Arkadiusz Urbaniak

Project manager, QUANTUM SOFTWARE S.A.
Gotkowice, małopolskie

Umiejętności

Innowacja w biznesie Szkolenia pracowników Metodyka wdrożeniowa Integracja Interfejsy MS Project Szkolenia produktowe Serwery Wdrożenia systemów Terminal Server Upselling Enterprise Architect Zarządzanie projektem informatycznym MS Office (Word, PowerPoint, Excel) zarządzanie zespołem ludzi, kierowanie, nadzór, kontrola, coaching, sprzedaż poparta wynikami Terminal Server, Citrix, Bazy Danych Oracle PLSQL - Oracle Projektowanie rozwiązań IT

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

QUANTUM SOFTWARE S.A.
Project manager
• prowadzenie projektów wdrożeniowych
• pełna odpowiedzialność za powodzenie oraz efekt ekonomiczny prowadzonych projektów
• harmonogramowanie wdrożeń oraz kontrolowanie ustalonych terminów
• przygotowywanie analiz wymagań klientów
• tworzenie specyfikacji technicznych wdrożeń – dokumentacji projektowych
• projektowanie rozwiązań oraz interfejsów pomiędzy systemami
• działania z zakresu presales oraz upselling
• przygotowywanie strategii sprzedażowych dla istniejących klientów
• tworzenie ofert oraz sprzedaż rozwiązań
• konsulting dla klientów z zakresu logistyki (m.in. magazynowanie)
• wspieranie działań sprzedażowych kierowanych do nowych klientów
• prowadzenie rozmów oraz negocjacji biznesowych
• prowadzenie szkoleń dla partnerów zagranicznych
• wspieranie działań Product Managerów w zakresie ustalania kształtu tworzonego oprogramowania
• wspieranie innych pracowników przy prowadzeniu projektów wdrożeniowych
• konfiguracja oraz testowanie rozwiązań
• migracje danych
• elementy administracji Oracle
• integracja oprogramowania z urządzeniami peryferyjnymi takimi jak: wagi, aplikatory etykiet itp.
• zastępowanie Kierownika Zespołu podczas nieobecności

Prowadzone projekty wdrożeniowe systemu klasy WMS:
 Babiktransport
 Graal – Polska
 AGH
 Politechnika Rzeszowska
 Amtra – Polska
 Royal Canin Dystrybucja – Polska
 Hanex – Polska
 Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o
Wspierane projekty wdrożeniowe:
 Agros Nova – Polska
 Royal Canin Polska - Polska
 Masterpress – Polska
 Defo – Rosja
 Ekonip – Polska/Niemcy
 Harper WMS + TMS – Polska
 BBH (Slavutich) – Ukraina
 Pacaro – Włochy
 Lisner – Polska
 Jamar – Polska
Prowadzone projekty wdrożeniowe systemu klasy TMS, YMS:
 Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o

Prowadzone większe projekty rozwojowe we wdrożonych już wcześniej systemach:
 Royal Canin – Polska - multipicking
 Amtra – Polska – multipicking

Prowadzone analizy ZTW i STW systemów klasy WMS:
 Graal
 Amtra - WMS, multipicking, Voice Picking
 Royal Canin – Magazyn surowców
 Hanex
 Fomar
 Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o
 Nowy Styl Group
Ponetex Logistics

Prowadzone analizy STW systemów klasy MES:
 Hanex

Projektowane interfejsy do systemów klasy ERP:
 IFS
 Xpertis
 CDN XL
 Microsoft Navision
 Microsoft Dynamics Axapta
 Movex
QUANTUM SOFTWARE S.A.
Specjalista ds obsługi klientów
• opieka serwisowa nad klientami
• nadzorowanie prac programistycznych w zakresie rozwiązywanych problemów lub przygotowywanych modyfikacji
• konfiguracja elementów systemu oraz testy przygotowanych rozwiązań i poprawek
• przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń dla klientów
• tworzenie dokumentacji wewnętrznej oraz instrukcji stanowiskowych dla klientów
• projektowanie oraz opieka nad przygotowaniem rozszerzeń funkcjonalnych
• przygotowywanie ofert dla klientów
• prowadzenie wydzielonych kawałków projektów
• udzielanie pomocy merytorycznej innym pracownikom firmy
• przygotowywanie zestawień danych oraz raportów
• wykorzystanie technologii mobilnych – terminale radiowe
• asysta wdrożeniowa oraz powdrożeniowa
SUPERHOBBY DOM I OGRÓD SP. Z O.O
Pracownik działu przyjęcia towaru
Podczas pracy na tym stanowisku miałem okazję zapoznać się z procesami logistycznymi występującymi na magazynie. Do moich obowiązków należało:
• wprowadzanie awiz dostaw do systemu
• rejestracja i wprowadzanie danych przyjmowanych pozycji asortymentowych
• zatwierdzanie i księgowanie dokumentów PZ
• kontrola ilościowa i jakościowa oraz identyfikacja towarów wprowadzanych do bazy danych
• obsługa programu Basis 2
• przygotowywanie zamówień klienckich i obsługa WZ
• obsługa plotera, ksero, skanera, drukarek termicznych
• przygotowywanie reklamacji oraz zwrotów do dostawców
• zarządzanie procesem inwentaryzacji rocznej, przygotowanie i opracowanie planu magazynu, podział uczestników na komisje, podział obowiązków pośród uczestników procesu (ok. 80 osób)

Edukacja

Logo
Geologia Inżynierska i hydrogeologia, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze