Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Ekonomika
Zarządzanie
Management Consulting
Marketing
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Public Relations
Publikacje
Budowanie zepołu
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds Rozwoju
Zakłady Mięsne KAWIKS
Manager zarządzający/sprzedaży z 12 letnim doświadczeniem w zarządzaniu zakładami produkcyjno handlowymi rozumiejący potrzeby nowoczesnej organizacji (w tym 10 lat FMCG) z sukcesami w zarządzaniu zmianą. Szeroka wiedza oraz doświadczenie w tworzeniu od podstaw nowych projektów (startup Zakład Produkcji Spożywczej sp. z o.o.). Zarządzam budżetowaniem, odpowiadam za wynik finansowy P&L oraz kontroluję procesy poprzez wskaźniki KPI. Jestem osobą silnie zmotywowaną, nastawioną na skuteczne realizowanie założonych celów, zorientowaną na wyniki, potrafiącą świetnie pracować pod presją czasu. Posiadam doświadczenie w operacyjnym zarządzaniu procesami wsparte rozwiniętymi kompetencjami przywódczymi i interpersonalnymi oraz umiejętnością motywowania pracowników i delegowania zadań.
Dyrektor ds Rozwoju
Zakład Przetwórstwa Mięsnego GROT
• Zarządzanie działem handlowym, marketingu, logistyki i magazynów.
• Przekształcenie kilkudziesięciu sklepów patronackich na sklepy franczyzowe.
• Uruchomienie nowych sklepów firmowych, franczyzowych a także hurtowni działającej w województwie łódzkim .
• Stworzenie standardów sprzedażowych w kanale sklepów firmowych i franczyzowych (70 placówek).
• Wprowadzenie produktów do sieci ogólnopolskich (Biedronka, Piotr i Paweł, Stokrotka, Polomarket, IKEA, Makro) oraz sieci regionalnych.
• Zwiększenie marży na sprzedaży dzięki wprowadzeniu analitycznych narzędzi i odpowiednim ukierunkowaniu sprzedaży.
• Poprawienie wyników spółek poprzez zabudżetowanie na każdym etapie (sklepy, magazyny, logistyka, sprzedaż, marketing) i wprowadzenie zarządzania poprzez koszty
• Stworzenie strategii marketingowej wzmacniającej pozycję marki jako lidera w branży w województwie łódzkim i mazowieckim.
• Przekształcenie kilkudziesięciu sklepów patronackich na sklepy franczyzowe.
• Uruchomienie nowych sklepów firmowych, franczyzowych a także hurtowni działającej w województwie łódzkim .
• Stworzenie standardów sprzedażowych w kanale sklepów firmowych i franczyzowych (70 placówek).
• Wprowadzenie produktów do sieci ogólnopolskich (Biedronka, Piotr i Paweł, Stokrotka, Polomarket, IKEA, Makro) oraz sieci regionalnych.
• Zwiększenie marży na sprzedaży dzięki wprowadzeniu analitycznych narzędzi i odpowiednim ukierunkowaniu sprzedaży.
• Poprawienie wyników spółek poprzez zabudżetowanie na każdym etapie (sklepy, magazyny, logistyka, sprzedaż, marketing) i wprowadzenie zarządzania poprzez koszty
• Stworzenie strategii marketingowej wzmacniającej pozycję marki jako lidera w branży w województwie łódzkim i mazowieckim.
Prezes Zarządu
Zakład Produkcji Spożywczej Sp. z o.o. KRZĘTLE
• Zbudowanie od podstaw struktury organizacji, zbudowanie zespołu ludzi.
• Zarządzanie poprzez koszty, zarządzanie poprzez cele, stworzenie polityki finansowej wraz z zabudżetowaniem działów oraz bieżącą kontrolą P&L.
• Wprowadzenie marki Krzętle do dystrybucji hurtowej (Tradis, Arko, Specjał, Kolporter, ABE, Marol, Marpol itd.) oraz sieci handlowych (Kaufland, Carrefour, Auchan, Makro, Polomarket, Lidl, ITM, Netto, Makro, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Chata Polska itd.) oraz kilkadziesiąt indeksów marek własnych (ITM, Carrefour, Chata Polska).
• Wprowadzenie produktów na rynek angielski oraz niemiecki poprzez hurtownie i własnych przedstawicieli na tych rynkach.
• Negocjowanie kilkudziesięciu kontraktów rocznie.
• Zarządzanie pracą 30 osobowego terenowego zespołu handlowego na terenie całej Polski.
• Stworzenie strategii handlowo marketingowej nowej marki.
• Uruchomienie budowy nowego zakładu produkcyjnego.
• Pozyskanie dofinansowania inwestycji z Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z Regionalnego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, w wysokości 5 mln złotych.
