Umiejętności
Umiejętności analityczne
Myślenie strategiczne
Trade Marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Kompleksowa współpraca z grupą kluczowych klientów - Makro, Biedronka, Tesco, Eurocash, Savia, Netto, Billa, Piotr i Paweł; realizacja celów biznesowych firmy; negocjacje roczne, planowanie i kontrola budżetów, rozwój sprzedaży u podległych klientów, wzmacnianie pozycji marek GŻ, tworzenie strategii sprzeżowych dla wybranych kanałów dystrybucji itp...
National Key Account Manager
Zarzadzanie działem kluczowych klientów, negocjacje roczne, ustalanie i kontrola budżetów, realizacja planów sprzedażowych i marketingowych, ustalanie strategii dla całego kanału sprzedaży, wdrażanie polityki marketingowej i handlowej firmy, koordynacja działań związanych z połączenim firmy z Wyborowa SA itp.....
Senior Key Account Manager
Kompleksowa obsługa kluczowych klientów firmy, min grupa Tesco, Real, Biedronka, Intermarche; negocjacje warunków handlowych, kontrola budżetów; realizacja celów smarketingowych i sprzedażowych; rozszerzanie dystrybucji marek Luksusowa, Absolut, Pan Tadeusz, Gin Lubuski i inne...
Key Account Manager
Negocjacje warunkow rocznych, pozyskiwanie nowej grupy klientow, udzial w tworzeniu planogramow polkowych, optymalizacja asortymentu, planowanie i kontrola budzetow, planowanie i wdrazanie aktywnosci promocyjnych, budowanie optymalnego poziomu rentownosci klienta, wdrażanie polityki handlowej i marketingowej firmy, realizacja załozonych planów sprzedaży, ustalanie warunków logistycznych, monitorowanie działań konkurencji, analiza danych rynkowych - scanning, udziały rynkowe, poziom dystrybucji itp...
Key Account Manager
Kompleksowa obsluga wybranej grupy klientow, min: Negocjacje warunkow rocznych, optymalizacja asortymentu, planowanie i kontrola budzetow, planowanie i wdrazanie aktywnosci promocyjnych, budowanie optymalnego poziomu rentownosci klienta; itd...
Udzial w miedzynarodowych Business Unit'ach (METRO i TESCO) - scorecard review, joint business plan, SWOT, quarterly summary - international meetings
Udzial w miedzynarodowych Business Unit'ach (METRO i TESCO) - scorecard review, joint business plan, SWOT, quarterly summary - international meetings
Szkolenia i kursy
1. "Poligon negocjacyjny dla sprzedajacych" - Profesja Consulting (pod patronatem Kozminski EDU PL) - 25.09-26.09.2006
2. Konferencja Metro International In Frankfurt 13.12-14.12.2005r. – podsumowanie współpracy w poszczególnych krajach, omówienie planów i strategii na 2006r., ocena działań bieżących itp.
3. Tesco Central Europe Conference In Prague 04.10-07.10.2005r. – Market Overview, Sales & Profit Performance, Scorecard Process, Joint Business Plan, Key Issues and Challenges etc.
4. Metro International Conference in Hamburg 27.05-29.05.2005r. (Business Review, Best Practices, International Cooperation Summary, SWOT etc.)
5. Tesco Central Europe Conference – Warsaw 21.03-22.03.2005r. – omówienie projektu Nestle – Tesco Joint Business, ustalenie strategii.
6. Certyfikat ukończenia kursu „Aktualności w uregulowaniach prawnych
i zwyczajowych dotyczących zawierania umów handlowych” wydany przez ATL Achievement Throught Learning (październik 2004r.)
7. Certyfikat ukończenia kursu dla audytorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością zgodnego z normą serii ISO 9000:2000 wydany przez KEMA Polska Sp. z o.o. (luty 2002r.)
8. Certyfikat ukończenia szkolenia „Jak przygotować się do negocjacji z sieciami” (polityka handlowa i negocjacje) wydany przez BCMM Badania Marketingowe i Szkolenia (listopad 2003r.)
9. Certyfikat ukończenia warsztatów szkoleniowych „FMCG – sprzedaż do sieci” organizowanych przez Mc Hayes & Steward Group.
(wrzesień 2002r.)
10. Ukończenie kursu dla przedstawicieli Otwartych Funduszy Emerytalnych (1999r.)
2. Konferencja Metro International In Frankfurt 13.12-14.12.2005r. – podsumowanie współpracy w poszczególnych krajach, omówienie planów i strategii na 2006r., ocena działań bieżących itp.
3. Tesco Central Europe Conference In Prague 04.10-07.10.2005r. – Market Overview, Sales & Profit Performance, Scorecard Process, Joint Business Plan, Key Issues and Challenges etc.
4. Metro International Conference in Hamburg 27.05-29.05.2005r. (Business Review, Best Practices, International Cooperation Summary, SWOT etc.)
5. Tesco Central Europe Conference – Warsaw 21.03-22.03.2005r. – omówienie projektu Nestle – Tesco Joint Business, ustalenie strategii.
6. Certyfikat ukończenia kursu „Aktualności w uregulowaniach prawnych
i zwyczajowych dotyczących zawierania umów handlowych” wydany przez ATL Achievement Throught Learning (październik 2004r.)
7. Certyfikat ukończenia kursu dla audytorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością zgodnego z normą serii ISO 9000:2000 wydany przez KEMA Polska Sp. z o.o. (luty 2002r.)
8. Certyfikat ukończenia szkolenia „Jak przygotować się do negocjacji z sieciami” (polityka handlowa i negocjacje) wydany przez BCMM Badania Marketingowe i Szkolenia (listopad 2003r.)
9. Certyfikat ukończenia warsztatów szkoleniowych „FMCG – sprzedaż do sieci” organizowanych przez Mc Hayes & Steward Group.
(wrzesień 2002r.)
10. Ukończenie kursu dla przedstawicieli Otwartych Funduszy Emerytalnych (1999r.)
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
sport samochodowy, jezyki obce
Grupy
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Kandydaci
Grupa dla osób aktywnych na rynku pracy. Dla kandydatów, którzy chcą znać realia rynku pracy w Polsce. W grupie można wymienić doświadczenia dotyczące tego jak prezentować się na rozmowach rekrutacyjn
MORGAN BROWN GROUP
Grupa zrzesza naszych przyjaciół, znajomych, sympatyków i wszystkich, którzy kibicują Morgan Brown Group. Powstała by inspirować, wspierać się wzajemnie, dzielić się wiedzą i dobrą energią.
Sieci handlowe - współpraca
Kupcy online. Współpraca z sieciami handlowymi. Zakupy, oferty, dostawcy, szkolenia.
Sporty samochodowe
Od KJS po WRC. Rajdy, wyścigi płaskie i górskie. Kibice, zawodnicy, sponsorzy i sponsorowani. W Polsce i poza jej granicami.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?