Artur Bracki

Kierownik Działu IT, Marvipol S.A.
Żyrardów, mazowieckie

Umiejętności

Apache Dane Debian Hyper-V Linux System Administration pomoc techniczna VMware VMware ESX

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu IT
British Automotive Holding S.A. (dawniej Marvipol S.A.)
Zarządzanie grupą administratorów i inżynierów systemowych, organizacja pracy, nadzór nad zleceniami help-desk, wypracowanie nowych standardów jakości obsługi klienta wewnętrznego, wdrażanie i uruchamianie nowych aplikacji wsparcia biznesu (elektroniczny obieg dokumentów, Active Directory, system Service Desk), utrzymanie, zakupy i modernizacja istniejącej infrastruktury teletechnicznej. Administracja środowiskami wirtualizacji Hyper-V i VMware. Administracja serwerami bazodnowymi MS SQL, administracja serwerem pocztowym Exchange 2013 , wdrożenie i administracja SharePoint Fundation 2013. Wdrożenie i monitoring infrastruktury Zabbix. .Realizacja założeń budżetowych. Odpowiedzialność za audyt oprogramowania.
BAKK Sp. z o.o.
Kierownik Działu Wsparcia Systemów IT
Organizacja pracy działu, nadzór nad umowami serwisowymi, obsługa podmiotów korporacyjnych.
Dominium S.A
Dyrektor IT
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, odpowiedzialność za realizację budżetu i zarządzanie działem, Odpowiedzialność za utrzymanie i modernizacje infrastruktury wdrażanie nowego standardu ERP, administracja siecią LAN/WAN, negocjacje i renegocjacje umów z podwykonawcami, odpowiedzialność za bezawaryjną pracę ogólnopolskiego Call Center w rygorach 365/7/8:00-24.00. Kierowanie projektami IT, optymalizacja kosztów spółki.
NET Technology S.A.
Dyrektor Departamentu Eksploatacji
Zarządzanie podległym zespołem pracowników serwisu, opieka powdrożeniowa nad systemami klientów korporacyjnych (Poczta Polska, PKO BP, ING Życie…), zarzadzanie certyfikacjami podległego zespołu specjalistów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami. Uczestnictwo w prowadzonych projektach w zespole zarządzającym.
NET Technology S.A.
Koordynator Wydziału Eksploatacji
Monitorowanie kosztów wydziałowych, analizowanie jakości świadczonych usług, monitorowanie czasów realizacji zleceń serwisowych (SLA)
NET Technology S.A.
Kierownik serwisu
Zarządzanie zespołem inżynierów i administratorów, delegowanie obowiązków, rozliczanie czasu pracy, delegacji. Administrowanie sieciami komputerowymi klientów. Odpowiedzialność za utrzymywanie wymaganego poziomu wiedzy niezbędnego do zachowania statusu autoryzowanego serwisu : IBM, HP, Compaq, Brother.
NET Technology S.A.
Specjalista do spraw serwisu
Obsługa serwisowa klientów korporacyjnych, administracja sieciami, naprawy sprzętowe.

Szkolenia i kursy

MCSE Microsoft Windows Server 2003 (zdane egzaminy :
299 Implementing and Administering Security in a Microsoft Windows Server 2003 Network Aug 25, 2006
294 Planning, Implementing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory Infrastructure Jul 21, 2006
293 Planning and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure Jul 07, 2006
298 Designing Security for a Microsoft Windows Server 2003 Network Jun 09, 2006
284 Implementing and Managing Microsoft Exchange Server 2003 May 26, 2006
291 Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure May 12, 2006
290 Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment Apr 14, 2006
270 Installing, Configuring, and Administering Microsoft® Windows® XP Professional Mar 17, 2006 )
IBM MQ series Technical Introduction
IBM MQ series Application Programming
IBM MQ series System Administration
Instalacja i konfiguracja systemu Linux
Supporting MS Win NT v. 4.0 – Core Technologies.
Instalacja i konfiguracja SBS ( Microsoft Small Busines Server)

Edukacja

Logo
Elektronika, magisterskie
Politechnika Warszawska

Inne

Zarządzanie: Praktyczne kilkunastoletnie umiejętności zarządzania zespołem specjalistów, nadzór nad umowami serwisowymi oraz doświadczenie w minimalizowaniu kosztów i nakładów pracy. Odpowiedzialny za budżetowanie działu.


Negocjacje : Kilkuletnia praktyka w negocjacjach umów serwisowych zarówno od strony dostawcy jak i biorcy usługi, w tym kontrakty o budżecie kilku milionów PLN
Kontakty i relacje międzyludzkie Szeroki wachlarz kontaktów biznesowych od szczebla serwisanta poprzez kadrę średniego szczebla, do kadry managerskiej, w branżach telekomunikacyjnych, producentów sprzętu, oraz usługodawców IT.

Prowadzenie projektów: Doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych zarówno po stronie dostawcy jak i biorcy w tym projekty współfinansowane z UE z funduszy PHARE oraz funduszy spójności - innowacyjna gospodarka – projekty zamknięte i rozliczone bez uwag.

Prowadzenie seminariów: Z ramienia firmy MICROSOFT Polska seminaria na targach komputerowych w Pałacu Kultury i Nauki na temat instalacji i konfiguracji SBS.


Prawo jazdy: Kategoria ‘B’


Inne: Duża dyspozycyjność, odporność na stres, oraz umiejętność podejmowania decyzji w warunkach niedoboru czasowego. Duże poczucie humoru.

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.