Doświadczenie zawodowe
Ekspert zarządzania procesami sprzedaży
- zarządzanie wdrożeniem procesów
- nadzorowanie o i koordynacja działań w zakresie zarządzania ryzykiem
- wnioskowanie o pozyskanie budżetu na realizację projektu
- optymalizacja procesów sprzedaży, podnoszenie efektywności, wydajności i jakości procesu
- planowanie i definiowanie nowych wymagań dotyczących wdrażania nowych produktów usługowych i ich rozwoju
- projektowanie wymagań oraz koordynowanie implementacji wymagań procesowych
- zapewnienie jakości i staranności wdrożeń w zakresie implementacji procesów i narzędzi sprzedaży
- realizacja audytów wraz z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- opracowywanie i wdrażanie cenników
- nadzorowanie o i koordynacja działań w zakresie zarządzania ryzykiem
- wnioskowanie o pozyskanie budżetu na realizację projektu
- optymalizacja procesów sprzedaży, podnoszenie efektywności, wydajności i jakości procesu
- planowanie i definiowanie nowych wymagań dotyczących wdrażania nowych produktów usługowych i ich rozwoju
- projektowanie wymagań oraz koordynowanie implementacji wymagań procesowych
- zapewnienie jakości i staranności wdrożeń w zakresie implementacji procesów i narzędzi sprzedaży
- realizacja audytów wraz z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- opracowywanie i wdrażanie cenników
Junior Brand Manager
- Zapewnianie wsparcia sprzedaży oferty dedykowanej dla klienta biznesowego
- dostarczanie pełnej informacji i dokumentacji dotyczącej nowych i modyfikowanych ofert do struktur sprzedaży.
- Kreowanie i wdrażanie efektywnych materiałów wspomagających sprzedaż oraz materiałów pomocniczych dla przedstawicieli handlowych w celu wsparcia procesów sprzedaży
- Nadzorowanie projektów, przygotowywanie oceny skuteczności podejmowanych działań
- analizowanie sytuacji w poszczególnych kanałach sprzedaży
- przygotowywanie raportów z podjętych działań w celu wsparcia procesów i realizacji planów sprzedaży.
- współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi, brand managerami, działami produkcji, kierownikami sprzedaży, w celu wspierania realizacji planu sprzedaży oferty biznesowej.
- prowadzenie projektów marketingowych poprzez współpracę z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- wykonanie niezbędnych czynności projektowych, nadzór nad projektem, zarządzanie jego budżetem oraz raportowanie wyników i rekomendowanie dalszych kroków biznesowych w celu realizacji określonej strategii marketingowej produktu/oferty/marki, analiza działań konkurencji.
- dostarczanie pełnej informacji i dokumentacji dotyczącej nowych i modyfikowanych ofert do struktur sprzedaży.
- Kreowanie i wdrażanie efektywnych materiałów wspomagających sprzedaż oraz materiałów pomocniczych dla przedstawicieli handlowych w celu wsparcia procesów sprzedaży
- Nadzorowanie projektów, przygotowywanie oceny skuteczności podejmowanych działań
- analizowanie sytuacji w poszczególnych kanałach sprzedaży
- przygotowywanie raportów z podjętych działań w celu wsparcia procesów i realizacji planów sprzedaży.
- współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi, brand managerami, działami produkcji, kierownikami sprzedaży, w celu wspierania realizacji planu sprzedaży oferty biznesowej.
- prowadzenie projektów marketingowych poprzez współpracę z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- wykonanie niezbędnych czynności projektowych, nadzór nad projektem, zarządzanie jego budżetem oraz raportowanie wyników i rekomendowanie dalszych kroków biznesowych w celu realizacji określonej strategii marketingowej produktu/oferty/marki, analiza działań konkurencji.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
As Kierownicy
Grupa dla osób, które chcą wiedzieć więcej niż pozostali kierowcy, jeździć bezpieczniej i znać przepisy ruchu drogowego lepiej niż inni.
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH