Umiejętności
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Public Relations
Rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej w Łukowie
Stowarzyszenie "Centrum Przedsiębiorczości, Integracji i Edukacji" OPP
Nadzór nad całokształtem funkcjonowania Zakładu, reprezentowanie go na zewnątrz i sprawowanie nadzoru nad działalnością Zakładu poprzez:
a) politykę kadrową prowadzonego Zakładu,
b) ustalanie organizacji wewnętrznej i programowanie pracy Zakładu,
c) nadzorowanie działalności finansowo - księgowej Zakładu.
a) politykę kadrową prowadzonego Zakładu,
b) ustalanie organizacji wewnętrznej i programowanie pracy Zakładu,
c) nadzorowanie działalności finansowo - księgowej Zakładu.
Główny specjalista w Wydziale Budownictwa i Architektury
Starostwo Powiatowe w Łukowie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestrów wniosków i pozwoleń na budowę w systemie RWD-2,
- wprowadzanie danych do systemu Systemu Informacji Przestrzennej Powiatu Łukowskiego,
- wydawanie inwestorom druków dziennika budowy na obiekty i roboty wymagające pozwolenia na budowę,
- przygotowywanie dokumentacji projektowej i innych akt do archiwizacji celem przekazania do archiwum zakładowego,
- wypożyczanie akt z archiwum zakładowego celem rozpatrzenia sprawy, wykonania kopii, czy przekazania akt do organów ścigania,
- wprowadzanie danych i ich aktualizowanie do Biuletynu Informacji Publicznej.
- prowadzenie rejestrów wniosków i pozwoleń na budowę w systemie RWD-2,
- wprowadzanie danych do systemu Systemu Informacji Przestrzennej Powiatu Łukowskiego,
- wydawanie inwestorom druków dziennika budowy na obiekty i roboty wymagające pozwolenia na budowę,
- przygotowywanie dokumentacji projektowej i innych akt do archiwizacji celem przekazania do archiwum zakładowego,
- wypożyczanie akt z archiwum zakładowego celem rozpatrzenia sprawy, wykonania kopii, czy przekazania akt do organów ścigania,
- wprowadzanie danych i ich aktualizowanie do Biuletynu Informacji Publicznej.
Kierownik Biura Rady Powiatu
Starostwo Powiatowe w Łukowie
- organizacyjno-techniczna obsługa Rady, Przewodniczącego Rady, komisji i klubów radnych,
- opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawach dot. wewnętrznego ustroju Rady,
- udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, przekazywaniem, analizowaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych radnych,
- przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady,
- przekazywanie aktów prawa miejscowego stanowionych przez Radę oraz innych uchwał Rady do publikacji,
- przekazywanie Wydziałom i jednostkom organizacyjnym powiatu uchwał Rady do realizacji,
- prowadzenie spraw związanych z petycjami, skargami i wnioskami, których rozpatrzenie należy do kompetencji Rady Powiatu,
- prowadzenie rejestrów: uchwał Rady,wniosków i opinii komisji Rady, zapytań, postulatów, interpelacji i wniosków radnych,skarg i wniosków wpływających do Rady,
- reklamowanie od czynnej służby wojskowej radnych.
- opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawach dot. wewnętrznego ustroju Rady,
- udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, przekazywaniem, analizowaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych radnych,
- przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady,
- przekazywanie aktów prawa miejscowego stanowionych przez Radę oraz innych uchwał Rady do publikacji,
- przekazywanie Wydziałom i jednostkom organizacyjnym powiatu uchwał Rady do realizacji,
- prowadzenie spraw związanych z petycjami, skargami i wnioskami, których rozpatrzenie należy do kompetencji Rady Powiatu,
- prowadzenie rejestrów: uchwał Rady,wniosków i opinii komisji Rady, zapytań, postulatów, interpelacji i wniosków radnych,skarg i wniosków wpływających do Rady,
- reklamowanie od czynnej służby wojskowej radnych.
Kierownik biura poselskiego w Łukowie
Biuro Poselskie w Łukowie: prof. Leny Kolarskiej - Bobińskiej
Prowadzenie Biura Poselskiego w Łukowie, a w szczególności:
- Prace kancelaryjno-biurowe
- współpraca z lokalnymi mediami
- współpraca z Biurem Poselskim w Lublinie a także z innymi biurami Posła
- informowanie Posła o sytuacji w regionie
- współtworzenie projektów
- inne działania na rzecz Posła
- Prace kancelaryjno-biurowe
- współpraca z lokalnymi mediami
- współpraca z Biurem Poselskim w Lublinie a także z innymi biurami Posła
- informowanie Posła o sytuacji w regionie
- współtworzenie projektów
- inne działania na rzecz Posła
Asystent regionalny
Poseł do Parlamentu Europejskiego prof. Zbigniew Zaleski
- realizacja zadań i projektów zleconych przez Posła i Parlamentarne;
- realizacja własnych projektów;
- utrzymywanie kontaktu z podmiotami (urzędami, mediami, organizacjami pozarządowymi, instytucjami naukowymi) zajmującymi się tematyką UE na terenie działania Biura;
- inspirowanie w środowiskach lokalnych debat i dyskusji na tematy związane
z UE oraz rozwojem regionalnym Lubelszczyzny;
- wspieranie i organizowanie konkursów, konferencji i seminariów na temat UE;
- realizacja własnych projektów;
- utrzymywanie kontaktu z podmiotami (urzędami, mediami, organizacjami pozarządowymi, instytucjami naukowymi) zajmującymi się tematyką UE na terenie działania Biura;
- inspirowanie w środowiskach lokalnych debat i dyskusji na tematy związane
z UE oraz rozwojem regionalnym Lubelszczyzny;
- wspieranie i organizowanie konkursów, konferencji i seminariów na temat UE;
Szkolenia i kursy
- 08.2012 .– Nowelizacja oraz sporządzanie tekstu jednolitego uchwał j.s.t.
