Umiejętności
Business Coaching
Coaching
Szkolenie z obsługi klienta
Instrumenty pochodne
Szkolenia pracowników
Audyt Wewnętrzny
Bankowość inwestycyjna
ISO 14001
Iso 9000
Life Coaching
Programowanie neurolingwistyczne
Szkolenia produktowe
Audyty jakości
Zarządzanie Sprzedażą
Trener
Zarządzanie zespołem
Bankowość inwestycyjna
Coaching managerski
Instrumenty pochodne
Coaching sprzedażowy
Coaching i motywacja
NLP w sprzedazy
coaching kryzysowy
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Wsparcia Sprzedaży
wsparcie sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych w pionie klientów korporacyjnych, przygotowywanie i akceptowanie ofert niestandardowych, analiza sprzedaży, wsparcie produktowe, opracowywanie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń i warsztatów produktowych i sprzedażowych. Analiza ofert konkurencji. Wsparcie merytoryczne doradców podczas spotkań biznesowych.
Dyrektor Oddziału
- Prowadzenie szkoleń pracowników, coachingów,
wdrażanie nowych pracowników do pracy w oddziale
- Inspirowanie współpracowników do osiągania celów,
rozwoju zawodowego i osobistego, ciągłego dążenia do
samodoskonalenia
- Obsługa klientów
- Coaching menedżerów średniego szczebla i
kierowników projektu z minimum rocznym stażem na
stanowisku w zakresie: problemy relacyjnych i
interpersonalnych, potrzeby podniesienia efektywności
pracy, zmian stanowiskowych
- Udział w programie KAMPUS EKSPERTÓW,
polegający na prowadzeniu szkoleń i warsztatów
związanych z przekazywaniem wiedzy, doświadczeń i
umiejętności praktycznych studentom z zagadnień takich
jak min.: zarządzania zmianą, projektami i zespołem,
szkolenia miękkie dot. autoprezentacji, komunikacji i
coachingu oraz biznesowe dot. finansów (kontroling,
audyt), inwestycji i sprzedaży (negocjacje, techniki
sprzedaży)
wdrażanie nowych pracowników do pracy w oddziale
- Inspirowanie współpracowników do osiągania celów,
rozwoju zawodowego i osobistego, ciągłego dążenia do
samodoskonalenia
- Obsługa klientów
- Coaching menedżerów średniego szczebla i
kierowników projektu z minimum rocznym stażem na
stanowisku w zakresie: problemy relacyjnych i
interpersonalnych, potrzeby podniesienia efektywności
pracy, zmian stanowiskowych
- Udział w programie KAMPUS EKSPERTÓW,
polegający na prowadzeniu szkoleń i warsztatów
związanych z przekazywaniem wiedzy, doświadczeń i
umiejętności praktycznych studentom z zagadnień takich
jak min.: zarządzania zmianą, projektami i zespołem,
szkolenia miękkie dot. autoprezentacji, komunikacji i
coachingu oraz biznesowe dot. finansów (kontroling,
audyt), inwestycji i sprzedaży (negocjacje, techniki
sprzedaży)
Kierownik Oddziału
- Kierowanie i nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem placówki
- Realizowanie planów sprzedażowych placówki
- Efektywne kierowanie podległym zespołem poprzez szkolenia, coaching, wsparcie merytoryczne
- Rekrutowanie i szkolenie nowych pracowników
- Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta
- Zarządzanie budżetem podległej placówki
- Dbanie o wysoki poziom wiedzy podległych pracowników
- Inicjowanie zadań wspierających sprzedaż, akcji marketingowych, prezentacji sprzedażowych
- Pozyskiwanie i obsługa klientów
- Bieżące raportowanie zgodne z obowiązującymi regulacjami
- Realizowanie planów sprzedażowych placówki
- Efektywne kierowanie podległym zespołem poprzez szkolenia, coaching, wsparcie merytoryczne
- Rekrutowanie i szkolenie nowych pracowników
- Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta
- Zarządzanie budżetem podległej placówki
- Dbanie o wysoki poziom wiedzy podległych pracowników
- Inicjowanie zadań wspierających sprzedaż, akcji marketingowych, prezentacji sprzedażowych
- Pozyskiwanie i obsługa klientów
- Bieżące raportowanie zgodne z obowiązującymi regulacjami
Menager zespołu / Doradca Finansowy
- Aktywna sprzedaż produktów hipotecznych, kredytowych oraz inwestycyjnych i ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych i firmowych z oferty banków współpracujących z firmą Money Expert SA
- Pozyskiwanie partnerów finansowych oraz klientów indywidualnych i firmowych
- Wstępna analiza wniosków kredytowych
- Tworzenie ofert i rozwiązań finansowych w oparciu o potrzeby klientów – oferty kredytowe, inwestycyjne,plany finansowe
- Pozyskiwanie partnerów finansowych oraz klientów indywidualnych i firmowych
- Wstępna analiza wniosków kredytowych
- Tworzenie ofert i rozwiązań finansowych w oparciu o potrzeby klientów – oferty kredytowe, inwestycyjne,plany finansowe
Bankier ds. Hipotecznych / Wewnętrzny Trener Regionalny
- Szkolenie nowych oraz obecnych pracowników banku w zakresie nowych produktów, technik sprzedaży,
jakości obsługi: przygotowywanie szkoleń, opracowywanie tematów w zależności od bieżących potrzeb banku i pracowników.
- Obsługa klientów w zakresie bankowości hipotecznej
- sprzedaż usług i produktów bankowych takich jak kredyty hipoteczne, pożyczki gotówkowe , produkty inwestycyjne
- analiza kredytowa wniosków, analiza dokumentów, podejmowanie decyzji kredytowych
jakości obsługi: przygotowywanie szkoleń, opracowywanie tematów w zależności od bieżących potrzeb banku i pracowników.
