Wypowiedzi

  • Arkadiusz Urbanski
    Wpis na grupie Samochody terenowe, off-road, 4x4 w temacie samochod terenowy - wyprawy/podrozowanie
    23.04.2010, 02:30

    witam ponownie,
    nadal w trakcie poszukiwan, nie jest latwo. choc na razie bez presji bez pospiechu troche czasu mam.
    Damian dzieki za posta wieksza uwage zwrocilem na LC 70, coraz bardziej mnie sie podoba, choc nie latwo tu odobry egzemplarz jak i zreszta w innych przypadkach.
    nadal na mojej liscie:
    pajeroII, jeden problem - z manual skrzynia slaby wybor a a jak sie trafil to w stanie agonalnym.automatow zatrzesienie.
    patrol, ale y61 praktycznie poza zasiegiem ceny zaporowe w porownaniu do innych aut (choc bylo by to chyba to)
    LC70 oczywiscie
    i nowy na liscie:
    az sam nie moge w to uwierzyc,jakos to nie w moim stylu, choc oferta ciekawa. jezeli w tym kierunku to moze starsze?
    2001 JEEP GRAND CHEROKEE LIMITED AUTO DUEL FUEL LPG
    silnik 4.0
    czekam na wasze opinie i rady.
    chcialbym zalozyc wieksze kolka, a tam wyglada przy standartowych oponach, ze miejsca malo.czy trzeba bylo by cos podnosic?

    pozdr

  • Arkadiusz Urbanski
    Wpis na grupie Samochody terenowe, off-road, 4x4 w temacie samochod terenowy - wyprawy/podrozowanie
    28.03.2010, 15:17

    ok, dzieki wejde i sprawdze

  • Arkadiusz Urbanski
    Wpis na grupie Samochody terenowe, off-road, 4x4 w temacie samochod terenowy - wyprawy/podrozowanie
    28.03.2010, 10:32

    co do pajero,
    nie wersja sport, choc przez moment byla taka mysl.(moze byla by bardziej komfortowa na dlugich trasach, ale wlasciwosci terenowe gorsze-jesli zle mysle prosze mnie poprawic)
    -pajero postawilem przed patrolem ze wzgledu na naped 4x4 na czarnym jak wy to okreslacie, chyba ze to nie ma az tak istotnego znaczenia w stosunku do patrola, ktory tego nie posiada. czy wlasciwosci patrola w terenie sa o wiele lepsze od pajero.
    -patrol, jakas slabosc do tego auta, moze ze to kiedys bylo marzenie.
    -LC, ?? chyba skreslam z listy.
    - o dyskotece tez myslalem, ale rozne opinie slyszalem i jak napisal Grzegorz nie wystarczy kabel i izolacja.
    spalanie, 12l nie przeraza mnie az tak. na codzien jezdze(latam) saab'em 9-5 kombi 2.0 turbo(kocham te auto, ale w terenie jakos sie nie sprawdzi :-)i 12l mnie nie przeraza. (auto spala tyle ile musi i na ile kierowca pozwala)
    mam jeszcze pytanko co do pajero,
    spotkalem taka wersje pomiedzy pajero2 i pajero3 nie do konca to3 ale i nie 2 troche szersze blotniki, takie wielkie smieszne progi(jak by mial latac)ktore lacza sie z blotnikami i troszke inne swiatla i kierunkowskazy. rocznik kolo1999. jak bardzo sie roznia wersje 2 a 3 i czy faktycznie wersja 2 jest ta ostatnia co ma najwiecej wspolnego z prawdziwym autem terenowym.

    wiadomo ze na wyprawy nie jezdzi sie co tydzien i ze bede chcial potaplac sie w blotku i zajechac do lasu czy jakies wieksze koleiny bo tu gdzie mieszkam terenu i blota dostatek.
    (robie to teraz ale na dwoch kolach).
    o ile wieksze opony od standartowych moge zalozyc nie podnoszac auta, jaki rozmiar opon? plus chcialbym zalozyc blache na przod pod zderzak. tyle by to bylo na poczatek aby na wiekszych nierownosciach samochodzikowi nie wyrzadzic krzywdy.

    jescze raz dzieki za uwagi
    i czekam na ine
    pzdrarkadiusz urbanski edytował(a) ten post dnia 28.03.10 o godzinie 15:39

  • Arkadiusz Urbanski
    Wpis na grupie Samochody terenowe, off-road, 4x4 w temacie samochod terenowy - wyprawy/podrozowanie
    27.03.2010, 21:52

    witam,
    jestem nowy na forum i w tym temacie.
    chcialbym zakupic auto terenowe ale nie moge zdecydoac sie jakie, po przeczytaniu wielu informacji mam ciagly metlik co jest i co moglo by byc dobre, a dlaczego to a nie tamto.
    auto przeznaczone do jazdy w terenie i na dluzsze podr.
    mam w glowie kilka propozycji.
    auto z lat 1996-2000.
    silnik okolo 3l, z wiekszym naciskiem na diesel
    wersja dluga - musi byc pojemny (tak zeby bylo mozna przenocowac w nim), ale zeby przez swoja dlugosc nie tracil wlasciwosci terenowych, czyt. sprawnosci w terenie
    skrzynia manualna

    1.mits. pajero, podaje jako pierwse bo chyba jest moj nr1
    odjakiegos czasu
    2. nissan patrol rok 97-99,na wstepie jeden minus, dwa razy drozszy niz nr1. (to byl kiedys moj nr1 jakies 5 lat temu. miedzy innymi wyjechalem za granice zeby uzbierac kaske na niego, byl nieziemsko drogi. wersja gr z lat 90-94. nissana nie kupilem i do kraju nie wrocilem :-))
    3.toyota LC 93-99, ale ten sam problem co nr2, nieziemsko drogi
    4. wasze propozycje.

    co sadzicie o tych propozycjach i czy faktycznie patrol i LC maja to cos, co nie ma pajero ze sa o tyle drozsze.

    pozdr
    i czekam na wasze uwagi, opiniearkadiusz urbanski edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 22:29

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do