Artur Drzewosz

Artur Drzewosz

Planista Zapasu, Jeronimo Martins Polska S.A.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel SAP Microsoft PowerPoint Analiza danych Umiejętności analityczne zarządzanie zapasem Raportowanie i analizy

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Planista zapasu makroregionu
Zadania realizowane dla MAKROREGIONU ZACHÓD:
- zapewnienie właściwego poziomu zapasu i dostosowywanie jego struktury do tempa sprzedaży, z uwzględnieniem dostępności towaru u dostawców, trwałości produktów oraz warunków magazynowania;
- tworzenie prognozy zamówień, przygotowywanie i składanie zamówień na towar u dostawców, monitorowanie zapasu danej grupy asortymentowej;
- przygotowywanie analiz w zakresie: poziomu sprzedaży, zamówień ze sklepów, możliwości transportowych;
- przygotowywanie licznych raportów i analiz dla działu operacyjnego i CD;
Jeronimo Martins Polska S.A.
Planista Zapasu
- tworzenie prognozy zamówień, przygotowywanie i składanie zamówień na towar u dostawców, monitorowanie zapasu danej grupy asortymentowej;
- przygotowywanie analiz w zakresie: poziomu sprzedaży, zamówień ze sklepów, możliwości transportowych;
- planowanie wielkości przyjęć do centrum dystrybucyjnego;
- Prowadzenie Ogólnopolskiego Centrum Kompetencji In-Out- przygotowywanie raportów dotyczących odsprzedaży towarów typu in-out, zarządzaniem zapasem i likwidacjami tego rodzaju towarów, przygotowywanie wyprzedaży;
- Prowadzenie Ogólnopolskiej Grupy Wsparcia "Chłodnia" - estymowanie sprzedaży, zarządzanie zapasem, działania pomagające w unikaniu likwidacji;
Jeronimo Martins Polska S.A.
Młodszy Planista Zapasu
- tworzenie prognozy zamówień, przygotowywanie i składanie zamówień na towar u dostawców, monitorowanie zapasu danej grupy asortymentowej;
- planowanie wielkości przyjęć do centrum dystrybucyjnego;
- przygotowywanie licznych raportów i analiz dla działu operacyjnego i CD;
- Prowadzenie Ogólnopolskiego Centrum Kompetencji In-Out- przygotowywanie raportów dotyczących odsprzedaży towarów typu in-out, zarządzaniem zapasem i likwidacjami tego rodzaju towarów, przygotowywanie wyprzedaży;

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Logistyka, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.