Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. marketingu i PR / grafik
-planowanie i produkcja eventów (zawody deskorolkowe, snowboardowe, koncerty, wydarzenia klubowe itp.)
-planowanie i realizacja kampanii marketingowych
-ścisła współpraca z producentami odzieży Volcom, Zoo York, Dragon, Globe, Santa Cruz, Independent, Ride Snowoboards
-copywriting
-opracowywanie kampanii promocyjnych dla sklepu internetowego 360sklep.pl
-PR marek dystrybuowanych przez Altex
-wdrażanie i prowadzenie blogów firmowych opartych na CMS Wordpress
-monitorowanie mediów
-prowadzenie profilów marek na portalach społecznościowych
-projektowanie grafiki na potrzeby firmy Altex oraz marek z nią związanych
-tworzenie od podstaw oraz prowadzenie szkoleń dla sieci sklepów 360 z zakresu technik sprzedaży oraz visual merchandisingu
-zarządzanie sponsorowanymi zawodnikami snowboardowymi i egzekwowanie postanowień umowy
-przygotowywanie i projektowanie ekspozycji targowych
-przygotowywanie pokazów mody oraz meetingów dla kontrahentów
-tworzenie ofert handlowych dla kluczowych klientów i kampanii dla serwisu Buy Vip
-prowadzenie sklepu internetowego 360sklep.pl (2008), stworzenie nowego layoutu i designu strony (2010)
-reprezentowanie firmy na
meetingach międzynarodowych i pokazach kolekcji marek Volcom, Dragon, Ride oraz targach branżowych ISPO oraz Bread and Butter.
-planowanie i realizacja kampanii marketingowych
-ścisła współpraca z producentami odzieży Volcom, Zoo York, Dragon, Globe, Santa Cruz, Independent, Ride Snowoboards
-copywriting
-opracowywanie kampanii promocyjnych dla sklepu internetowego 360sklep.pl
-PR marek dystrybuowanych przez Altex
-wdrażanie i prowadzenie blogów firmowych opartych na CMS Wordpress
-monitorowanie mediów
-prowadzenie profilów marek na portalach społecznościowych
-projektowanie grafiki na potrzeby firmy Altex oraz marek z nią związanych
-tworzenie od podstaw oraz prowadzenie szkoleń dla sieci sklepów 360 z zakresu technik sprzedaży oraz visual merchandisingu
-zarządzanie sponsorowanymi zawodnikami snowboardowymi i egzekwowanie postanowień umowy
-przygotowywanie i projektowanie ekspozycji targowych
-przygotowywanie pokazów mody oraz meetingów dla kontrahentów
-tworzenie ofert handlowych dla kluczowych klientów i kampanii dla serwisu Buy Vip
-prowadzenie sklepu internetowego 360sklep.pl (2008), stworzenie nowego layoutu i designu strony (2010)
-reprezentowanie firmy na
meetingach międzynarodowych i pokazach kolekcji marek Volcom, Dragon, Ride oraz targach branżowych ISPO oraz Bread and Butter.
Asystent sprzedaży / team manager
Pink Sport
Zakres obowiązków obejmował:
rmonitoring preferencji konsumenckich
negocjacje z kontrahentami zagranicznymi oraz koordynowanie współpracy z dostawcami (Dalbello Skiboots, Therm-IC, Dynamic Skis, Mico),
zarządzanie polityką cenową punktu detalicznego,
administracja sklepu internetowego oraz realizacja zamówień,
reprezentowanie firmy na targach branżowych i prezentacjach, przygotowywanie zamówień sezonowych,
stworzenie freestyle’owego teamu narciarskiego Dalbello i promocja marki wśród młodego pokolenia narciarzy.
rmonitoring preferencji konsumenckich
negocjacje z kontrahentami zagranicznymi oraz koordynowanie współpracy z dostawcami (Dalbello Skiboots, Therm-IC, Dynamic Skis, Mico),
zarządzanie polityką cenową punktu detalicznego,
administracja sklepu internetowego oraz realizacja zamówień,
reprezentowanie firmy na targach branżowych i prezentacjach, przygotowywanie zamówień sezonowych,
stworzenie freestyle’owego teamu narciarskiego Dalbello i promocja marki wśród młodego pokolenia narciarzy.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni