Umiejętności
Microsoft Office
Procedure Creation
Bezpieczeństwo informacji
Prowadzenie szkoleń
zarządzanie kluczowymi klientami
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
Szkolenia produktowe
Researcher
kierownik
Przedstawiciel handlowy
Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego
Badania marketingowe
Kontrola
specjalista ds. sprzedaży
Kontrole wewnętrzne
Audyt zewnętrzny
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
przedstawiciel farmaceutyczny
Warsztaty i szkolenia
relacje biznesowe
KAM
Coaching i motywacja
Obsługa klienta B2B
Audyt jakości
Kontrola kosztów
Ulepszanie oraz zwiększanie wydajności procesów produkcyjnych
Area Sales Management
B2B Sales
Administracja biura
Przygotowanie raportów i analiz
Audyt wewnętrzny
Kontrola procesów
Kontrola standardów
Serwis terminali
Audyt merchandisingu
Audyt standardów
Audyt wdrożenia umów
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
VIVA MEDIA Sp. z o.o. ( siecportali.pl w tym ddwloclawek.pl )
+ doradztwo, analiza i realizacja kampanii dla firm, instytucji oraz sztabów politycznych z zakresu promocji, wizerunku, PR, dotarcia do odbiorców poprzez działania marketingowe:
+ w outdoorze ( billboardy/tablice/banery reklamowe, siatki na budynkach, telebimy led, gazetka bezpłatna ),
+ promocja poprzez realizację spotów promujących przed każdym seansem w Multikinie,
+ Digital Marketing - dotarcie z przekazem do nawet 4 mln. użytkowników w m-cu niemal 80 regionalnych portali informacyjnych w tym DDWłocławek.pl ( dzień dobry Włocławek ), SocialMedia ( FaceBook ) - kampanie banerowe, art. sponsorowane ( promujące ), konkursy, posty itp. także SEO.
Realizowałem kampanie m.in. dla CASTORAMA, CARREFOUR, BOKARO, HURTOSTAL, COSINUS, WSB, Teatr Wilama Horzycy w Toruniu, Centrum Wsparcia Biznesu DIRECT Toruń, Agencji eventowo-artystycznych (spektakle, koncerty itp. )
+ obowiązki administracyjno-biurowe z zachowaniem zasad regulaminu i przepisów RODO.
+ w outdoorze ( billboardy/tablice/banery reklamowe, siatki na budynkach, telebimy led, gazetka bezpłatna ),
+ promocja poprzez realizację spotów promujących przed każdym seansem w Multikinie,
+ Digital Marketing - dotarcie z przekazem do nawet 4 mln. użytkowników w m-cu niemal 80 regionalnych portali informacyjnych w tym DDWłocławek.pl ( dzień dobry Włocławek ), SocialMedia ( FaceBook ) - kampanie banerowe, art. sponsorowane ( promujące ), konkursy, posty itp. także SEO.
Realizowałem kampanie m.in. dla CASTORAMA, CARREFOUR, BOKARO, HURTOSTAL, COSINUS, WSB, Teatr Wilama Horzycy w Toruniu, Centrum Wsparcia Biznesu DIRECT Toruń, Agencji eventowo-artystycznych (spektakle, koncerty itp. )
+ obowiązki administracyjno-biurowe z zachowaniem zasad regulaminu i przepisów RODO.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
W podległym terenie współpracowałem z SIECIAMI OGÓLNOPOLSKIMI m.in.
