Artur Fatek

Customer Business Manager / KAM, Kimberly Clark
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Myślenie strategiczne Trade Marketing

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Kimberly-Clark SA
Customer Business Manager
Odpowiedzialność za kompleksową współpracę z wybraną grupą klientów - Makro, Selgros, Leclerc; odpowiedzialność za wynik finansowy klienta P&L; negocjacje roczne, tworzenie długookresowych business planów, planowanie i kontrola budżetów itp.
Grupa Żywiec S.A.
Key Account Manager
Kompleksowa współpraca z grupą kluczowych klientów - Makro, Biedronka, Tesco, Eurocash, Savia, Netto, Billa, Piotr i Paweł; realizacja celów biznesowych firmy; negocjacje roczne, planowanie i kontrola budżetów, rozwój sprzedaży u podległych klientów, wzmacnianie pozycji marek GŻ, tworzenie strategii sprzeżowych dla wybranych kanałów dystrybucji itp...
V&S Luksusowa
National Key Account Manager
Zarzadzanie działem kluczowych klientów, negocjacje roczne, ustalanie i kontrola budżetów, realizacja planów sprzedażowych i marketingowych, ustalanie strategii dla całego kanału sprzedaży, wdrażanie polityki marketingowej i handlowej firmy, koordynacja działań związanych z połączenim firmy z Wyborowa SA itp.....
V&S Luksusowa
Senior Key Account Manager
Kompleksowa obsługa kluczowych klientów firmy, min grupa Tesco, Real, Biedronka, Intermarche; negocjacje warunków handlowych, kontrola budżetów; realizacja celów smarketingowych i sprzedażowych; rozszerzanie dystrybucji marek Luksusowa, Absolut, Pan Tadeusz, Gin Lubuski i inne...
McCormick Polska S.A.
Key Account Manager
Negocjacje warunkow rocznych, pozyskiwanie nowej grupy klientow, udzial w tworzeniu planogramow polkowych, optymalizacja asortymentu, planowanie i kontrola budzetow, planowanie i wdrazanie aktywnosci promocyjnych, budowanie optymalnego poziomu rentownosci klienta, wdrażanie polityki handlowej i marketingowej firmy, realizacja załozonych planów sprzedaży, ustalanie warunków logistycznych, monitorowanie działań konkurencji, analiza danych rynkowych - scanning, udziały rynkowe, poziom dystrybucji itp...
Nestle Polska S.A.
Key Account Manager
Kompleksowa obsluga wybranej grupy klientow, min: Negocjacje warunkow rocznych, optymalizacja asortymentu, planowanie i kontrola budzetow, planowanie i wdrazanie aktywnosci promocyjnych, budowanie optymalnego poziomu rentownosci klienta; itd...
Udzial w miedzynarodowych Business Unit'ach (METRO i TESCO) - scorecard review, joint business plan, SWOT, quarterly summary - international meetings
Global Cosmed S.A.
Key Account Manager
Kompleksowa obsluga wybranej grupy klientow, negocjacje, wdrazanie polityki handlowej firmy, wprowadzanie nowosci, wdrazanie promocji, kontrola budzetow..
Kreowanie wizerunku marek APART, BOBINI, KRET, IZO, GLOBAL.
Global Cosmed S.A.
Analityk ds sieci handlowych
Analiza sprzedazy u klientow kluczowych; planowanie, monitorowanie i rozliczanie promocji centralnych; analizy list asortymentowych; tworzenie monitoringow cenowych, kontrola cen detalicznych

Szkolenia i kursy

1. "Poligon negocjacyjny dla sprzedajacych" - Profesja Consulting (pod patronatem Kozminski EDU PL) - 25.09-26.09.2006

2. Konferencja Metro International In Frankfurt 13.12-14.12.2005r. – podsumowanie współpracy w poszczególnych krajach, omówienie planów i strategii na 2006r., ocena działań bieżących itp.

3. Tesco Central Europe Conference In Prague 04.10-07.10.2005r. – Market Overview, Sales & Profit Performance, Scorecard Process, Joint Business Plan, Key Issues and Challenges etc.

4. Metro International Conference in Hamburg 27.05-29.05.2005r. (Business Review, Best Practices, International Cooperation Summary, SWOT etc.)

5. Tesco Central Europe Conference – Warsaw 21.03-22.03.2005r. – omówienie projektu Nestle – Tesco Joint Business, ustalenie strategii.

6. Certyfikat ukończenia kursu „Aktualności w uregulowaniach prawnych
i zwyczajowych dotyczących zawierania umów handlowych” wydany przez ATL Achievement Throught Learning (październik 2004r.)

7. Certyfikat ukończenia kursu dla audytorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością zgodnego z normą serii ISO 9000:2000 wydany przez KEMA Polska Sp. z o.o. (luty 2002r.)

8. Certyfikat ukończenia szkolenia „Jak przygotować się do negocjacji z sieciami” (polityka handlowa i negocjacje) wydany przez BCMM Badania Marketingowe i Szkolenia (listopad 2003r.)

9. Certyfikat ukończenia warsztatów szkoleniowych „FMCG – sprzedaż do sieci” organizowanych przez Mc Hayes & Steward Group.
(wrzesień 2002r.)

10. Ukończenie kursu dla przedstawicieli Otwartych Funduszy Emerytalnych (1999r.)

Edukacja

Logo
Ekonomia / Finanse, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

sport samochodowy, jezyki obce

Grupy

33 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Afryka
Afryka
Dla wszystkich podróżników i ...przyszłych podróżników zakochanych w Afryce.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Honda CBR 600
Honda CBR 600
Dla wszystkich miłośników CBR 600
Kandydaci
Kandydaci
Grupa dla osób aktywnych na rynku pracy. Dla kandydatów, którzy chcą znać realia rynku pracy w Polsce. W grupie można wymienić doświadczenia dotyczące tego jak prezentować się na rozmowach rekrutacyjn
MORGAN BROWN GROUP
MORGAN BROWN GROUP
Grupa zrzesza naszych przyjaciół, znajomych, sympatyków i wszystkich, którzy kibicują Morgan Brown Group. Powstała by inspirować, wspierać się wzajemnie, dzielić się wiedzą i dobrą energią.
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Radomscy Motocykliści
Radomscy Motocykliści
Grupa obecnych i przyszłych posiadaczy motocykli z Radomia
ścigacz
ścigacz
miłośnicy ścigaczy
Sieci handlowe - współpraca
Sieci handlowe - współpraca
Kupcy online. Współpraca z sieciami handlowymi. Zakupy, oferty, dostawcy, szkolenia.
Sporty samochodowe
Sporty samochodowe
Od KJS po WRC. Rajdy, wyścigi płaskie i górskie. Kibice, zawodnicy, sponsorzy i sponsorowani. W Polsce i poza jej granicami.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?