Organizator szkolenia: Europejskie Centrum Edukacyjne
- 02.2012 – Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
Organizator szkolenia: RBS Robert Cisłak
- 01.2012 – Negocjacje handlowe w MŚP
Organizator szkolenia: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
- 05.2011 – 06.2011 Strategia zarządzania zmianą gospodarczą
Organizator warsztatów: Fundacja Centrum Rozwoju Lokalnego
- 03. 2010 - Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
Organizator szkolenia: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
- 10. 2009 - Audytor wewnętrzny
Organizator szkolenia: Unizeto Technologies - Ośrodek Szkolenia Informatycznego
- 10. 2009 - Podstawowe zasady pisania wniosków. Tworzenie budżetu i harmonogramu projektu. Współpraca międzynarodowa. Zarządzanie projektami w organizacjach pozarządowych. Współpraca z partnerami komercyjnymi i administracją publiczną. Wydarzenia specjalne jako źródło pozyskiwania funduszy, aukcje i koncerty charytatywne. Prawo zamówień publicznych.
Organizator szkolenia: Instytut Innowacji
- 03. 2009 PR w organizacjach administracji publicznej. Kampania wyborcza (elementy marketingu politycznego)
Organizator szkolenia: Obywatelska Akademia Samorządności
- 10. 2008 - Postępowanie administracyjne w praktyce
Organizator szkolenia: Lubelska Szkoła Biznesu
- 05. 2007 - Certyfikat Europejskiej Akademii Internetowej – wiedza o UE
Organizator szkolenia: Stowarzyszenie PRO - EUROPA
- 09. 2006 - Ekonomia wokół nas
Organizator szkolenia: Narodowy Bank Polski
Organizator szkolenia: Europejskie Centrum Edukacyjne
- 02.2012 – Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
Organizator szkolenia: RBS Robert Cisłak
- 01.2012 – Negocjacje handlowe w MŚP
Organizator szkolenia: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
- 05.2011 – 06.2011 Strategia zarządzania zmianą gospodarczą
Organizator warsztatów: Fundacja Centrum Rozwoju Lokalnego
- 03. 2010 - Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
Organizator szkolenia: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
- 10. 2009 - Audytor wewnętrzny
Organizator szkolenia: Unizeto Technologies - Ośrodek Szkolenia Informatycznego
- 10. 2009 - Podstawowe zasady pisania wniosków. Tworzenie budżetu i harmonogramu projektu. Współpraca międzynarodowa. Zarządzanie projektami w organizacjach pozarządowych. Współpraca z partnerami komercyjnymi i administracją publiczną. Wydarzenia specjalne jako źródło pozyskiwania funduszy, aukcje i koncerty charytatywne. Prawo zamówień publicznych.
Organizator szkolenia: Instytut Innowacji
- 03. 2009 PR w organizacjach administracji publicznej. Kampania wyborcza (elementy marketingu politycznego)
Organizator szkolenia: Obywatelska Akademia Samorządności
- 10. 2008 - Postępowanie administracyjne w praktyce
Organizator szkolenia: Lubelska Szkoła Biznesu
- 05. 2007 - Certyfikat Europejskiej Akademii Internetowej – wiedza o UE
Organizator szkolenia: Stowarzyszenie PRO - EUROPA
- 09. 2006 - Ekonomia wokół nas
Organizator szkolenia: Narodowy Bank Polski
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
- motoryzacja; piłka nożna; siatkówka; Internet; muzyka
Organizacje
- Przewodniczący Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych
- Prezes stowarzyszenia Łukowskie Forum Rozwoju
- Członek Zarządu Stowarzyszenia "Centrum Przedsiębiorczości, Integracji i Edukacji" OPP
- Prezes stowarzyszenia Łukowskie Forum Rozwoju
- Członek Zarządu Stowarzyszenia "Centrum Przedsiębiorczości, Integracji i Edukacji" OPP
Inne
- uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa – dyplom Ministra Skarbu Państwa Nr 5799/2013 z 3 czerwca 2013 r.
- Komputer:obsługa komputera w środowisku WINDOWS ’98, 2000, XP, znajomość Pakietu MS Office, obsługa programu Corel DRAW 11
- praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu, prawo jazdy kat. B - od 2001 r.
- wiedza technologiczna;
- pracowitość; sumienność; kreatywność; umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole; dyspozycyjność; odporność na stres
- Komputer:obsługa komputera w środowisku WINDOWS ’98, 2000, XP, znajomość Pakietu MS Office, obsługa programu Corel DRAW 11
- praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu, prawo jazdy kat. B - od 2001 r.
- wiedza technologiczna;
- pracowitość; sumienność; kreatywność; umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole; dyspozycyjność; odporność na stres
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.