Umiejętności
CMS
Copywriting
Corel Draw
CSS
Drupal
Facebook
GIMP
Google Analytics
Graphic Design
HTML
Inkscape
Joomla
LibreOffice
Linux
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PHP
SQL
Tumblr
Twitter
VirtualBox
Web Design
Bazy wiedzy
Wordpress
YouTube
Wiki
Microsoft PowerPoint
Adobe Photoshop
Nowe Media
Pisanie tekstów na zlecenie
System Windows
Microsoft Active Directory
media społecznościowe
blogowanie
Administrowanie sieciami LAN/WAN
INformatyka
research internetowy
Redagowanie tekstów
Dziennikarstwo Online
Kierowanie samochodami osobowymi (kat. B)
Dziennikarstwo
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inżynier ds. zarządzania systemami i infrastrukturą IT
Global Control Center. Opiekowanie się ponad 17 000 serwerami z całego świata (w tym trzema Centrami danych) i sieciami ich łączącymi, należacymi do potentata chemicznego i farmaceutycznego w systemie 24/7 w języku angielskim. Regiony wsparcia: EMEA, NAFTA (+Ameryka Łacińska), APAC.
• Wspieranie infrastruktury, systemów aplikacji, harmonogramów zadań; upewnianie, że procesowanie deadlinów i okien serwisowania, zgodnie z postanowieniami umowy SLA, jest dostarczane w najwyższej jakości,
• Wznoszenie i odwoływanie się do incydentów związanych z usługami, zarządzanie konferencjami do rozwiązania problemów zgodnie z ustalonymi procedurami. Zapewnienie, że cała praca jest wykonywana zgodnie z ustaleniami z klientem i procedurami,
• Wykonywanie zadań i operacji,
• Kontaktowanie się z zespołami technicznymi, stronami trzecimi,
• Sporządzanie codziennych raportów rozprowadzanych wewnętrznie i do klientów,
• Eskalacje pierwszego stopnia,
• Przestrzeganie zestawów zadań, w tym dla urządzeń peryferyjnych systemu informatycznego,
• Podejmowanie działań poziomu pierwszego na urządzeniach peryferyjnych,
• Podejmowanie szybkich działań w celu ratowania systemu,
• Rozwiązywanie powracających incydentów zgodnie z udokumentowanymi pisemnymi procedurami.
• Wspieranie infrastruktury, systemów aplikacji, harmonogramów zadań; upewnianie, że procesowanie deadlinów i okien serwisowania, zgodnie z postanowieniami umowy SLA, jest dostarczane w najwyższej jakości,
• Wznoszenie i odwoływanie się do incydentów związanych z usługami, zarządzanie konferencjami do rozwiązania problemów zgodnie z ustalonymi procedurami. Zapewnienie, że cała praca jest wykonywana zgodnie z ustaleniami z klientem i procedurami,
• Wykonywanie zadań i operacji,
• Kontaktowanie się z zespołami technicznymi, stronami trzecimi,
• Sporządzanie codziennych raportów rozprowadzanych wewnętrznie i do klientów,
• Eskalacje pierwszego stopnia,
• Przestrzeganie zestawów zadań, w tym dla urządzeń peryferyjnych systemu informatycznego,
• Podejmowanie działań poziomu pierwszego na urządzeniach peryferyjnych,
• Podejmowanie szybkich działań w celu ratowania systemu,
• Rozwiązywanie powracających incydentów zgodnie z udokumentowanymi pisemnymi procedurami.
Młodszy inżynier ds. zarządzania systemami i infrastrukturą IT
Global Control Center. Opiekowanie się ponad 15 000 serwerami z całego świata (w tym trzema Centrami danych) i sieciami ich łączącymi, należacymi do potentata chemicznego i farmaceutycznego w systemie 24/7 w języku angielskim. Regiony wsparcia: EMEA, NAFTA (+Ameryka Łacińska), APAC.
• Wspieranie infrastruktury, systemów aplikacji, harmonogramów zadań; upewnianie, że procesowanie deadlinów i okien serwisowania, zgodnie z postanowieniami umowy SLA, jest dostarczane w najwyższej jakości,
• Wznoszenie i odwoływanie się do incydentów związanych z usługami, zarządzanie konferencjami do rozwiązania problemów zgodnie z ustalonymi procedurami. Zapewnienie, że cała praca jest wykonywana zgodnie z ustaleniami z klientem i procedurami,
• Wykonywanie zadań i operacji,
• Kontaktowanie się z zespołami technicznymi, stronami trzecimi,
• Sporządzanie codziennych raportów rozprowadzanych wewnętrznie i do klientów,
• Eskalacje pierwszego stopnia,
• Przestrzeganie zestawów zadań, w tym dla urządzeń peryferyjnych systemu informatycznego,
• Podejmowanie działań poziomu pierwszego na urządzeniach peryferyjnych,
• Podejmowanie szybkich działań w celu ratowania systemu,
• Rozwiązywanie powracających incydentów zgodnie z udokumentowanymi pisemnymi procedurami.
• Wspieranie infrastruktury, systemów aplikacji, harmonogramów zadań; upewnianie, że procesowanie deadlinów i okien serwisowania, zgodnie z postanowieniami umowy SLA, jest dostarczane w najwyższej jakości,
• Wznoszenie i odwoływanie się do incydentów związanych z usługami, zarządzanie konferencjami do rozwiązania problemów zgodnie z ustalonymi procedurami. Zapewnienie, że cała praca jest wykonywana zgodnie z ustaleniami z klientem i procedurami,
• Wykonywanie zadań i operacji,
• Kontaktowanie się z zespołami technicznymi, stronami trzecimi,
• Sporządzanie codziennych raportów rozprowadzanych wewnętrznie i do klientów,
• Eskalacje pierwszego stopnia,
• Przestrzeganie zestawów zadań, w tym dla urządzeń peryferyjnych systemu informatycznego,
• Podejmowanie działań poziomu pierwszego na urządzeniach peryferyjnych,
• Podejmowanie szybkich działań w celu ratowania systemu,
• Rozwiązywanie powracających incydentów zgodnie z udokumentowanymi pisemnymi procedurami.
Zastępca Starszego asystenta ds. wsparcia technicznego
Service Desk. Rozszerzenie zakresu obowiązków w przypadku niedostępności seniora zespołu:
• Pełnienie roli zastępcy starszego specjalisty ds. obsługi klienta w razie potrzeby (tj. nieobecności, podczas weekendów lub poza godzinami pracy, itp.), doradzania i mentorowania agentów Service Desku,
• Doradztwo i rozwiązywanie zaawansowanych problemów i żądań,
• Działanie jako wsparcie drugiej linii zgodnie z istniejącymi artykułami bazy wiedzy i obowiązującymi procedurami,
• Zapewnianie płynności wsparcia dla kontaktów pierwszej linii,
• Przygotowywanie raportów na temat wydajności pracy członków zespołu.
• Pełnienie roli zastępcy starszego specjalisty ds. obsługi klienta w razie potrzeby (tj. nieobecności, podczas weekendów lub poza godzinami pracy, itp.), doradzania i mentorowania agentów Service Desku,
• Doradztwo i rozwiązywanie zaawansowanych problemów i żądań,
• Działanie jako wsparcie drugiej linii zgodnie z istniejącymi artykułami bazy wiedzy i obowiązującymi procedurami,
• Zapewnianie płynności wsparcia dla kontaktów pierwszej linii,
• Przygotowywanie raportów na temat wydajności pracy członków zespołu.
Asystent ds. wsparcia technicznego
Service Desk. Prowadzenie konsultacji technicznych w języku angielskim. Obsługa klientów z całego świata w systemie 24/7, w tym wsparcie największego koncernu browarniczego na świecie (m.in.: Wielka Brytania, Belgia, Czechy, Brazylia, Węgry, Indie, Francja, Niemcy, Holandia, Luksemburg, Stany Zjednoczone, Kanada, Chiny, Japonia):
• Obsługa połączeń telefonicznych/e-maili od klientów w zakresie zagadnień technicznych związanych z hardwarem, softwarem i siecią,
• Zapewnienie profesjonalnej i natychmiastowej obsługi klientów,
• Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytań klientów w systemie sprawozdawczym,
• Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych usterek dostarczając solucje krok po kroku lub przez połączenie zdalne do komputera i przejęcie nad nim kontroli w celu rozwiązania problemu.
• Oddelegowanie bardziej złożonych usterek do właściwego zespołu wsparcia IT.
• Obsługa połączeń telefonicznych/e-maili od klientów w zakresie zagadnień technicznych związanych z hardwarem, softwarem i siecią,
• Zapewnienie profesjonalnej i natychmiastowej obsługi klientów,
• Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytań klientów w systemie sprawozdawczym,
• Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych usterek dostarczając solucje krok po kroku lub przez połączenie zdalne do komputera i przejęcie nad nim kontroli w celu rozwiązania problemu.
• Oddelegowanie bardziej złożonych usterek do właściwego zespołu wsparcia IT.