- Obsługa klientów w zakresie bankowości hipotecznej
- sprzedaż usług i produktów bankowych takich jak kredyty hipoteczne, pożyczki gotówkowe , produkty inwestycyjne
- analiza kredytowa wniosków, analiza dokumentów, podejmowanie decyzji kredytowych
współpracownik
wystawiono
Miałem przyjemność pracować z Arturem na sali szkoleniowej - profesjonalista zaangażowany w 100% w to co robi.
Konsultant klienta indywidualnego
-Aktywna sprzedaż kluczowych produktów banku, obejmujących kredyty i pożyczki hipoteczne, kredyty gotówkowe, karty kredytowe klientom detalicznym.
-Prowadzenie dokumentacji administracyjnej oddziału, prowadzenie korespondencji wewnętrznej, rozliczanie księgowe asystentów klienta, kas oraz zarządzanie stanami gotówki w Centrum Finansowym.
-Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i obsługa posprzedażna obecnych klientów banku.
-Prowadzenie dokumentacji administracyjnej oddziału, prowadzenie korespondencji wewnętrznej, rozliczanie księgowe asystentów klienta, kas oraz zarządzanie stanami gotówki w Centrum Finansowym.
-Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i obsługa posprzedażna obecnych klientów banku.
zastępca dyrektora handlowego
Podan Andrzej Legan
- zarządzanie biurem handlowym
- współpraca z zagranicznymi kontrahentami i polskimi klientami, kontakt z firmami transportowymi i spedycyjnymi, organizacja transportu i nadzór nad transportem towarów do Polski z Hiszpanii, Szwecji, Danii, Wielkiej Brytanii oraz organizacja transportu towaru na terenie Polski
- tworzenie ofert handlowych, kontraktów i umów
- zarządzanie i tworzenie strony internetowej oraz sklepu internetowego firmy
- tłumaczenia techniczne, dokumentacji handlowej, kontraktów
- projektowanie ogłoszeń prasowych, tworzenie newsletter`ów
- współpraca z zagranicznymi kontrahentami i polskimi klientami, kontakt z firmami transportowymi i spedycyjnymi, organizacja transportu i nadzór nad transportem towarów do Polski z Hiszpanii, Szwecji, Danii, Wielkiej Brytanii oraz organizacja transportu towaru na terenie Polski
- tworzenie ofert handlowych, kontraktów i umów
- zarządzanie i tworzenie strony internetowej oraz sklepu internetowego firmy
- tłumaczenia techniczne, dokumentacji handlowej, kontraktów
- projektowanie ogłoszeń prasowych, tworzenie newsletter`ów
Szkolenia i kursy
- Specjalista ds. Rekrutacji i Selekcji Personelu - zorganizowane przez P&M Management Group
- Trener-Szkoleniowiec - zorganizowane przez P&M Management Group
- Praktyk NLP i Master NLP - zorganizowane przez Grande Cru Sp. z o.o.
- Coaching Kryzysowy - zorganizowane przez Elżbieta Kluska NewInsight, akrdytowane przez Polskie Towarzystwo Psychotraumatologiczne
- Coaching Managerski - zorganizowane przez Money Expert SA i Greń Communication
- Angażujące metody szkoleniowe – zorganizowane przez Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
- Nowoczesny manager sprzedaży – zorganizowany przez Teichert & Partners Psychologia i Biznes
- Ekspert -Finansowy – zorganizowane przez Money Expert SA i Maroney i Masłoń-Oracz Sp. K.
- Techniki Sprzedaży i Obsługi Klienta – zorganizowane przez Money Expert SA i Greń Communication
- Trener-Szkoleniowiec - zorganizowane przez P&M Management Group
- Praktyk NLP i Master NLP - zorganizowane przez Grande Cru Sp. z o.o.
- Coaching Kryzysowy - zorganizowane przez Elżbieta Kluska NewInsight, akrdytowane przez Polskie Towarzystwo Psychotraumatologiczne
- Coaching Managerski - zorganizowane przez Money Expert SA i Greń Communication
- Angażujące metody szkoleniowe – zorganizowane przez Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
- Nowoczesny manager sprzedaży – zorganizowany przez Teichert & Partners Psychologia i Biznes
- Ekspert -Finansowy – zorganizowane przez Money Expert SA i Maroney i Masłoń-Oracz Sp. K.
- Techniki Sprzedaży i Obsługi Klienta – zorganizowane przez Money Expert SA i Greń Communication
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
Gotowanie
Fotografia cyfrowa i analogowa
Lubię również czytać, głównie książki historyczne, sensacyjne, związane z psychologią, cachingiem, sci-fi
Fotografia cyfrowa i analogowa
Lubię również czytać, głównie książki historyczne, sensacyjne, związane z psychologią, cachingiem, sci-fi
Grupy
Alior Instytut Szkoleń
Jeśli wymyśliłeś temat szkolenia i nie znalazłeś go na rynku - my je dla Ciebie przygotujemy
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
Szaleństwo jest wtedy, gdy chcemy osiągnąć coś nowego, robiąc wszystko po staremu...
Szkoła Skutecznych Trenerów Biznesu SSTB uczy (się również) jak robić po nowemu...
AMBICJA,
MULTIDYSCYPLINAR
Rozwój przygoda siła zaufanie
Coaching to proces pomagania ludziom mający na celu dotarcie do ich szczytowych możliwości. Polega on na rozwijaniu silnych stron, pomocy w pokonywaniu wewnętrznego oporu i przekroczeniu własnych ogra
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.