poprzez reklamę w Internecie oraz innych mediach,
- tworzenie materiałów reklamowych typu ulotki, wizytówki, naklejki,
- tworzenie katalogu produktów i usług (graficznie i merytorycznie).

H A N D L O W I E C
- wystawianie faktur sprzedaży, w tym faktur zaliczkowych, końcowych, pro-forma i duplikatów,
- wystawianie paragonów fiskalnych,
- wystawianie dowodów wpłaty i wypłaty,
- wystawienie dokumentów wydań i przyjęć magazynowych,
- wystawianie poleceń przelewów bankowych,
- sporządzanie ofert handlowych oraz kosztorysów dla klientów, w tym kosztorysów inwestorskich.

Z A O P A T R Z E N I O W I E C
- zarządzanie zamówieniami towarów, materiałów i usług,
- uzgadnianie warunków handlowych z dostawcami oraz z odbiorcami,
- wyszukiwanie nowych towarów, materiałów i usług w przypadku wystąpienia takiej potrzeby,
- sprawdzanie poprawności cen kupowanych towarów, materiałów i usług,
- reklamacje nabytych produktów, materiałów i usług.

S E K R E T A R Z
- bieżące prowadzenie biura firmy, czyli obsługa potrzeb klientów, pracowników, właścicieli, akwizytorów i urzędów,
- obsługa korespondencji tradycyjnej, czyli jej odbiór, katalogowanie, odpisywanie i wysyłka,
- obsługa korespondencji elektronicznej, czyli jej odbiór, katalogowanie, odpisywanie i wysyłka,
- pakowanie paczek i zamawianie kurierów,
- odbieranie paczek i sprawdzanie ich zgodności z zamówieniem,
- obsługa urządzeń biurowych np. bindowanie i laminowanie dokumentów.

I N F O R M A T Y K
- tworzenie oraz zarządzanie stroną internetową oraz pocztą elektroniczną,
- zarządzanie sprzedażą internetową poprzez np. wystawianie aukcji internetowych,
- naprawianie komputerów od strony sprzętowej oraz programowej,
- wybór, zakup i aktualizacja odpowiedniego oprogramowania.

I N N E
- wypełnianie wniosków o dofinansowanie z ARiMR,
- wypełnianie wniosków o dofinansowanie z Urzędu Pracy,
- obsługa kontroli urzędowych.