Doświadczenie zawodowe
dziennikarz - reporter
Dziennikarz – reporter odpowiedzialny za przygotowanie newsów, materiałów informacyjnych, dotyczących gospodarki, giełdy, świata finansów, rachunkowości, podatków, bieżących wydarzeń gospodarczo-politycznych, funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, relacje na żywo w programie „300 sekund”, wywiady.
dziennikarz, zastępca redaktora naczelnego
Monitor Unii Europejskiej
Jako zastępca redaktora naczelnego odpowiedzialny za promocję wydawnictwa, organizacja wydarzeń specjalnych, programowanie zawartości pisma, udział w tworzeniu strategii rozwoju tytułu. Jako dziennikarz: przeprowadzanie wywiadów, obsługa konferencji prasowych, opracowywanie materiałów źródłowych, kontakt z instytucjami związanymi z integracją europejską m.in. UKIE, KE, MGiP, MSZ, MRiRW, ARiMR, gościnne publikacje w Biuletynie Bankowym i Miesięczniku PUR – Prawo Ubezpieczenia Reasekuracja oraz Miesięczniku Prawo Europejskie.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akcjonariusz & Inwestor
Grupa dla akcjonariuszy, inwestorów, CFO, praktyków i pasjonatów, osób dla których istotne jest kreowanie wartości dla właścicieli/akcjonariuszy
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
FINANSE - CONTROLING - CASH FLOW
Grupa osób skupiająca praktyków -finansistów, menedzęrów średniego i wyższego szczebla zainteresownaych tematem finansów i płynnosci finansowej, a także rynkiem kapitałowym.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?