Umiejętności
Analiza danych jakościowych
strategia komunikacji marketingowej
strategia marki
analizy komunikacji
audyt marki
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Researcher Analyst
Corporate Profiels Consulting
Opracowywanie strategii marek, w szczególności:
1. Analiza badań:
analizowanie raportów z badań ilościowych i jakościowych, współpraca z agencjami badawczymi przy pogłębianiu wyników, przygotowywanie pogłębionych analiz na podstawie danych TGI.
2. Analiza konkurencji:
Brand Experience (analiza punktów styku konsumenta z marką), analiza komunikacji i brandingu, analiza i synteza dostępnych danych rynkowych
3. Analizowanie konsumentów:
Zachowania konsumenckie, proces decyzyjny, percepcja kategorii, poszukiwanie insightów konsumenckich
4. Opracowywanie benchmarków zagranicznych:
zbieranie i opracowywanie informacji dotyczących danej kategorii pod kątem zastosowanych interesujących rozwiązań.
1. Analiza badań:
analizowanie raportów z badań ilościowych i jakościowych, współpraca z agencjami badawczymi przy pogłębianiu wyników, przygotowywanie pogłębionych analiz na podstawie danych TGI.
2. Analiza konkurencji:
Brand Experience (analiza punktów styku konsumenta z marką), analiza komunikacji i brandingu, analiza i synteza dostępnych danych rynkowych
3. Analizowanie konsumentów:
Zachowania konsumenckie, proces decyzyjny, percepcja kategorii, poszukiwanie insightów konsumenckich
4. Opracowywanie benchmarków zagranicznych:
zbieranie i opracowywanie informacji dotyczących danej kategorii pod kątem zastosowanych interesujących rozwiązań.
Research Consultant
realizacja projektów związanych z bezpośrednimi poszukiwaniami wyższej kadry kierowniczej. Do moich obowiązków należała analiza rynku, zidentyfikowanie potencjalnych kandydatów, nawiązanie pierwszego kontaktu oraz przeprowadzenie wstępnego wywiadu.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Zainteresowania
kolarstwo górskie
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".
REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
Gdy chcesz polecić towar, usługe, partneta biznesowego, kupić, sprzedać, zarekomendować swojego partnera biznesowego, złożyć zapytanie ofertowe, poszukać osoby w jakiejś Firmy?