Artur Garbiak

Senior Electronic Engineer / PCB Designer / Project Manager

Wypowiedzi

  • Artur Garbiak
    Wpis na grupie AUDIOFIL w temacie no to chwalcie sie:P
    8.09.2011, 16:12

    Akurat sprzet stoi w biurze, a ze jest to po czesci biuro projektowe Electrocompanieta...to slucham po godzinach pracy jak pada deszcz :)
    Jak pogoda dopisuje to nawet nie wlaczam tylko podziwiam okolice,
    wiec zgadzam sie w 100% z opinia :)

  • Artur Garbiak
    Wpis na grupie AUDIOFIL w temacie no to chwalcie sie:P
    6.05.2011, 21:50

    Obecnie
    Klon ProAc Response 3.8,
    Electrocompaniet AW-250R
    Denon DCD-2560.
    W planie:
    kolumny DIY na bazie rozwiazan nautilus 800/sonus faber amati homage.
    druga koncowka electrocopmanieta AW-250R + przedwzmacniacz EC 4.9.
    cd electrocompanieta EMC 1UP.

    Stary system:
    Technics SU-V900
    Denon DCD-2560
    Tonsil Voyager 350 po mocnych przerobkach.

  • Artur Garbiak
    Wpis na grupie Mazda w temacie naprawa Mazdy
    3.04.2011, 20:31

    Jesli chodzi o serwisowanie Mazdy polecam
    http://www.autojaksa.com.pl/kontakt.html
    Dostalem tam szczegolowe instrukcje wymiany rozrzadu dla Mazdy Xedos 6 V6 2.0
    oraz porady dotyczace silnikow serii KL/KF wiec mozna polecic ten serwis. Fachowa porada, bezgotowkowa. Dzieki temu wymiany rozrzadu dokonywalem samodzielnie. Jesli ktos posiada woz z bardziej skomplikowanym motorem, szczegolenie widlastym, radze oddac tam, lub wykonywac okresowe wymiany samodzielnie (w miare posiadanych umiejetnosci), nie w pierwszym lepszym serwisie. ASO nie zawsze jest dobrym rozwiazaniem, czesto obowiazujace tam ceny czesto nie sa adekwatne do jakosci i fachowosci wykonywanych uslug.
    Pozdrawiam :-)

  • Artur Garbiak
    Wpis na grupie Mazda w temacie Xedos
    25.10.2009, 15:14

    Mam xedosa 6 z silnikiem widlastym 2.0 od 1,5 roku i mogę potwierdzić bezawaryjność wozu, wymienia się jedynie elementy eksploatacyjne - klocki, amortyzatory, olej - co 10 tys., pozostałe płyny a i te nie są drogie (klocki 45zł japonskie !). Korozji nie ma - ocynk, świetne wyciszenie, bogate wyposażenie, kapitalny silnik no i ten dźwięk, gdy już zaczyna go być słychać. Sportowe osiągi w ponadczasowej sylwetce - połączenie sportowego wozu i limuzyny, wrażenia z jazdy bezcenne. Wiele nowych aut nie ma takiego designu, nie mówiąc już o próbie czasu - konstrukcja dopracowana, ktoś się tu mocno postarał :O) Polecam.Artur Garbiak edytował(a) ten post dnia 25.10.09 o godzinie 15:19

  • Artur Garbiak
    Wpis na grupie Mazda w temacie Mazda i plotki o rdzy
    25.10.2009, 14:50

    Nie wiem jak nowe modele, ale seria Xedos jest ocynkowana, nie mam problemu z korozją.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do