Języki
angielski
dobry
czeski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lean & Quality Department Manager / Kierownik Dzialu Rozwoju Produkcji i Zapewnienia Jakości
IKEA Industry
Zarządzanie ciągłym doskonaleniem i jakością w grupie IKEA Industry. TPM, TQM, Kaizen, rozwój systemów produkcyjnych i standaryzacji. Odpowiedzialność za jakość i efektywność produkcji. Rozwój nowych technologii i badania.
dyrektor Regionu Obsługi Klienta
zarządzanie pilotażem wprowadzającym nową formę obsługi Klientów CRM – „Błękitna Linia TP”; koordynacja projektu wdrożenia krajowego systemów Contact Centers; usprawnianie struktur w okresie przejściowym; stworzenie i przeprowadzenie autorskiego „Programu Poprawy Satysfakcji Klientów Indywidualnych”; stworzenie organizacji opartej na budowaniu motywującej atmosfery pracy ukierunkowanej na innowacyjność, zaangażowanie oraz osiąganie wyznaczonych celów doraźnych i długoterminowych;realizacja polityki outsourcingu; kreowanie potrzeb szkoleniowych; realizacja szkoleń produktowych i "miękkich";wdrożenie macierzowego systemu zarządzania w Regionie TP; zarządzanie procesami z pozycji Regionalnego Właściciela Procesu; osobiste wdrożenie w Regionie metodologii KAIZEN w roli Lidera Kaizen i Kierownika Projektu Wdrożeniowego.
Dyrektor ds. sprzedaży detalicznej
zarządzanie krajową siecią sprzedaży BROK S.A.; kreowanie i realizacja polityki współpracy z niezależnymi przedsiębiorstwami sprzedaży hurtowej piwa i napojów; nadzór nad realizacją strategii współpracy z nowoczesnymi kanałami sprzedaży; kierowanie działaniami marketingowymi; tworzenie i realizacja budżetów sprzedaży; stworzenie i realizacja nowej strategii produktowej we współpracy z głównym udziałowcem HOLSTEN AG w Hamburgu; opracowanie i wdrożenie nowej struktury organizacyjnej sprzedaży.
Wcześniej:Dyrektor Działu ds.Klientów Kluczowych
stworzenie i kierowanie nowoczesnym Działem; wykreowanie narzędzi wspierających kierowników i przedstawicieli we współpracy z Klientami; tworzenie i zarządzanie budżetami sprzedaży i akcji marketingowych; znaczące rozszerzenie rynku Klientów współpracujących z BROK S.A ; wynegocjowanie kontraktów na produkcję wyrobów pod marką własną sieci detalicznych; wzrost obrotów i marż uzyskiwanych ze sprzedaży; przygotowanie do ról zawodowych 2 Key Account Managerów i następcy, który objął Dział jako sukcesor.
Wcześniej:Key Account Manager
rozwijanie współpracy z Klientami kluczowymi dla BROK S.A.; zwiększanie dystrybucji numerycznej w sieciach handlowych; rozwijanie rynku sprzedaży poprzez kreowanie popytu; osiągnięcie 2-3 pozycji w udziale ,w sprzedaży u Klientów vs. 8-10 pozycja w rynku detalicznym.
Wcześniej:Kierownik Regionalny Sprzedaży
zbudowanie zespołu sprzedażowego w
Regionie; nawiązanie współpracy z odbiorcami hurtowymi i detalicznymi; wykreowanie polityki sprzedaży dla rynku szczecińskiego w konfrontacji z silnym producentem lokalnym; zdobycie „Złotej Korony BROK” dla najlepszego Kierownika Sprzedaży
Wcześniej:Dyrektor Działu ds.Klientów Kluczowych
stworzenie i kierowanie nowoczesnym Działem; wykreowanie narzędzi wspierających kierowników i przedstawicieli we współpracy z Klientami; tworzenie i zarządzanie budżetami sprzedaży i akcji marketingowych; znaczące rozszerzenie rynku Klientów współpracujących z BROK S.A ; wynegocjowanie kontraktów na produkcję wyrobów pod marką własną sieci detalicznych; wzrost obrotów i marż uzyskiwanych ze sprzedaży; przygotowanie do ról zawodowych 2 Key Account Managerów i następcy, który objął Dział jako sukcesor.
Wcześniej:Key Account Manager
rozwijanie współpracy z Klientami kluczowymi dla BROK S.A.; zwiększanie dystrybucji numerycznej w sieciach handlowych; rozwijanie rynku sprzedaży poprzez kreowanie popytu; osiągnięcie 2-3 pozycji w udziale ,w sprzedaży u Klientów vs. 8-10 pozycja w rynku detalicznym.
Wcześniej:Kierownik Regionalny Sprzedaży
zbudowanie zespołu sprzedażowego w
Regionie; nawiązanie współpracy z odbiorcami hurtowymi i detalicznymi; wykreowanie polityki sprzedaży dla rynku szczecińskiego w konfrontacji z silnym producentem lokalnym; zdobycie „Złotej Korony BROK” dla najlepszego Kierownika Sprzedaży
wicedyrektor ds. produkcji i zbytu (kontrakt 3-letni)
"NORD-BET" Sp. z o.o.
zadaniowy kontrakt managerski: budowa "od podstaw" zakładu produkcyjnego w branży spożywczej (przetwórstwo mięsne); stworzenie działu handlowego; zbudowanie rynków zbytu; nadzór nad realizacją planów produkcji; zarządzanie łańcuchem dostaw;kierowanie działaniami marketingowymi
Szkolenia i kursy
2007
KAIZEN Institute – projekt pilotażowy wdrożenia metodologii KAIZEN w TP, ukończone szkolenia i certyfikaty: KAIZEN Basic, KAIZEN In Office, KAIZEN Coach, Value Stream Mapping.
2003-2004
Cykl szkoleń (2 semestry) w Akademii Zarządzania TP o charakterze studiów podyplomowych dla kadry managerskiej TOP 500: planowanie i organizowanie, twórcze rozwiązywanie problemów ,symulacja Decision Base™. Firma szkoleniowa – TMI Polska Sp.z o.o.
1999
„Finanse w sprzedaży”, ”Negocjacje – aspekt psychologiczny”, „Handlowe aspekty” negocjacji – dwumiesięczny program szkoleniowy dla kadry kierowniczej BROK S.A. przeprowadzony przez Gdańską Fundację Kształcenia Managerów
1997 - 2007
wiele 2-3 dniowych szkoleń i kursów z budowania zespołów, efektywności osobistej, zarządzania czasem, sztuki prezentacji itp.,itd.
KAIZEN Institute – projekt pilotażowy wdrożenia metodologii KAIZEN w TP, ukończone szkolenia i certyfikaty: KAIZEN Basic, KAIZEN In Office, KAIZEN Coach, Value Stream Mapping.
2003-2004
Cykl szkoleń (2 semestry) w Akademii Zarządzania TP o charakterze studiów podyplomowych dla kadry managerskiej TOP 500: planowanie i organizowanie, twórcze rozwiązywanie problemów ,symulacja Decision Base™. Firma szkoleniowa – TMI Polska Sp.z o.o.
1999
„Finanse w sprzedaży”, ”Negocjacje – aspekt psychologiczny”, „Handlowe aspekty” negocjacji – dwumiesięczny program szkoleniowy dla kadry kierowniczej BROK S.A. przeprowadzony przez Gdańską Fundację Kształcenia Managerów
1997 - 2007
wiele 2-3 dniowych szkoleń i kursów z budowania zespołów, efektywności osobistej, zarządzania czasem, sztuki prezentacji itp.,itd.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
literatura science fiction, poszukiwanie
cywilizacji pozaziemskich,
żeglarstwo (patent Żeglarza Jachtowego),
muzyka, gra na gitarze klasycznej;
turystyka rodzinna.
cywilizacji pozaziemskich,
żeglarstwo (patent Żeglarza Jachtowego),
muzyka, gra na gitarze klasycznej;
turystyka rodzinna.
Inne
Realizuję projekty dotyczące w szczególności KAIZEN.
Grupy
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Cashflow i wolność finansowa
Chcesz wydostać sie z wyścigu szczurów i być wolnym finansowo? Zapraszam:) [url=http://bogatyojciec.pl/?A=24629]BogatyOjciec.pl[/url]
Consilium Invest Group Sp. z o.o.
Grupa dla współpracowników i sympatyków firmy Consilium Invest Group
Droga Ciągłego Doskonalenia
Grupa skupiająca Praktyków wdrażających programy Ciągłego Doskonalenia w organizacjach, osoby zainteresowane tematyką Ciągłego Doskonalenia
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Gitara Klasyczna
Dla wszyskich miłośników klasycznej muzyki gitarowej, a także dla muzyków grających na tym pięknym instrumencie. Informacje o koncertach, instrumentach, partyturach... Dyskusje...
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
KnowBOX
KnowBOX™ jest biletem wstępu na szkolenie otwarte w jednym z oferowanych tematów, które odbędzie się w wybranym przez Ciebie miejscu i terminie.