Umiejętności
Umiejętności analityczne
Analiza biznesowa
Analiza danych
SQL
T-SQL
VBA
analiza sprzedaży
Systemy motywacyjne sieci sprzedaży
Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników
Systemy prowizyjne i premiowe
Teradata SQL
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kontroler Finansowy Sprzedaży
- Nadzór i przygotowanie analiz, raportów, rekomendacji biznesowych w obszarze sprzedaży B2B, B2C, B2B2C;
- Tworzenie, administracja, oraz rozwój narzędzi kontroli marży klientów, produktów, skłonności do CHURN'u;
- Tworzenie i rozwój narzędzi raportowych;
- Prognozowanie, oraz budżetowanie przychodów w ramach całej Spółki;
- Tworzenie modeli estymacyjnych dla planowanych działań w kanałach sprzedaży;
- Tworzenie modeli segmentacji bazy klientów do dedykowanych działań;
- Ocena i rekomendacja planowanych działań w kanałach Sprzedaży;
- Modelowanie finansowe - projekty inwestycyjne w sprzedaży;
- Nadzór i kalkulacja premii, prowizji, oraz pozostałych kosztów w Pionie Sprzedaży;
- Ścisła współpraca z Zarządzającymi poszczególnymi kanałami Sprzedaży,
- Tworzenie, administracja, oraz rozwój narzędzi kontroli marży klientów, produktów, skłonności do CHURN'u;
- Tworzenie i rozwój narzędzi raportowych;
- Prognozowanie, oraz budżetowanie przychodów w ramach całej Spółki;
- Tworzenie modeli estymacyjnych dla planowanych działań w kanałach sprzedaży;
- Tworzenie modeli segmentacji bazy klientów do dedykowanych działań;
- Ocena i rekomendacja planowanych działań w kanałach Sprzedaży;
- Modelowanie finansowe - projekty inwestycyjne w sprzedaży;
- Nadzór i kalkulacja premii, prowizji, oraz pozostałych kosztów w Pionie Sprzedaży;
- Ścisła współpraca z Zarządzającymi poszczególnymi kanałami Sprzedaży,
Kierownik Projektu
Polkomtel Sp. z o. o.
- Tworzenie, rekomendowanie i uzgadnianie planów ilościowych oraz jakościowych,z zarządzającymi kanałami sprzedaży w zakresie realizacji kluczowych KPI;
- Współpraca z obszarem kontrolingu w procesie budżetowania i planowania;
- Rekomendowanie działań prowizyjnych, prowadzących do wzrostu efektywności sprzedażowej;
- Opracowywanie kwartalnego planu marketingowo - sprzedażowego;
- Współpraca z obszarami procesowymi w celu doboru najbardziej efektywnych działań dobazowych;
- Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych do rozwoju kanałów sprzedaży;
- Tworzenie zapotrzebowania na dostępność terminali do sprzedawanych usług, uwzględniającego uzgadniane plany ilościowe, bieżącą sytuację ofertową i rynkową.
- Współpraca z obszarem kontrolingu w procesie budżetowania i planowania;
- Rekomendowanie działań prowizyjnych, prowadzących do wzrostu efektywności sprzedażowej;
- Opracowywanie kwartalnego planu marketingowo - sprzedażowego;
- Współpraca z obszarami procesowymi w celu doboru najbardziej efektywnych działań dobazowych;
- Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych do rozwoju kanałów sprzedaży;
- Tworzenie zapotrzebowania na dostępność terminali do sprzedawanych usług, uwzględniającego uzgadniane plany ilościowe, bieżącą sytuację ofertową i rynkową.
Główny Specjalista ds. Kanałów Sprzedaży
- Zarządzanie systemem motywacyjnym pracowników salonów własnych;
- Tworzenie modeli premiowych, prowizyjnych z uwzględnieniem strategii kanału sprzedaży;
- Współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie wdrażania nowych produktów - proces TTM;
- Czynny udział w procesie modelowania sieci sprzedaży;
- Definiowanie mierników efektywnościowych i jakościowych monitorujących sieć sprzedaży;
- Rekomendowanie obszarów do rozwoju na podstawie zdefiniowanych mierników;
- Tworzenie założeń i analiz dla działań wsparciowych dla pracowników i partnerów biznesowych;
- Zarządzanie budżetem prowizyjnym i premiowym;
- Udział w procesie planowania budżetów wolumenowych, premiowych i prowizyjnych;
- Analizy ad hoc.
- Tworzenie modeli premiowych, prowizyjnych z uwzględnieniem strategii kanału sprzedaży;
- Współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie wdrażania nowych produktów - proces TTM;
- Czynny udział w procesie modelowania sieci sprzedaży;
- Definiowanie mierników efektywnościowych i jakościowych monitorujących sieć sprzedaży;
- Rekomendowanie obszarów do rozwoju na podstawie zdefiniowanych mierników;
- Tworzenie założeń i analiz dla działań wsparciowych dla pracowników i partnerów biznesowych;
- Zarządzanie budżetem prowizyjnym i premiowym;
- Udział w procesie planowania budżetów wolumenowych, premiowych i prowizyjnych;
- Analizy ad hoc.
Szkolenia i kursy
Szkolenia miękkie :
- Zarządzanie zespołem projektowym - szkolenie wewnętrzne
- Kierowanie zespołami: Motywowanie i organizacja pracy - szkolenie wewnętrzne
- Obsługa MS Project - szkolenie wewnętrzne
- Zarządzanie zespołem projektowym - szkolenie wewnętrzne
- Kierowanie zespołami: Motywowanie i organizacja pracy - szkolenie wewnętrzne
- Obsługa MS Project - szkolenie wewnętrzne
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Gry MMO, Rozwój branży telekomunikacyjnej, Nowe technologie, Fantastyka.
Inne
Bardzo dobra znajomość :
- MS Excel
- MS Access
- MS PowerPoint
Dobra znajomość :
- SQL
- VBA
Podstawowa znajomość :
- Java
- Ms Project
- pakiet BI - SpagoBI
Prawo jazdy kat. B
- MS Excel
- MS Access
- MS PowerPoint
Dobra znajomość :
- SQL
- VBA
Podstawowa znajomość :
- Java
- Ms Project
- pakiet BI - SpagoBI
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...