Informatyk, redaktor, copywriter
PIRAF Piotr Pawlak
Opieka nad internetowymi serwisami firmy Piraf w okresie zimowym:
• administracja, praca koncepcyjna, techniczna i merytoryczna opieka nad portalem KulturaInfo.pl,
• redagowanie artykułów dodawanych przez stażystów,
• opieka i szkolenia stażystów z obsługi systemów zarządzania treścią,
• sporządzanie opisów produktów w sklepie internetowym Piraf.com.pl,
• zarządzanie profilami serwisów w mediach społecznościowych,
• realizacja zamówień klientów sklepu Piraf.com.pl.
• administracja, praca koncepcyjna, techniczna i merytoryczna opieka nad portalem KulturaInfo.pl,
• redagowanie artykułów dodawanych przez stażystów,
• opieka i szkolenia stażystów z obsługi systemów zarządzania treścią,
• sporządzanie opisów produktów w sklepie internetowym Piraf.com.pl,
• zarządzanie profilami serwisów w mediach społecznościowych,
• realizacja zamówień klientów sklepu Piraf.com.pl.
Operator aplikacji internetowych (webmaster/redaktor)
PIRAF Piotr Pawlak
Stażysta. Ośmiomiesięczny staż z Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie:
• Publikowanie informacji prasowych na portalu KulturaInfo.pl,
• Nadzór nad systemem Wordpress i jego aktualizacja,
• Opieka techniczna nad sklepem www.piraf.com.pl,
• Dodawanie nowych nowych pozycji i aktualizowanie już istniejących w systemie SOTESHOP,
• Kontakt z użytkownikami serwisów internetowych należących do firmy Piraf.
• Publikowanie informacji prasowych na portalu KulturaInfo.pl,
• Nadzór nad systemem Wordpress i jego aktualizacja,
• Opieka techniczna nad sklepem www.piraf.com.pl,
• Dodawanie nowych nowych pozycji i aktualizowanie już istniejących w systemie SOTESHOP,
• Kontakt z użytkownikami serwisów internetowych należących do firmy Piraf.
Dziennikarz
Współpracownik. Zdalna współpraca z ogólnopolskim miesięcznikiem o grach komputerowych „CD-Action”:
• Wyszukiwanie informacji do działu „W produkcji” na temat powstających gier,
• Pisanie jednostronicowych zapowiedzi gier - objętość tekstów ok. 3400 znaków,
• Zdobywanie dostępu do gier w końcowej fazie produkcji (beta) i ich testowanie,
• Pisanie jedno- lub dwustronicowych artykułów z przebiegu betatestów gier,
• Przedstawianie dobrych i złych cech opisywanych produkcji oraz ich ocena,
• Zdobywanie lub sporządzenie dokumentacji graficznej (tzw. screenów) z opisywanych gier.
• Wyszukiwanie informacji do działu „W produkcji” na temat powstających gier,
• Pisanie jednostronicowych zapowiedzi gier - objętość tekstów ok. 3400 znaków,
• Zdobywanie dostępu do gier w końcowej fazie produkcji (beta) i ich testowanie,
• Pisanie jedno- lub dwustronicowych artykułów z przebiegu betatestów gier,
• Przedstawianie dobrych i złych cech opisywanych produkcji oraz ich ocena,
• Zdobywanie lub sporządzenie dokumentacji graficznej (tzw. screenów) z opisywanych gier.
Szkolenia i kursy
VMware vSphere: Install, Configure, Manage
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Gry komputerowe
Muzyka
Sport (czynnie i biernie)
Muzyka
Sport (czynnie i biernie)
Inne
Międzynarodowy Certyfikat Internetowy klasy B
Znajomość HTML, XHTML, CSS, PHP
Bezproblemowa obsługa komputera w środowisku Microsoft Windows i Linux
Bardzo dobra znajomość pakietów Microsoft Office i OpenOffice
Prawo jazdy kategorii B
Uregulowany stosunek do służby wojskowej
Znajomość HTML, XHTML, CSS, PHP
Bezproblemowa obsługa komputera w środowisku Microsoft Windows i Linux
Bardzo dobra znajomość pakietów Microsoft Office i OpenOffice
Prawo jazdy kategorii B
Uregulowany stosunek do służby wojskowej
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
E-Sport
E-Sport (Electronic Sport) to sport elektroniczny. Jest to najszybciej rozwijająca się dziedzina sportu w historii. Od zalążków pierwszych lig, do dzisiejszych olbrzymich show dla graczy kom