Arkadiusz Walus

Marketing / Badania Rynku i Analizy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza Budowa Consumer Behaviour Copywriting Analiza klientów Analiza danych Projektowanie Digital Marketing E-commerce Ekonomika Grupy focusowe Internet Analiza rynku Komunikacja Marketingowa Badania marketingowe Media Badania online Badania jakościowe Badania ilościowe Robot Segmentacja Statystyka Projektowanie ankiet Technologia Norma Pro Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Biuro Informacji Kredytowej S.A.
Główny Specjalista ds Marketingu/ Badania Rynku i Analizy Marketingowe
Biuro Informacji Kredytowej S.A.
Starszy Specjalista ds Marketingu/ Badania Rynku i Analizy Marketingowe
Biuro Informacji Kredytowej S.A.
Specjalista ds Marketingu/ Badania Rynku i Analizy Marketingowe
4P Research Mix Sp. z o.o.
Project Manager/ Kierownik Projektu
- koordynacja oraz samodzielne prowadzenie projektów jakościowych
Anna Ostafin-Sajnóg
Anna Ostafin-Sajnóg · przełożony
wystawiono
Praca z Arkiem to była przyjemność :) To bardzo pracowity, kreatywny, zdyscyplinowany i rzetelny Badacz. Potrafi ponadto tworzyć miłą atmosferę pracy, zarówno w zespole jaki przy pracy z Klientami. Każdy chciałby mieć takiego pracownika!
TNS Polska
Market Researcher/ Badacz w Sektorze Badań Jakościowych
samodzielne prowadzenie projektów jakościowych międzynarodowych oraz krajowych
Andrzej A.
Andrzej A. · współpracownik
wystawiono
Arek jest profesjonalistą w swojej branży. Świetnie się z nim współpracuje. Jest osobą godną zaufania, kreatywną oraz skuteczną w działaniu. Miałem okazję pracowac z nim przez kilka lat i szczerze moge polecic go jako współpracownika i kolegę.
Agnieszka Łebkowska
Agnieszka Łebkowska · współpracownik
wystawiono
Uważny, pracowity, kreatywny badacz. Praca z Arkiem to duża przyjemność i radość odkrywania ścieżek, jakimi podążają potrzeby i oczekiwania konsumentów.
TNS Polska
Junior Researcher / Asystent w Sektorze Badań Rynku Finansowego oraz B2B
- prowadzenie projektów jakościowych oraz ilościowych
- pomoc przy realizacji badań ilościowych oraz jakościowych
- tworzenie narzędzi badawczych ilościowych oraz jakościowych
- przygotowywanie raportów prezentacji

Szkolenia i kursy

Szkolenie nt. „W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, czyli jak prowadzić efektywny warsztat strategiczny, kreatywny i innowacyjny” (PTBRiO, 2010 r.)

Szkolenie z programu Statistica (StatSoft Polska, 2009r.)

Narzędzia ilościowe w analizach marketingowych z wykorzystaniem programu SPSS (Szkoła Główna Handlowa, 2008 r.)

Szkolenie z PowerPointa – poziom zaawansowany (OPENMIND) (2008 r.)

Odbyte szkolenie nt. ‘Obsługi klienta’ – (KDK INFO) (2007 r.)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, Magisterskie Studia Menedżerskie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Kierunek – Analizy marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Adkontekst i ContentStream
Adkontekst i ContentStream
Jesteś Wydawcą Adkontekst i ContentStream, a może zamierzasz dołączyć do sieci i czerpać zyski z reklamy kontekstowej? Jeśli tak, to zapraszamy do naszej grupy.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie