Arkadiusz Wolski

Referent ds.administracyjnych
Grudziądz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Obsługa klienta Obsługa pakietu MS Office Prawo jazdy kat B komunikatywność dobra organizacja pracy

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

SOEN Sp. z o.o.
Referent ds.administracyjnych
1). Opracowywanie, przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi, ofertami i przetargami.
2). Sporządzanie dokumentacji podatkowej związanej z cenami transferowymi pomiędzy podmiotami powiązanymi związanymi z usługami świadczonymi przez Dział Usług Gospodarczych.
3). Nadzór i kontrola nad realizacją umów i ich rozliczaniem pod względem ekonomicznym.
4). Opracowywanie, przygotowywanie i sporządzanie deklaracji podatkowej.
5). Prowadzenie i nadzór nad działaniem przepływu informacji i dokumentacji pomiędzy firmą a powiązanymi urzędami.
6). Ewidencja środków trwałych działu administracji i nadzór nad ich rozdysponowaniem w poszczególnych jednostkach.
7). Prowadzenie dokumentacji związanej ze wszystkimi środkami i majątkiem trwałym należącym do firmy.
8). Kontrola i nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników.
9). Tworzenie i weryfikacja pism związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników.
10). Rozliczanie zaliczek i delegacji pracowników i nadzór nad ich prawidłowością pod względem merytorycznym.
11). Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z urlopami, zwolnieniami lekarskimi i nadgodzinami pracowników ze zgodnością z Kartami Pracy.
12). Zakup, ewidencja i dystrybucja materiałów biurowych na potrzeby wszystkich działów firmy.
13). Ewidencja i nadzór nad prawidłowym rozdysponowaniem środków ochrony osobistej pracowników, wody mineralnej i posiłków regeneracyjnych.
14). Kontrola poszczególnych jednostek pod względem czasu pracy i jakości wykonywanej usługi powiązana z dystrybucją środków BHP i ewidencją majątku trwałego.
15). Uzgodnienia formalno - prawne z właścicielami nieruchomości.
16). Kontrola prac w terenie.
17). Kontakt z klientami i podwykonawcami.
Logo
Pracownik administracyjny
Urząd Gminy Grudziądz
1). Sporządzanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
2). Wypisywanie uzgodnień lokalizacji wjazdów i przebiegu urządzeń w pasie drogi.
3). Przygotowywanie, sporządzanie, opracowywanie dokumentacji i wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie.
4). Rozliczanie projektów z Unii Europejskiej.
5). Kontrola prac w terenie.
Logo
Pracownik administracyjny - staż
Urząd Gminy Grudziądz
Staż obejmował:
Zapoznanie się ze strukturą Urzędu Gminy oraz poszczególnych referatów i ich wzajemnymi powiązaniami ze szczególnym uwzględnieniem referatu księgowości, poznanie zasad prowadzenia księgowości w samorządzie terytorialnym, sporządzanie przelewów, prowadzenie poszczególnych kont, zapoznanie się z organizacją sekretariatu, instrukcją kancelaryjną, obiegiem korespondencji, poznanie zasad przyjmowania, znakowania rejestracji, rozdzielania i wysyłania korespondencji oraz jej klasyfikacji. Przekazywanie akt do archiwum, postępowanie z aktami poufnymi i tajnymi, poznanie i pracę w systemie komputerowym poszczególnych referatów ze szczególnym uwzględnieniem Gminnego Centrum Reagowania, referatu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, referatu ewidencji ludności oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, poznanie i obsługę urządzeń wykorzystywanych w pracy urzędnika (faks, ksero, komputer), zapoznanie się z regulaminem pracy, przepisami bhp i ppoż., współpracy urzędnika z instytucjami na terenie gminy Grudziądz, pracę z interesantami, radnymi i Radą Gminy.
Urząd Miejski w Grudziądzu
Pracownik administracyjno-biurowy (staż)
1). Archiwizacja dokumentów Wydziału Budownictwa i Geodezji.
2). Przygotowywanie materiałów do wpisów z miejscowych planów oraz studium uwarunkowań.
3). Przygotowywanie materiałów do decyzji o warunkach zabudowy oraz do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji.
4). Ustalenie prawomocności decyzji.
5). Wysyłka korespondencji.

Szkolenia i kursy

Kurs na uprawnienia elektryczne Grupy 1 obejmujące zakres Eksploatacji i Dozoru urządzeń elektroenergetycznych zorganizowany przez ENERGETYCZNĄ KOMISJĘ KWALIFIKACYJNĄ NR 116/123/04/10 przy ODK - SIMP Bydgoszcz / czerwiec 2014 rok.

Edukacja

Logo
Wycena nieruchomości, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
administracja, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
ogólny, średnie
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Grudziądzu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena

Zainteresowania

Literatura biograficzna/autobiograficzna, muzyka rozrywkowa, koncerty, sporty indywidualne i zespołowe, turystyka rowerowa, gotowanie.

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.