Umiejętności
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
Wdrożenie i rozwój strategii rozwoju sprzedaży:
- określenie zasad i priorytetów działań operacyjnych,
- stworzenie zespołu sprzedażowego,
- zbudowanie relacji z vendorami i dystrybutorami,
- wdrożenie systemów ISO 9001 i CRM.
Odpowiedzialność za:
- politykę zatrudnienia,
- rozwój personalny (szkolenia, systemy motywacyjne),
- realizacja planów sprzedażowych zespołu sprzedażowego,
- prowadzenie i nadzorowanie projektów IT,
- zarządzanie relacjami z dostawcami - programy autoryzacyjne,
- zarządzanie funduszem marketingowym.
- określenie zasad i priorytetów działań operacyjnych,
- stworzenie zespołu sprzedażowego,
- zbudowanie relacji z vendorami i dystrybutorami,
- wdrożenie systemów ISO 9001 i CRM.
Odpowiedzialność za:
- politykę zatrudnienia,
- rozwój personalny (szkolenia, systemy motywacyjne),
- realizacja planów sprzedażowych zespołu sprzedażowego,
- prowadzenie i nadzorowanie projektów IT,
- zarządzanie relacjami z dostawcami - programy autoryzacyjne,
- zarządzanie funduszem marketingowym.
Regional Key Account Manager
- Współpraca z kluczowymi klientami Sektora Publicznego:
- polityka produktowa i cenowa,
- opieka merytoryczna,
- umowy współpracy,
- kampanie marketingowe
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów /analiza potencjału/
- Współpraca z partnerami /strategia prowadzenia przypisanych klientów/
- Organizowanie wsparcia technicznego dla klientów i partnerów
- Koordynowanie prowadzonych projektów informatycznych
- Analiza potencjału rynku informatycznego w obsługiwanym rejonie
- Reprezentowanie firmy wobec klientów i partnerów /budowa wizerunku/
- Prowadzenie negocjacji biznesowych
- Prognozowanie i realizacja planów sprzedaży /raportowanie do Dyrektora Handlowego/
- Organizacja wizyt klientów w Focal Point /fabryka w Łodzi/
- polityka produktowa i cenowa,
- opieka merytoryczna,
- umowy współpracy,
- kampanie marketingowe
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów /analiza potencjału/
- Współpraca z partnerami /strategia prowadzenia przypisanych klientów/
- Organizowanie wsparcia technicznego dla klientów i partnerów
- Koordynowanie prowadzonych projektów informatycznych
- Analiza potencjału rynku informatycznego w obsługiwanym rejonie
- Reprezentowanie firmy wobec klientów i partnerów /budowa wizerunku/
- Prowadzenie negocjacji biznesowych
- Prognozowanie i realizacja planów sprzedaży /raportowanie do Dyrektora Handlowego/
- Organizacja wizyt klientów w Focal Point /fabryka w Łodzi/
Szkolenia i kursy
PRINCE2® Foundation
PADI AOWD
PADI AOWD
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Fotografia, literatura, motory
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Absurd
Nonsensopedia naszą Biblią! Grupa tylko dla tych, co nie chodzą do Media Markt i dzięki temu świetnie się bawią.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.