Wypowiedzi
-
Powodzenia w nowej robocie
- 3.09.2015, 20:55
Pokaż wszystkie 1 komentarz -
Modele 3D na potrzeby symulatora...
- 7.02.2015, 10:03
-
a mogli by to zamknąć na zawsze byłby spokoj
-
da się na konkretnych scenach np sceny renderowane w vray licza sie duzo szybciej w kray
-
Piotr Wojciech Mikielewicz:
a vray to polnyj zaiwaniajec wporównaniu do reszty. Przynajmniej mi się tak wydaje, bo jeszcze nie ogarnąłem wszystkich materiałów edukacyjnych Blendera.
vray jest najbardziej popularny ale najszybszy nie jest -
Pawel Zegarlicki:
generalna prawda jest taka, ze na kazdym w miare sensownym sofcie da sie zrobic cuda, to kwestia wylacznie umiejetnosci, checi, zmyslu artystycznego i czasu. Jak ktos pisze ze tylko blender, albo wylacznie max, albo modo a potem dlugo dlugo nic, a takie kwiatki nagminie sie zdarzaja w takich dyskusjach to widac ze jeszcze nie dorosl, i pewnych rzeczy nie rozumie a moze po prostu sie w ten sposob dowartosciowuje. To tylko narzedzia a mechanizmy sa takie same i nikt niczego innego nie wymyslil w zadnym sofcie czego nie byloby w jakims innym.
P.
zgadzam się oczywiście że tak jest mi chodzi bardziej o opinię ludzi którzy już dany soft używają , bo np. porównując silnik renderujący Lightwave do Vra-y czy innych bazujących na photon mapping człowiek dowiaduje się po jakimś czasie używania (np. lw) danego softu że jednak nie jest w stanie niektórych rzeczy wykonać ze względu na ograniczenia , które dany soft niesie -
dzięki za wartościowe porównanie
-
Artur Ferkaluk edytował(a) ten post dnia 28.08.12 o godzinie 08:43 -
Jacek Herman:
Sporo używałem LuxRendera i później Octane, ale po pojawieniu się Cycles coraz rzadziej. No i oczywiście sculptris/zbrush, Blender ma narzędzie do rzeźbienia, ale daleko im do pixologic.
a mógłbyś po krótce porównać te 3 silniki ? -
Bartłomiej Borawski:
Albert Szostkiewicz:
ja to bym tam w pov ray'a szedl
uważaj bo povray przyjdzie do ciebie ;)
no niestety teraz okrutnie się męczę z maxem w pracy. no ale co zrobić. taki soft jest i trzeba się do niego przyzwyczaić.
dla mnie modelowanie w modo to super sprawa szkoda że mało firm na modo robiArtur Ferkaluk edytował(a) ten post dnia 25.08.12 o godzinie 17:34 -
Albert Szostkiewicz:
ja to bym tam w pov ray'a szedl
swego czasu i tego dotykałem i fajnie bylo się pobawić -
jestem przekonany że każdy soft ma mnóstwo zalet i wad, nie ma softu idealnego , w jednym zrobisz lepiej to w drugim tamto, bawiłem się dłuższy czas maxwellem, kray'em (integracja pod lw), teraz próbuję zdobytą wiedzę przelać do modo - odkąd pojawił się photon mapping w renderze,
najlżej mi jest do filozofii modo (twórców lw), intuicyjnie mi się modeluje
ale widzę że wiele osób korzysta z maxa i go bardzo chwali i nie zamieni go na nic innego,
poznałem młodego modelarza który zaczał od max'a i jak mu pokazywałem jak to zrobić w modo
to chłopak się załamał nie chciał nawet boxa zrobić, program wydał mu się toporny i szybko odpalił na nowo max, zobaczyłem że podobnie jest ze mną jak próbuję ugryźć jakiś nowy soft - tak jak piszesz brak płynności i ból w mózgu :)
Ciekawi mnie właśnie "chudy" - ale nasłuchałem się również wiele krytycznych opini o tym sofcie -
-
w max jak i w blenderze nieczytelny jest dla mnie interfejs, włączam go wytrzymuje 10 minut i wyłączam - zapewne to kwestia przestawienia się
-
z ciekawości, ja zacząłem od LW, teraz modo maxwell, probowałem trochę max'a ale mnie odrzuca, bawiłem się chwilę Cinemą ale nawyki nauczone na innym sofcie ( u mnie na lw) dają chyba to że cieżko zrozumieć interfejs innego, ciekawi mnie fakt że mimo tego że max jest drogi i trzeba co ileś tam lat kolejna wersję kupować bo poprzednia jest nieaktualna to pod kątem pracy chyba go najwięcej w naszym kraju
-
ok , nmyślę że jednak sesja będzie szybsza niż modelowanie nowego ubraniaArtur Ferkaluk edytował(a) ten post dnia 20.08.12 o godzinie 11:50