• Wprowadzenie firmy na giełdę Papierów Wartościowych na rynek obligacji Catalyst
• Zarządzanie poprzez koszty, zarządzanie poprzez cele, stworzenie polityki finansowej wraz z zabudżetowaniem działów oraz bieżącą kontrolą P&L.
• Wprowadzenie marki Krzętle do dystrybucji hurtowej (Tradis, Arko, Specjał, Kolporter, ABE, Marol, Marpol itd.) oraz sieci handlowych (Kaufland, Carrefour, Auchan, Makro, Polomarket, Lidl, ITM, Netto, Makro, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Chata Polska itd.) oraz kilkadziesiąt indeksów marek własnych (ITM, Carrefour, Chata Polska).
• Wprowadzenie produktów na rynek angielski oraz niemiecki poprzez hurtownie i własnych przedstawicieli na tych rynkach.
• Negocjowanie kilkudziesięciu kontraktów rocznie.
• Zarządzanie pracą 30 osobowego terenowego zespołu handlowego na terenie całej Polski.
• Stworzenie strategii handlowo marketingowej nowej marki.
• Uruchomienie budowy nowego zakładu produkcyjnego.
• Pozyskanie dofinansowania inwestycji z Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z Regionalnego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, w wysokości 5 mln złotych.
• Wprowadzenie firmy na giełdę Papierów Wartościowych na rynek obligacji Catalyst
Członek Zarządu
• Zarządzanie działami produkcji, administracji, IT, działu handlowego.
• Zwiększenie oferty asortymentowej działu handlowego, wprowadzenie nowych usług i możliwości produkcyjnych.
• Zakup, uruchomienie maszyn numerycznych wraz z oprogramowaniem i zbudowanie modelu współpracy z systemem klasy ERP.
• Zautomatyzowanie produkcji, kompletacji i magazynów.
• Udział w grupie trzy osobowej odpowiedzialnej za modelowanie i implementację systemu klasy ERP w 16 zakładach w Polsce.
• Odpowiedzialność za testowanie, modelowanie i wdrożenia oprogramowania pracującego we wszystkich działach zakładu włącznie z salonami w których projektowano zabudowy – zakład był zakładem w którym kilka razy w roku uruchamiane były nowe wersje systemu ERP.
• Wprowadzenie kodów kreskowych w magazynach , zwiększenie efektywności kompletacji zamówień.
• Zwiększenie oferty asortymentowej działu handlowego, wprowadzenie nowych usług i możliwości produkcyjnych.
• Zakup, uruchomienie maszyn numerycznych wraz z oprogramowaniem i zbudowanie modelu współpracy z systemem klasy ERP.
• Zautomatyzowanie produkcji, kompletacji i magazynów.
• Udział w grupie trzy osobowej odpowiedzialnej za modelowanie i implementację systemu klasy ERP w 16 zakładach w Polsce.
• Odpowiedzialność za testowanie, modelowanie i wdrożenia oprogramowania pracującego we wszystkich działach zakładu włącznie z salonami w których projektowano zabudowy – zakład był zakładem w którym kilka razy w roku uruchamiane były nowe wersje systemu ERP.
• Wprowadzenie kodów kreskowych w magazynach , zwiększenie efektywności kompletacji zamówień.
Szkolenia i kursy
2015 szkolenia „zarządzanie operacyjne” oraz „zarządzanie sprzedażą”
2014 konferencja Brian Tracy: „po pierwsze sprzedaż, po drugie sprzedaż..”
2014 konferencja: „zarządzanie zmianą”
2013 seminaria z zarządzania : Brian Tracy, Hermann Scherer
2012 szkolenie „zarządzanie siecią franczyzową”
2008 indywidualne szkolenie „przywództwo w zarządzaniu”
2007/08 szkolenie „finanse dla niefinansistów”
2007 szkolenie „zarządzanie finansami”
2006 szkolenie „inwestycja w kadry”
2006 szkolenie „rozwiązywanie konfliktów i sporów – skuteczne zarządzanie zespołem”
2014 konferencja Brian Tracy: „po pierwsze sprzedaż, po drugie sprzedaż..”
2014 konferencja: „zarządzanie zmianą”
2013 seminaria z zarządzania : Brian Tracy, Hermann Scherer
2012 szkolenie „zarządzanie siecią franczyzową”
2008 indywidualne szkolenie „przywództwo w zarządzaniu”
2007/08 szkolenie „finanse dla niefinansistów”
2007 szkolenie „zarządzanie finansami”
2006 szkolenie „inwestycja w kadry”
2006 szkolenie „rozwiązywanie konfliktów i sporów – skuteczne zarządzanie zespołem”
Edukacja
Grupy
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń.
Pro