ORLEN, Totalizator Sportowy - kolektury LOTTO, Ruch S.A., SKOK Stefczyka, Carrefour, MILA, POLOmarket, ŚWIAT PRASY, STOKROTKA, INTERMARCHE, L. CLERC
Wybrane lokalizacje: LEWIATAN, ABC, GROSZEK, Delikatesy Centrum, OD i DO, FINES Finanse, Multi agencje finansowo-ubezpieczeniowe..Zadania/działania polegały m.in. na:
+ opiece / utrzymywaniu, rozwijaniu, pozyskiwaniu podmiotów do współpracy w sektorze B2B,
+ doradzanie klientom, negocjacje (WIN to WIN), sprzedaż produktów lub usług,
+ kreowaniu potrzeb, w oparciu o posiadaną ofertę i wykazywanie korzyści ekonomicznych popartymi rzetelnymi analizami Excel
+ przygotowywanie różnego typu dokumentów: aneksów / umów dla podmiotów także z poręczeniem,
+ przeprowadzenie badań , analizowanie danych rynkowych branży, śledzenie poczynań konkurencji oraz wyników własnego produktu,
+ organizowanie i przydzielanie pracy / obowiązków kierownikom placówek i ich personelowi w tym delegowanie zadań,
+ wdrażanie/prowadzenie ocen skuteczności działania,
+ szkolenia, motywowanie i wspieranie w rozwoju personelu podległych placówek,
+ kontrolowanie postępów współpracy oraz wdrażania i egzekucji zapisów umowy,
+ reprezentowanie firmy na zewnątrz,
+ doradztwo i pomoc w rozwiązywaniu konfliktów interesów,
+ zarządzanie personelem podmiotów współpracujących w celu aktywizacji,
+ podstawowa/wstępna diagnostyka przed serwisowa problemów informatycznych na systemach kasowych / terminalach,
+ wykonywanie instalacji i serwisów terminali - w tym także wgrywanie aplikacji na komputery oraz terminale,
+ wsparcie / support oraz doradztwo serwisowe,
+ raportowanie pracy bieżącej,
+ praca w środowisku MS Windows, MS Office w szczególności Excel - tabele przestawne w korelacji z serwerem danych BillBird,
+ przygotowywanie prezentacji oraz analiz rentowności, a także raportów marketingowych i cenowych,
+ farming punktów sprzedaży,
+ obsługa programów BizMind, GeoMobile,
+ miękka windykacja zobowiązań
+ efektywne wykorzystywanie merchandisigu w PS
+ terminowe i rzetelne rozliczanie z powierzonych zadań
+ pozyskanie do współpracy ogólnokrajową największą multi - agencją ubezpieczeniową
+ opracowanie skutecznych skróconych metod wdrożeniowo - szkoleniowych dla podmiotów - m.in.
+ doskonałe umiejętności analityczne i efektywne wykorzystanie tej wiedzy w oparciu o udostępnione dane umiejętne odszukanie i wykorzystanie niszy w celu maksymalizacji efektów
działania na VeriFone 510/520 + PinPad, Ingenico ICT 220 + PinPad,
+ aplikacje Moje Rachunki Plus - OPOS by BillBird, POS by FirstData Polcard, PayUp, EuroNet, TopCard, Polskie E-płatności,
+ systemy Kasowe, FORCOM, NET, KC Firma Kucharscy.
+ prace administracyjno-biurowe z zachowaniem zasad RODO oraz praca przy bazach danych.
+ Pracowałem w środowisku i zgodnie z zasadami Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z normą ISO/IEC 27001, SZBI. Dane/informacje powinny być chronione pod kątem trzech aspektów, zwanych triadą CIA (przy czym nie chodzi tu o amerykańskie służby, a o skrót od Confidentiality, Integrity, Availability) – poufności, integralności i dostępności.
ORLEN, Totalizator Sportowy - kolektury LOTTO, Ruch S.A., SKOK Stefczyka, Carrefour, MILA, POLOmarket, ŚWIAT PRASY, STOKROTKA, INTERMARCHE, L. CLERC
Wybrane lokalizacje: LEWIATAN, ABC, GROSZEK, Delikatesy Centrum, OD i DO, FINES Finanse, Multi agencje finansowo-ubezpieczeniowe..Zadania/działania polegały m.in. na:
+ opiece / utrzymywaniu, rozwijaniu, pozyskiwaniu podmiotów do współpracy w sektorze B2B,
+ doradzanie klientom, negocjacje (WIN to WIN), sprzedaż produktów lub usług,
+ kreowaniu potrzeb, w oparciu o posiadaną ofertę i wykazywanie korzyści ekonomicznych popartymi rzetelnymi analizami Excel
+ przygotowywanie różnego typu dokumentów: aneksów / umów dla podmiotów także z poręczeniem,
+ przeprowadzenie badań , analizowanie danych rynkowych branży, śledzenie poczynań konkurencji oraz wyników własnego produktu,
+ organizowanie i przydzielanie pracy / obowiązków kierownikom placówek i ich personelowi w tym delegowanie zadań,
+ wdrażanie/prowadzenie ocen skuteczności działania,
+ szkolenia, motywowanie i wspieranie w rozwoju personelu podległych placówek,
+ kontrolowanie postępów współpracy oraz wdrażania i egzekucji zapisów umowy,
+ reprezentowanie firmy na zewnątrz,
+ doradztwo i pomoc w rozwiązywaniu konfliktów interesów,
+ zarządzanie personelem podmiotów współpracujących w celu aktywizacji,
+ podstawowa/wstępna diagnostyka przed serwisowa problemów informatycznych na systemach kasowych / terminalach,
+ wykonywanie instalacji i serwisów terminali - w tym także wgrywanie aplikacji na komputery oraz terminale,
+ wsparcie / support oraz doradztwo serwisowe,
+ raportowanie pracy bieżącej,
+ praca w środowisku MS Windows, MS Office w szczególności Excel - tabele przestawne w korelacji z serwerem danych BillBird,
+ przygotowywanie prezentacji oraz analiz rentowności, a także raportów marketingowych i cenowych,
+ farming punktów sprzedaży,
+ obsługa programów BizMind, GeoMobile,
+ miękka windykacja zobowiązań
+ efektywne wykorzystywanie merchandisigu w PS
+ terminowe i rzetelne rozliczanie z powierzonych zadań
+ pozyskanie do współpracy ogólnokrajową największą multi - agencją ubezpieczeniową
+ opracowanie skutecznych skróconych metod wdrożeniowo - szkoleniowych dla podmiotów - m.in.
+ doskonałe umiejętności analityczne i efektywne wykorzystanie tej wiedzy w oparciu o udostępnione dane umiejętne odszukanie i wykorzystanie niszy w celu maksymalizacji efektów
działania na VeriFone 510/520 + PinPad, Ingenico ICT 220 + PinPad,
+ aplikacje Moje Rachunki Plus - OPOS by BillBird, POS by FirstData Polcard, PayUp, EuroNet, TopCard, Polskie E-płatności,
+ systemy Kasowe, FORCOM, NET, KC Firma Kucharscy.
+ prace administracyjno-biurowe z zachowaniem zasad RODO oraz praca przy bazach danych.
+ Pracowałem w środowisku i zgodnie z zasadami Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z normą ISO/IEC 27001, SZBI. Dane/informacje powinny być chronione pod kątem trzech aspektów, zwanych triadą CIA (przy czym nie chodzi tu o amerykańskie służby, a o skrót od Confidentiality, Integrity, Availability) – poufności, integralności i dostępności.
Własna działalność - właściciel firmy
DOBRY WYBÓR - Arkadiusz Szczapiński
Realizacja kontraktu na rzecz Billbird S.A.
Dzięki wnikliwej analizie danych z podległego terenu i wdrożeniu dopasowanej do potrzeb odbiorców strategii marketingowej. W okresie 3 lat podniosłem dochodowość podległego rynku o 50 % przy jednoczesnym podniesieniu zysków dla partnerów biznesowych i ich odbiorców.
Prowadzenie działalności gospodarczej - zgodnie z zasadami Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnie normą ISO/IEC 27001,
Zarządzanie bazą danych klientów, przetwarzaniem danych osobowych zgodnie z RODO oraz ww. Certyfikatem
+ wprowadzanie danych osobowych do systemów informatycznych,
+ tworzenie baz danych osobowych,
+ sporządzanie dokumentacji m.in. poręczeń, deklaracji wekslowych, weksli, zabezpieczenie dokumentacji klientów.
+ zarządzanie i prowadzenie prac admiracyjno-biurowych w tym archiwizacja.
Dzięki wnikliwej analizie danych z podległego terenu i wdrożeniu dopasowanej do potrzeb odbiorców strategii marketingowej. W okresie 3 lat podniosłem dochodowość podległego rynku o 50 % przy jednoczesnym podniesieniu zysków dla partnerów biznesowych i ich odbiorców.
Prowadzenie działalności gospodarczej - zgodnie z zasadami Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnie normą ISO/IEC 27001,
Zarządzanie bazą danych klientów, przetwarzaniem danych osobowych zgodnie z RODO oraz ww. Certyfikatem
+ wprowadzanie danych osobowych do systemów informatycznych,
+ tworzenie baz danych osobowych,
+ sporządzanie dokumentacji m.in. poręczeń, deklaracji wekslowych, weksli, zabezpieczenie dokumentacji klientów.
+ zarządzanie i prowadzenie prac admiracyjno-biurowych w tym archiwizacja.
Regionalny Specjalista ds. Sieci aptecznych OTC
Większy niż na poprzednim stanowisku ;)
+ Teren, czterech województw..
+ Współpraca z centralami sieci aptecznych na podległym terenie..
+ Realizacja celu m.in. przez negocjacje i podpisywanie kontraktów..
+ Egzekucję ustaleń kontraktowych..
+ Audyt i Egzekucję Merchandisigu przy współpracy i wsparciu 10 Przedstawicieli Medycznych
+ Budowanie relacji..
+ Powielanie zakresu obowiązków opisanych poniżej na stanowisku PM OTC..
+ Teren, czterech województw..
+ Współpraca z centralami sieci aptecznych na podległym terenie..
+ Realizacja celu m.in. przez negocjacje i podpisywanie kontraktów..
+ Egzekucję ustaleń kontraktowych..
+ Audyt i Egzekucję Merchandisigu przy współpracy i wsparciu 10 Przedstawicieli Medycznych
+ Budowanie relacji..
+ Powielanie zakresu obowiązków opisanych poniżej na stanowisku PM OTC..
Przedstawiciel Medyczny OTC
+ Dbałość o jak najlepszy wizerunek firmy z zachowaniem zasad Compliance - system zapewniający zgodności działania z prawem, w celu zapobiegania utracie reputacji oraz zapobieganiu działań antykorupcyjnych,
+ Prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami detalicznymi, sieciowymi.
+ Wprowadzanie na rynek nowości.
+ Wdrażanie akcji promocyjnych i odsprzedażowych w aptekach targetowych w tym weryfikacja i kontrola/audyt poziomu wdrożenia akcji merchandisingowych i ich egzekucja.
+ Nawiązywanie i podtrzymywanie bardzo dobrych relacji biznesowych
z kluczowymi klientami.
+ Zarządzanie powierzonym budżetem..
+ Organizacja stylu i czasu pracy.
+ Zamiana obiekcji Klientów na realizacje wspólnych celów.
+ Analiza rynku i wyników sprzedaży oraz wyciąganie wniosków.
+ Raportowanie.
+ Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla zespołów aptek.
+ Dbałość o powierzone mienie.
+ Prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami detalicznymi, sieciowymi.
+ Wprowadzanie na rynek nowości.
+ Wdrażanie akcji promocyjnych i odsprzedażowych w aptekach targetowych w tym weryfikacja i kontrola/audyt poziomu wdrożenia akcji merchandisingowych i ich egzekucja.
+ Nawiązywanie i podtrzymywanie bardzo dobrych relacji biznesowych
z kluczowymi klientami.
+ Zarządzanie powierzonym budżetem..
+ Organizacja stylu i czasu pracy.
+ Zamiana obiekcji Klientów na realizacje wspólnych celów.
+ Analiza rynku i wyników sprzedaży oraz wyciąganie wniosków.
+ Raportowanie.
+ Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla zespołów aptek.
+ Dbałość o powierzone mienie.
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. HURTU PARTNERSKIEGO
+ SPRZEDAŻ GAMY PIW Grupy Żywiec S.A. (pośrednio z Hurtowni Partnerskich GŻ)
+ MERCHANDISING Grupy Żywiec;
* BUDOWANIE POZYCJI PRZEZ ZWIĘKSZANIE POWIERZCHNI ODSPRZEDAŻOWEJ..
* AUDYT / EGZEKUCJA PRZESTRZEGANIA STANDARDÓW Grupy Żywiec..
+ PROMOCJE;
* NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM WDROŻENIEM..
* PLANOWANIE I ROZLICZANIE..
* WSPARCIE ODSPRZEDAŻOWE..
+ SYSTEMATYCZNE POSZUKIWANIE SPOSOBU ZDOBYCIA POZYCJI LIDERA..
+ NADZÓR I EGZEKUCJA NALEŻNOŚCI Z TYT. DOSTAW DO HURTOWNI..
+ PLANOWANIE I REALIZACJA BUDŻETU..
+ MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI..
+ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW HANDLOWYCH I WIZUALIZACYJNYCH..
+ ZASTĘPSTWO NA CZAS URLOPU na innych stanowiskach.
+ MERCHANDISING Grupy Żywiec;
* BUDOWANIE POZYCJI PRZEZ ZWIĘKSZANIE POWIERZCHNI ODSPRZEDAŻOWEJ..
* AUDYT / EGZEKUCJA PRZESTRZEGANIA STANDARDÓW Grupy Żywiec..
+ PROMOCJE;
* NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM WDROŻENIEM..
* PLANOWANIE I ROZLICZANIE..
* WSPARCIE ODSPRZEDAŻOWE..
+ SYSTEMATYCZNE POSZUKIWANIE SPOSOBU ZDOBYCIA POZYCJI LIDERA..
+ NADZÓR I EGZEKUCJA NALEŻNOŚCI Z TYT. DOSTAW DO HURTOWNI..
+ PLANOWANIE I REALIZACJA BUDŻETU..
+ MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI..
+ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW HANDLOWYCH I WIZUALIZACYJNYCH..
+ ZASTĘPSTWO NA CZAS URLOPU na innych stanowiskach.
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. DETALU TRADYCYJNEGO
+ SPRZEDAŻ GAMY PIW Grupy Żywiec S.A. ( bezpośrednio z Hurtowni GŻ )
+ SPRZEDAŻ PORTFOLIO;
* ALKOHOLI.. ( wódki, whisky, brandy, shandy, win krajowych/importowanych )
* NAPOJÓW, SOKÓW, WÓD MINERALNYCH..
+ MERCHANDISING PIW Grupy Żywiec;
* BUDOWANIE POZYCJI PRZEZ ZWIĘKSZANIE POWIERZCHNI ODSPRZEDAŻOWEJ..
* AUDYT / EGZEKUCJA PRZESTRZEGANIA STANDARDÓW Grupy Żywiec..
+ PROMOCJE;
* NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM WDROŻENIEM..
* PLANOWANIE I ROZLICZANIE..
* WSPARCIE ODSPRZEDAŻOWE..
+ SYSTEMATYCZNE POSZUKIWANIE SPOSOBU ZDOBYCIA POZYCJI LIDERA..
+ NADZÓR I EGZEKUCJA NALEŻNOŚCI Z TYT. DOSTAW DO PUNKTU SPRZEDAŻY DETALICZNYCH..
+ NADZOROWANIE PRACY MERCHANDISERÓW..
+ PLANOWANIE I REALIZACJA BUDŻETU..
+ MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI..
+ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW HANDLOWYCH I WIZUALIZACYJNYCH..
+ ZASTĘPSTWO NA CZAS URLOPU NA INNYCH STANOWISKACH..
+ SPRZEDAŻ PORTFOLIO;
* ALKOHOLI.. ( wódki, whisky, brandy, shandy, win krajowych/importowanych )
* NAPOJÓW, SOKÓW, WÓD MINERALNYCH..
+ MERCHANDISING PIW Grupy Żywiec;
* BUDOWANIE POZYCJI PRZEZ ZWIĘKSZANIE POWIERZCHNI ODSPRZEDAŻOWEJ..
* AUDYT / EGZEKUCJA PRZESTRZEGANIA STANDARDÓW Grupy Żywiec..
+ PROMOCJE;
* NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM WDROŻENIEM..
* PLANOWANIE I ROZLICZANIE..
* WSPARCIE ODSPRZEDAŻOWE..
+ SYSTEMATYCZNE POSZUKIWANIE SPOSOBU ZDOBYCIA POZYCJI LIDERA..
+ NADZÓR I EGZEKUCJA NALEŻNOŚCI Z TYT. DOSTAW DO PUNKTU SPRZEDAŻY DETALICZNYCH..
+ NADZOROWANIE PRACY MERCHANDISERÓW..
+ PLANOWANIE I REALIZACJA BUDŻETU..
+ MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI..
+ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW HANDLOWYCH I WIZUALIZACYJNYCH..
+ ZASTĘPSTWO NA CZAS URLOPU NA INNYCH STANOWISKACH..
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. HURTU
+ SPRZEDAŻ GAMY PIW Grupy Żywiec S.A. (pośrednio z Hurtowni)
+ MERCHANDISING Grupy Żywiec;
* BUDOWANIE POZYCJI PRZEZ ZWIEKSZANIE POWIERZCHNI ODSPRZEDAŻOWEJ..
* PRZESTRZEGANIE STANDARDÓW Grupy Żywiec..
+ PROMOCJE;
* NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM WDROŻENIEM..
* ROZLICZANIE..
* WSPARCIE ODSPRZEDAŻOWE..
+ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW HANDLOWYCH I WIZUALIZACYJNYCH..
REASUMUJĄC !
