Wypowiedzi
-
Akurat sprzet stoi w biurze, a ze jest to po czesci biuro projektowe Electrocompanieta...to slucham po godzinach pracy jak pada deszcz :)
Jak pogoda dopisuje to nawet nie wlaczam tylko podziwiam okolice,
wiec zgadzam sie w 100% z opinia :) -
Obecnie
Klon ProAc Response 3.8,
Electrocompaniet AW-250R
Denon DCD-2560.
W planie:
kolumny DIY na bazie rozwiazan nautilus 800/sonus faber amati homage.
druga koncowka electrocopmanieta AW-250R + przedwzmacniacz EC 4.9.
cd electrocompanieta EMC 1UP.
Stary system:
Technics SU-V900
Denon DCD-2560
Tonsil Voyager 350 po mocnych przerobkach. -
Jesli chodzi o serwisowanie Mazdy polecam
http://www.autojaksa.com.pl/kontakt.html
Dostalem tam szczegolowe instrukcje wymiany rozrzadu dla Mazdy Xedos 6 V6 2.0
oraz porady dotyczace silnikow serii KL/KF wiec mozna polecic ten serwis. Fachowa porada, bezgotowkowa. Dzieki temu wymiany rozrzadu dokonywalem samodzielnie. Jesli ktos posiada woz z bardziej skomplikowanym motorem, szczegolenie widlastym, radze oddac tam, lub wykonywac okresowe wymiany samodzielnie (w miare posiadanych umiejetnosci), nie w pierwszym lepszym serwisie. ASO nie zawsze jest dobrym rozwiazaniem, czesto obowiazujace tam ceny czesto nie sa adekwatne do jakosci i fachowosci wykonywanych uslug.
Pozdrawiam :-) -
Mam xedosa 6 z silnikiem widlastym 2.0 od 1,5 roku i mogę potwierdzić bezawaryjność wozu, wymienia się jedynie elementy eksploatacyjne - klocki, amortyzatory, olej - co 10 tys., pozostałe płyny a i te nie są drogie (klocki 45zł japonskie !). Korozji nie ma - ocynk, świetne wyciszenie, bogate wyposażenie, kapitalny silnik no i ten dźwięk, gdy już zaczyna go być słychać. Sportowe osiągi w ponadczasowej sylwetce - połączenie sportowego wozu i limuzyny, wrażenia z jazdy bezcenne. Wiele nowych aut nie ma takiego designu, nie mówiąc już o próbie czasu - konstrukcja dopracowana, ktoś się tu mocno postarał :O) Polecam.Artur Garbiak edytował(a) ten post dnia 25.10.09 o godzinie 15:19
-
Nie wiem jak nowe modele, ale seria Xedos jest ocynkowana, nie mam problemu z korozją.