Artur Janaś

Specjalista IT, Miłośnik Hondy i majsterkowania.

Wypowiedzi

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie Formula 1 i Robert Kubica w temacie [2011/02/06] Wypadek Roberta Kubicy, jego stan zdrowia,...
    25.09.2012, 11:39

    Konkret w koncu ...

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie Formula 1 i Robert Kubica w temacie Robert w Pirelli...?
    25.09.2012, 11:25

    Pomylił gaz z hamulcami zapewne. Tylko nie przewidział, że ktoś przed nim może hamować.
    Rok temu tak samo zakończył Gp Singapuru, wtedy najechał swoim kołem na koło kolegi i wystrzelił w powietrze :)

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie Formula 1 i Robert Kubica w temacie Robert w Pirelli...?
    24.09.2012, 13:39

    Jako dziadek Kubica? :)

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie ORANGE w temacie SMS specjalne oszustwo Orange
    4.08.2011, 11:49

    Aby usunąc dziadostwo sms specjalny trzeba zalogować sie na swoje konto w orange wejsc w uslugi nastepnie w multimedialne i wejsc w ustawienia sms specjalny. odznaczyc wszystko i powinien przyjsc sms ze usluga zostala wylaczona.
    natomiast jak narazie nie dostalem kodu do wylaczenia uslugi sms specjalny.
    po prostu nie przyszedl kod potwierdzajacy. hamstwo.

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie ORANGE w temacie Pomocy!!!! likwidacja płatnego SMS z nr.55028- jak to...
    4.08.2011, 11:45

    w orange wchodzisz w multimedia i wylaczasz sms specjalny.
    a na liscie mozna zobaczyc i odznaczyc zaznaczone uslugi platne

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie FACECI w temacie Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2010
    11.07.2010, 18:22

    Chciałbym przypomnieć ze to temat o mistrzostwach a nie kto gdzie korzysta z laptopa :)

    Hiszpania wygra 2:1

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie FACECI w temacie Testosteron 2010
    10.02.2010, 07:43

    ...no cóż Mariusz z tymi gaciami to CI nie zazdroszcze :P

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie Today Tomorrow Toyota w temacie Jaki olej silnikowy do D-4D

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Today Tomorrow Toyota

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie Honda w temacie Docieranie silinków wysokoobrotowych
    5.01.2010, 21:40

    Uturbiałem swoją Hondę (czytaj została zainstalowana turbosprężarka w moim warsztacie)
    i silnik zalałem na początkowe 800 km olejem 10w40 nastepnie 10w40 na kolejne 2 tys km i 5w40 motul obecnie.
    jesli masz auto z turbina musisz lac rzadki olej a jednoczesnie odporny na starzenie czyli full syntetyk.
    co do czestosci zmian oleju roznie sie czyta.
    sa tacy co przejezdzja 300tys km i tylko dolewaja oleju i zmieniaja filtry a sa tacy co zmieniaja olej co 8 tys km.
    czytalem ze rozpuszczona sadza w oleju daje jego czarne zabarwienie i to jest najlepszym smarowaniem dla podzespolow silnika, dlatego czesta zmiana oleju nie sluzy dobrze silnikowi. mowa tu o benzyniakach, bo natomiast w dieslach produkty spalania zle oddzialowuja na olej tym nie mniej jednak wymiana raz na rok lub na 15 tys uwazam jest otymalnym rozwiazaniem. i to latem - nie zimą. wysokoobrotowy silnik dociera sie tak jak pisze ksiazka czyli jazda ze zmiennym obciazeniem i nie stala predkoscia. przykladowo jadac na autostradzie wciskalem gaz do 120km/h po czym zwalnialem do 100 i tak caly czas.

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie Honda w temacie sprzedam Panewki i pierscienie do honda civic crx silniki...
    21.12.2009, 09:24

    Rewelacyjnej jakości i wytrzymałości panewki ACL RACE do silników Hondy CIVIC CRX, CRX DEL SOL, CONCERTOZ LAT 1988-2000 z silnikami D16.
    Oferowany komplet stanowią panewki główne, korbowodowe oraz pierścień oporowy.
    Panewki szczególnie nadają się do silników o zwiększonym obciążeniu oraz do pracy w warunkach wysokich temperaturach i obrotach.
    Do sportu na tor oraz ulice.
    Specyfikacje silnikowe: ZC1, D16A1, D16A6, D16A8, D16A9, D16Z1, D16Z2, D16Z5, D16Z6, D16Z7, D16Z9, D16Y2, D16Y3, D16Y5, D16Y7, D16Y8, D16W4,

    part number: 4B1956H-std, 5M1957H-std, 1T1957-std 330zł/kpl


    Obrazek



    Nowe, wysokiej jakości pierścienie tłokowe marki NPR produkowane w Japonii do silników marki Honda o oznaczeniach D15B, D15B1, D15B2, D15B7, D15B6, D15B8, D15Z8, D16A1, D16A6, D16A8, D16A9, D16Z2, D16Z5, D16Z6, D16Z7, D16Z9, D16Y2, D16Y3, D16Y5, D16Y7, D16Y8, D16W4 o średnicy nominalnej 75mm
    Grubości pierścieni: 1,2 1,5 2,8mm oraz 1,0 1,2 2,8 (civic D16Y)
    oraz B16A/B17A/B18C/B18A/B18B/o średnicy nominalnej 81mm
    Grubości pierścieni: 1,0 1,2 2,8 CIVIC CRX INTEGRA

    Cena za komplet dowolnych pierścieni 150zł. Produkt 100% oryginalny i z pewnego legalnego źródła.
    Cena zawiera komplet na cały silnik tj 4x3szt pierścieni.

    Towar wysokiej jakości sprawdzony przez wielu mechaników, same pozytywne opinie.

    wiecej fotek na http://www.merfiebay.com

    part number: SWH30365-0 - civic 88-95
    part number: SWH30423-0 - civic 96-00
    part number: SWH30373-0 - B seria


    Obrazek
    Artur Janaś edytował(a) ten post dnia 05.01.10 o godzinie 21:16

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie NOSTALGIA w temacie TAPCZAN

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy NOSTALGIA

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie Volvo w temacie V70
    25.05.2009, 10:31

    rozmawiałem z kolega który serwisuje volva. v70 z silnikiem D5 jedyne słuszne wykręcają setki tys km bezawaryjnie d5 to jednostka volvo, wcześniej v70 miały silniki tdi audi. silnik d5 jest od 2001 roku. 2400 116KM spalanie 5-8 l/100km

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie NOSTALGIA w temacie powitania i inne offtopy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy NOSTALGIA

  • Artur Janaś
    Wpis na grupie Honda w temacie Jaki Olej Silnikowy? :-)
    27.01.2009, 00:10

    jezdze na valvoline 5w50 w turbodoladowanym silniku 225 koni 280Nm civic 91 licznikowo 345 tys, silnikowo 16 tys km.
    polecam, polecam rowniez 5w40 motul 8100 synthese,
    nei wiem co tu nei polecac olej z holandii prosto a nie rozlewany w PL tak jak mobile castrole i lotosy heheh.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do