W poprzedniej pracy moi odbiorcy kupowali towar który był niezbędny do tankowania..
W G.Ż. znajduje również WSPÓLNY ELEMENT "TANKOWANIA" :)
+ MERCHANDISING Grupy Żywiec;
* BUDOWANIE POZYCJI PRZEZ ZWIEKSZANIE POWIERZCHNI ODSPRZEDAŻOWEJ..
* PRZESTRZEGANIE STANDARDÓW Grupy Żywiec..
+ PROMOCJE;
* NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM WDROŻENIEM..
* ROZLICZANIE..
* WSPARCIE ODSPRZEDAŻOWE..
+ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW HANDLOWYCH I WIZUALIZACYJNYCH..
REASUMUJĄC !
W poprzedniej pracy moi odbiorcy kupowali towar który był niezbędny do tankowania..
W G.Ż. znajduje również WSPÓLNY ELEMENT "TANKOWANIA" :)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PALIW z hurtowni partnerskiej MARES
Hurtowa Sprzedaż Paliw Płynnych przez NAFTOBAZY koncernów LOTOS S.A. , PKN ORLEN, BP, SHELL.. Jak również przez naszą Hurtownie z naszych 2 Naftobaz..
+ TRANSPORTEM KLIENTA JAK I NASZEJ FIRMY..
+ NADZOROWANIE DOSTAW..
+ NEGOCJACJE CENOWE W OPARCIU O AKTUALNE SPOTY CENOWE..
+ PODPISYWANIE POROZUMIEŃ NA DOSTAWY.. NA ZABEZPIECZENIA WEKSLOWE etc.
+ TRANSPORTEM KLIENTA JAK I NASZEJ FIRMY..
+ NADZOROWANIE DOSTAW..
+ NEGOCJACJE CENOWE W OPARCIU O AKTUALNE SPOTY CENOWE..
+ PODPISYWANIE POROZUMIEŃ NA DOSTAWY.. NA ZABEZPIECZENIA WEKSLOWE etc.
Konsultant Klienta Biznesowego
ORANGE operator telefonii komórkowej - TELL S.A. PARTNER ORANGE
+ REALIZACJA NA PODLEGŁYM TERENIE PLANU SPRZEDAŻY;
* KART SIM DO TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH..
* ALARMÓW, INNYCH URZĄDZEŃ TELEMETRYCZNYCH..
* TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH..
* MOBILNEGO INTERNETU..
+ DORADZTWO I ANALIZA KOSZTÓW USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W RYNKU SOHO I SME..
+ PRZEDŁUŻANIE UMÓW..
+ OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA..
* KART SIM DO TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH..
* ALARMÓW, INNYCH URZĄDZEŃ TELEMETRYCZNYCH..
* TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH..
* MOBILNEGO INTERNETU..
+ DORADZTWO I ANALIZA KOSZTÓW USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W RYNKU SOHO I SME..
+ PRZEDŁUŻANIE UMÓW..
+ OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA..
ANKIETER/ Wykonawca badań
TNS OBOP/ GFK /IQS / SMG/KRS Millward Brown
+ AUDYTOR / KONTROLER / TAJEMNICZY KLIENT
* RÓŻNE BRANŻE :
> serwisy/salony samochodowe,
> sklepy sieciowe w tym galerie,
> spożywcze, alkoholowe,
> bankowe, ubezpieczeniowe, usługowe etc.
+ WYKONYWANIE BADAŃ;
* MARKETINGOWYCH..
* RYNKOWYCH..
* OPINII PUBLICZNEJ..
PRZY WYKORZYSTANIU APLIKACJI CAPI JAK I TRADYCYJNEJ ( RANDOM ROUTE )
* RÓŻNE BRANŻE :
> serwisy/salony samochodowe,
> sklepy sieciowe w tym galerie,
> spożywcze, alkoholowe,
> bankowe, ubezpieczeniowe, usługowe etc.
+ WYKONYWANIE BADAŃ;
* MARKETINGOWYCH..
* RYNKOWYCH..
* OPINII PUBLICZNEJ..
PRZY WYKORZYSTANIU APLIKACJI CAPI JAK I TRADYCYJNEJ ( RANDOM ROUTE )
Ślusarz
Z.M. "URSUS" póżniej "KaZetEm"
3 letnie przygotowanie zawodowe "na żywym organizmie" jakim był zakład pracy.
+drobne prace ślusarskie, na podstawie rysunków technicznych ( ręczne wyk. młotka, klucza płaskiego i oczkowego, cęgi, kombinerki i inne drobne elementy. ), w tym drobne prace z zastosowaniem frezarki, tokarki, wiertarki stołowej, szlifierki itp.
W ZAKRESIE TZW. PRZEJŚĆ PO DZIAŁACH PRODUKCYJNYCH ZAKŁADU:
+ dział wiertaczy, spawalniczy, galwanizerni, ostrzalni narzędzi, narzędziowni, tłoczni, kontroli jakości, magazynu, remontowy, automatów frezarskich, ślusarstwa narzędziowego.
Egzamin z nauki zawodu i BHP z wynikiem BDB.
+drobne prace ślusarskie, na podstawie rysunków technicznych ( ręczne wyk. młotka, klucza płaskiego i oczkowego, cęgi, kombinerki i inne drobne elementy. ), w tym drobne prace z zastosowaniem frezarki, tokarki, wiertarki stołowej, szlifierki itp.
W ZAKRESIE TZW. PRZEJŚĆ PO DZIAŁACH PRODUKCYJNYCH ZAKŁADU:
+ dział wiertaczy, spawalniczy, galwanizerni, ostrzalni narzędzi, narzędziowni, tłoczni, kontroli jakości, magazynu, remontowy, automatów frezarskich, ślusarstwa narzędziowego.
Egzamin z nauki zawodu i BHP z wynikiem BDB.
Szkolenia i kursy
PRAWO JAZDY KAT. B CZYNNE OD 2005 r. ( ~ 20-45 tyś/rocznie )
CERTYFIKAT GRUPA ŻYWIEC
" Za osiągnięcie świetnych wyników w ogólnopolskim konkursie dla zespołów KOS " 2008
EUROPEJSKI INSTYTUT PSYCHOLOGII BIZNESU - CEZARY FRYSZKIEWICZ
http://eipb.pl/index.php?article=244
CERTYFIKAT
"JAK OSIĄGAĆ WIĘCEJ - PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY BIZNESU" 2011
CERTYFIKAT
"JAK OSIĄGAĆ WIĘCEJ - PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY SPRZEDAŻY" 2012
CERTYFIKAT Szkoła Auto SKODA / ADAC
" Eco Drivingu -z zakresu bezpiecznej, EKOlogicznej i EKOnomicznej jazdy Autem "
CERTYFIKAT GBR
" Wygrywanie w detalu " 2014
BLUE ACCELERATOR - MAŁGORZATA KNIAŹ, PAWEŁ KSIĄŻYK, JOANNA STRZEMECKA-KATA..
KAM Academy TEVA - cykl
http://www.blueaccelerator.com
CERTYFIKAT GRUPA ŻYWIEC
" Za osiągnięcie świetnych wyników w ogólnopolskim konkursie dla zespołów KOS " 2008
EUROPEJSKI INSTYTUT PSYCHOLOGII BIZNESU - CEZARY FRYSZKIEWICZ
http://eipb.pl/index.php?article=244
CERTYFIKAT
"JAK OSIĄGAĆ WIĘCEJ - PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY BIZNESU" 2011
CERTYFIKAT
"JAK OSIĄGAĆ WIĘCEJ - PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY SPRZEDAŻY" 2012
CERTYFIKAT Szkoła Auto SKODA / ADAC
" Eco Drivingu -z zakresu bezpiecznej, EKOlogicznej i EKOnomicznej jazdy Autem "
CERTYFIKAT GBR
" Wygrywanie w detalu " 2014
BLUE ACCELERATOR - MAŁGORZATA KNIAŹ, PAWEŁ KSIĄŻYK, JOANNA STRZEMECKA-KATA..
KAM Academy TEVA - cykl
http://www.blueaccelerator.com
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
MUZYKA..
INFORMATYKA..
AKWARYSTYKA..
SAMODOSKONALENIE..
INFORMATYKA..
AKWARYSTYKA..
SAMODOSKONALENIE..
Inne
POSIADAM PISEMNE REFERENCJE Z GRUPY ŻYWIEC oraz BILLBIRD..
ZGODA RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
"RODO".
ZGODA RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
"RODO".
Grupy
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
przdstawiciele farmaceutyczni
osoby pracujące w dziale farmaceutycznym, ściśle współpracujący z aptekami i hurtowniami w całej Polsce :)